IUI in Feb? Wie nog meer.....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 8bree, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PuraVida

PuraVida Actief lid

9 feb 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sanseveria, gelukkig dat je toch een follikel hebt. Zou toch wat zijn! Wel gek dat deze in de eileider zit. Ik dacht dat follikels daar pas terecht kwamen na de eisprong, maar opnieuw de bevestiging dat het lichaam vreemd in elkaar zit. Klopt het dat je meer pijn hebt na de pregnyl? Ik ga dat goedje straks eens even googlen. Heb inderdaad al vaker gehoord dat het wat langer in je lijf blijft en daardoor voor allerlei symptomen kan zorgen. Ik verwacht mijn menstruatie (of het uitblijven daarvan) pas volgende week zondag. Had me voorgenomen er niet te veel mee bezig te zijn, maar ongemerkt denk je er toch steeds weer aan. Ik heb altijd een week voor mijn menstruatie al zo'n vreemd gevoel in mijn buik (alsof ik zenuwachtig ben). Het gekke is dat ik dat vorige maand bij de overstimulatie niet had. Ik wist toen namelijk zeker dat ik niet zwanger kon zijn, vanwege het verbod op gemeenschap. Zou het dan toch zo zijn, dat doordat je er teveel mee bezig bent, je dingen voelt die er helemaal niet zijn...

Succes morgen!

Overigens geen last meer van afscheiding of wat dan ook. Had met mezelf afgesproken het even aan te kijken en anders mijn behandelend arts te bellen, maar het heeft maar een ochtendje geduurd en toen was het verdwenen.

@Muppettje, succes met de FM. Hoop dat er een mooi eiblaasje(s) zit.

Fijn weekend allen!

2. PuraVida

PuraVida Actief lid

9 feb 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bree, wat een enthousiasme. Klinkt goed meid! Geniet ervan en tot horens.

3. 8bree

8bree Actief lid

23 dec 2010
    266
    0
    0
    Groningen
    Hoi meiden...
    Ik ging gisteren langs een psychic/medium/energie lezer/whatever haha en ik vond het echt goed. Geen echt positieve snel zwangerschap maar ze had wel gelijk met veel dingen. Ze had gezegd dat ik zo veel angst opgebouwd heb ik mijn lichaam dat ik een soort verstopping heb gemaakt van energie. Dit klopt ook, ik heb zo veel angst dat dit echt zo lang zal duren terwijl iedereen rond mij zwanger wordt dat het lichaamelijk zwaar is. Ik heb zo veel negatieve energie rond mij de afgelopen jaren omdat ik bang was dat ik niet zal zwanger worden. Voordat we aan het proberen waren, had ik al angst dat het niet zal werken. Dus... ik heb het gewoon opgezet dat het niet gemakkelijk zal lukken, en met elke menstruatie heb ik dus negatieve affirmation dat het niet gaat lukken. Ze zei dat ik moet echt denken dat het gaat lukken (wist ik al, maar dat doe ik niet echt in mijn leven, het is gemakkelijker om niet zo teluurgesteld te worden bij een menstruatie) en zie het lukken en gooie alle slechte energie weg. Easier said than done! Sowieso vond ik het een goed ervaring, weet niet als jullie hierin geloven, volgens mij een aantal niet, en een paar wel.... dus, gewoon interesant te horen.
    Ik moet echt de focus veranderen aan positiviteit over mezelf en mijn relatie en niet zo veel slechte gevoelens hebben over NIET zwanger worden. Ik moet gewoon weten dat het gaat gebeuren en niet een 'snowball effect' van negatieve energie elke maand opbouwen. Ik vind het sowieso goed advies voor iedereen.... en ik ga wel beter proberen positief te denken... moeilijk is dat!? eh?

Verder gaat het goed hier! Lekkerde dan in Grunn ;) Geniet van de zon dit weekend! Ik denk aan jullie allemaal en hoop dat het gewoon raak is binnenkort voor iedereen. :) Kusjes vanuit SoCal.....

Bree

4. Sanseveria

Sanseveria Actief lid

4 jan 2011
    234
    0
    0
    Hi girls,

Ze zitten d'r weer in bij mij hoor! IUI ging prima, aantallen waren perfect! Ze worden met de maand beter! Fijn! Ik had dit keer een mannelijk gyn. Nou ik zeg: 3 keer is scheepsrecht en een man die het klusje heeft geklaard en super mooi weer vandaag. Dit MOET gewoon goedkomen!

@Puravida: nee, mijn ei zat helemaal niet in de eileideder, ik maakte een foutje. In de eierstok natuurlijk...duh. Stom van mij. Maar goed, dat moest ik nog even rechtzetten.
    Fijn dat jij geen last meer hebt van iets. Nu afwachten, tot volgende week zondag nog. Tja, duurt nog ff. Maar goed nieuws; er is al bijna een week wachten voorbij! ;)

@Bree: leuk dat je ervaring bij dat medium zo goed was. Ik hoop dat je kunt proberen om alles nu om te zetten in positieve energie. Is denk ik wel beter voor je. Geloof erin dat het lukt. Is het niet nu, dan is het vast wel over een paar maanden! Believe in it! En geniet vooral nog even lekker door daar in California!

Ik ga nu ook lekker van zon in Nederland genieten! Johoe het is hier 21 graden!!! Zon zon zon! Nice! Fijne dag meiden!

5. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    1e IUI is bij mij mislukt. Op naar nummer 2.

Heel veel sterkte en geduld allemaal!!!

Xx

6. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.452
    1.038
    113
    Vrouw
    Balen mooibuikje!

