Ik GEB vannacht een half uurtje erge buikpijn gehad. Ik kan de plek precies aanwijzen. Bij mijn linker eierstok. Deed echt heel veel pijn. Als het la Ger had geduurd waren we naar het ziekenhuis gegaan. Ik dacht eerst dat ik ongesteld geworden was maar dit voelde toch anders. Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Ik verwacht mijn menstruatie wel vandaag of morgen. Anders mag ik maandag testen. Groetjes Ps 8bree goede reis en geniet ervan
@Nakkie: wat spannend. Ik weet niet wat dat geweest kan zijn vannacht. Het kan alle kanten op natuurlijk. Wat vervelend voor je, ik gun je het zo! Hopelijk komt er snel duidelijkheid voor je. Of eigenlijk hoop ik liever dat je nog lekker het hele weekend in spanning zit en dus niet ongesteld wordt, want dan ben je misschien wel zwanger. Ik ga dit weekend weg, maar heb nu al zin om maandag je berichtje te lezen. Hou ons op de hoogte en heel veel sterkte met wachten! Digitale hug voor jou! @Bree: Bree wat heerlijk dat je vertrekt vandaag! Geniet er lekker van thuis. We zullen je wel even missen op het forum, maar natuurlijk moet jij lekker gaan zonnen, starbucksjes drinken, knuffelen, huilen en lachen (vooral!) met je familie. Veel plezier en ook een digitale hug voor jou!
@Nakkie, wat ontzettend vervelend. Ik hoop uiteraard dat het goed nieuws is en dat je dit weekend vooral niet ongesteld wordt. @Bree, dank voor je berichtje en nogmaals heel veel plezier @Laguna Beach. @Sanseveria, jij nog iets vernomen van je uitstaande pendels? @Muppettje, wanneer mag jij weer beginnen? @allen, goed weekend!
@ Puravida.. Ik ben vanmiddag ongi geworden heb maandag weer de uitgangsecho dus hoop dat de cyste weg is.. Vind het maar niks om stil te staan... Zet jij zelf de pregnyl spuit of ga je naar de SEH.? Spannend bijna je IUI...
@ muppetje. Wat voor een cyste heb jij? Ik heb endometriose en mag dus geen hormonen spuiten. Ik mag wel gewoon de Pregnyl spuiten. Bij mij gaan de cystes ook niet vanzelf weg maar dat kan bij jou dus wel? Groetjes en fijn weekend!!
@muppettje, oh fijn dat je menstruatie er is. Dan kun je weer verder. Vanwege die overstimulatie stonden wij ook een maandje stil en na al die tijd wil je dat er ook wel eens iets gaat gebeuren dus ik begrijp wat je bedoelt. Hoop echt dat de cyste weg is. Spannend! Ik ben nu op weg naar huis om zelf de pregnyl te zetten. Werd vanmiddag nog gebeld door het zkh dat ik vanwege de zomertijd de pregnyl een uur eerder moet zetten dus tussen 5 en 6 ipv 6 en 7. Ben benieuwd, want het is dus de eerste x voor ons. Doen ze het bij jullie wel op de seh?
Bree, hele fijne vakantie!! Geniet ervan!! Lekker knuffelen met je familie. Verder weinig te melden. Ik laat jullie woensdag weten wat ons plan gaat worden, want dan heb ik een afspraak met de fertiliteitsarts...
Ben vanochtend ongi geworden hier... maar dat had ik al verwacht van de uitslag van de ingevroren sperma. Dus... niet te telurgesteld, vooral omdat ik morgen terug naar mijn familie ga. Maar nooit leuk natuurlijk. Dus... moet nu wachten tot mijn man terug is. Ik ga dus volgende maand een pauze nemen en hoop dat mijn man terug is voor de cyclus daarna. Sucks.... ik heb een beetje familie tijd nodig met dit allemaal... ik heb mijn familie nog niet gezien sinds wij in de mmm zijn gekomen. Ik kijk steeds mee, ik heb tuurlijk internet in Cali, maar misschien wat minder vaak... maar Nakkie ik duim echt voor je en hoop dat je een goede uitslag krijg!! Ok dames, ik ga nu inpakken en probeer mijn rode flow te vergeten. Fijne weekend! Bree
@ Bree.. Balen maar net wat Kloko ook zegt je was er al op ingesteld. Genier van je familie en Cali... @ Kloko.. Je hebt deze maand geen IUI gehad.? @ Puravida.. Ik vind het ook wel spannend.. Hoop ook zo dat die cyste weg is.. Hoe ging het zetten voor de pregnyl spuit.? Ik mag voor de pregnyl spuit naar de seh. De puregon zet ik wel zelf...
Ik ben ook ongesteld geworden. Echt balen. Nu wordt het allemaal dus veel moeilijker en moeten we door naar IVF. De moed zakt me wel een beetje in mijn schoenen.
Nakkie wat balen zeg! Sterkte. Wanneer heb je weer een gesprek met een arts? Muppetje, ik ben nog niet begonnen met IUI. Ik hoop daar in april mee te mogen starten, maar dat is nog afwachten. Woensdag heb ik een gesprek met de fertiliteitsarts. Dan worden alle uitslagen van alle onderzoeken besproken (mn de kijkoperatie van 2,5 week terug) en horen we hopelijk dat we dus mogen starten met IUI. Maar dat is nog even spannend dus... Ik vind zelf dat we dat recht wel hebben , aangezien we al ruim anderhalf jaar bezig zijn en ik nog nooit zwanger ben geweest. Hopelijk ziet die arts dat ook wel in...
Ik heb ook woensdag een gesprek. Zou afgelopen woensdag zijn maar toen was m'n arts er niet. We staan in elk geval al wel op de wachtlijst van IVF/ICSI
@ Nakkie.. Wat vreselijk balen zeg.. @ Kloko.. hoelang zit je nu al in de mmm.? Hoop voor je dat snel met de IUI mag beginnen!
muppetje, ik ben in aug 2009 gestopt met de pil, in november 2010 voor eerste keer naar ziekenhuis geweest. in dec bloedgeprikt en samenlevingstest. Januari samenlevingstest, febr HSG en maart kijkoperatie. Dus hopelijk april IUI... ik hou jullie op de hoogte.
Ladies, weer een nieuwe week. Het eerste kwartaal van 2011 is al weer bijna voorbij. Wat lijkt de tijd dan hard te gaan, terwijl je op andere momenten denkt dat de tijd stilstaat! @Bree, ik hoop dat je goed bent aangekomen. Lees dat je toch ongesteld geworden bent. Uiteraard ontzettend balen al had je het een beetje aan zien komen. Ik hoop dat je je gedachten thuis kan verzetten en vooral niet teveel op het forum komt @Nakkie, ik vind het zo ontzettend rot voor je! Weer een stapje verder op weg naar het vervullen van jullie droom. Veel succes woensdag. @Kloko, succes woensdag. Ik ben heel benieuwd wat ze van plan zijn! @Muppettje, hoe is de uitgangsecho gegaan? Cyste verdwenen? @Allen, vrijdag de pregnylspuit gezet. Viel alles mee. Ik vond de vloeistof alleen een beetje branden en heb de rest van het weekend een rode vlek rondom de spuitplek gehouden waar het wat gevoelig was. Zondag dan om 1000 uur de IUI gehad. Was echt zo gebeurd en ik mocht nog een kwartiertje blijven liggen. De gyn vertelde dat de IUI vrijwel altijd doorgaat, ook als de kwaliteit van het zaad te wensen over laat. Heel vreemd, maar goed. Wij hadden 26 miljoen goed voortbewegende zaadcellen en de grens ligt in ons zkh op 1 miljoen. Toch zegt het aantal mij niet zo heel veel. Lees ook verhalen van 200 miljoen. Hoe interpreteren jullie dit en wat is jullie ervaring?
@purvada 26 miljoen is echt heel goed. Wij zullen daar bijna een moord voor doen. Wij hadden de 1e keer 400.000 maar. Fijn dat het allemaal goed is gegaan. Positief zijn want het schijnt dat dat helpt succes met de wachtweken
@ Kloko.. Je hebt dus eerst alle onderzoeken gehad.. Denk wel dat je gewoon mag starten met de IUI. @ Puravida.. Ik mag er vanmiddag heen. @ Nakkie.. Mocht je maar 3 keer de IUI.? @ Bree.. Goede vlucht gehad.? @ All... Ik ben een paar dagen normaal ongi geweest maar op cd 3 is er nog maar weinig bloedverlies heel vaag.. Normaal gaat het wel door tot cd 6 of 7...
Mijn cyste is weer weg gelukkig.. Vanavond weer begonnen met spuiten.. Vond het maar niks een maand aan de "zijlijn" staan.. Hoe is het verder met iedereen.?