7. Sanseveria

Sanseveria Actief lid

4 jan 2011
    234
    0
    0
    He wat jammer Mooibuikje! Hoe voel je je erbij? Hopelijk niet te verdrietig en vol goede moed op naar nr 2?

8. PuraVida

PuraVida Actief lid

9 feb 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bree, je verhaal klinkt heel herkenbaar hoor. Ook ik heb altijd een duiveltje in mijn achteraf en houd rekening met het feit dat het niet gelukt is. Positiviteit helpt denk ik inderdaad wel. Altijd beter dan te blijven hangen in het negatieve uiteraard. Ik hoop dat je er iets mee kunt en dat je er aan gaat werken. Who knows waar het toe zal leiden?

@Mooibuikje, balen dat je eerste IUI is mislukt. Vol goede moed naar ronde 2.

@Sanseveria, 3de IUI een feit. Third time is a charm zou Bree zeggen!

@Muppettje, hoe gaat het met jouw FM'en?

@hier, niet veel nieuws onder de zon. Zit op CD9. Helaas heb ik niet zo'n goed voorgevoel. Sterker nog, heb echt het idee dat mijn menstruatie eerder komt. Heb al een paar dagen last van mijn buik (zo'n zeurderig gevoel) en dat heb ik eigenlijk altijd al een week voorafgaand aan mijn menstruatie. Bovendien is mijn temperatuur ook al aan het zakken en met een zwangerschap behoort deze volgens mij hoog te blijven. Balen dus, maar er is altijd hoop!

9. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    @ Sanseveria.. Mijn duimen draaien hoop dat het raak is!

@ Puravida.. Klinkt niet zo goed hopelijk zn het andere klachten..;)

@ Bree.. Hoop dat je je een beetje van die negatieve energie kan los laten. Nu je heerlijk bij je fam bent zal het vast wel goed komen!

@ Mooibuikje.. Ontzettend k*t zeg!

Hier is weinig spannends te melden maandag fm meting gehad en was allemaal nog klein mag nu morgen weer heen cd 13. Hopelijk zn ze nu een stuk groter! Ik mag straks om half 4 beginnen met werken tot 23.00 uur maar heb vanacht liggen denken hoe moet ik dat nou doen met spuiten en hoe houd ik em koel al die tijd. Niemand weet dat wij in de mmm zitten laat staan een kinderwens... Heb al een coolpacking in de vriezer gelegt en die moet er maar omheen en dan in een washandje en 15 min voor tijd hem er maar uit halen. Vind het maar niks op het werk spuiten... Hebben jullie daar geen last van.?

10. Sanseveria

Sanseveria Actief lid

4 jan 2011
    234
    0
    0
    Hi ladies!
    Hoe is het met iedereen?

@Muppetje: spannend...ik hoop dat de meting morgen positief nieuws brengt en dat je weer mag IUI-en. Ik kan me wel voorstellen dat dat lastig is als je onregelmatige werktijden hebt of net moet werken als je moet spuiten.
    Wij doen het nu nog niet met hormonen, alleen 1 pregnylspuitje. Ik heb een kantoorbaan en werk dus overdag. Ik moet die spuit altijd pas 's avonds zetten. Ik hoop dat het je vandaag is gelukt met prikken, je bent nu aan het werk...
    Lief dat je duimt voor mij, ik hoop echt dat het helpt!

@Puravida: onee he, heb je nog steeds een menstruatiegevoel? Of is het al minder nu? Mag niet ongesteld worden!!! We duimen ook voor jou heeeel hard door.

@Kloko: hoe is het met jou?

11. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    @ Sanseveria.. Ik heb de coolpacking uit de vriezer gehaald daar mijn spuit porberen in de rollen en in een washandje gedaan. En gewoon in het kluisje. Het spuiten stelt niks voor het is gewoon even het idee om daar te moeten spuiten. We hebben vanmiddag vroeg al een afspraak hoop niet dat ik vanavond of morgenavond de pregnyl moet zetten... Want dat laat ik altijd doen op de seh en beide avonden nog aan het werk...

@ Puravida.. Hoe gaat het.?

12. PuraVida

PuraVida Actief lid

9 feb 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ladies, alles wel?

@Muppettje, ik gebruik wel hormonen, maar het gaat om pilletjes clomid en pregnyl. Deze heb ik laatst zelf gezet en dat was echt goed te doen hoor. Misschien iets om over na te denken? Ik ben benieuwd naar de afspraak van vanmiddag!

@Sanseveria, hoe voel je je? Nog altijd helemaal happy en een goed gevoel over deze IUI? Balen he dat je nog anderhalve week moet wachten!

@Bree, vermaak je je nog een beetje in de The Golden State? Je komt dit weekend toch weer naar NL?

@hier, helaas nog altijd een opgeblazen gevoel. Mijn temperatuur is nog wel hoog (37,3), maar ik zit dan ook pas op DPO11. Verwacht mijn menstruatie pas zondag, maar hoop in ieder geval niet eerder. Lees op diverse topics dat sommigen ineens een kortere lutheale fase hebben door de pregnyl. Zit ik niet op te wachten :(

It ain't over till it's over...zou Lenny zeggen :)

13. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.452
    1.038
    113
    Vrouw

Lief dat je het vraagt! Het gaat op zich goed met me, maar ben aan het proberen het allemaal wat meer los te laten. Helemaal nu ik misschien niet eens met IUI mag starten, lees ik even alleen mee....
    Morgen heb ik weer samenlevingstest, maar ik vrees dat dat niet goed getimed gaat zijn. Dan moet ik maandag weer (want in het weekend doen ze het niet!:x) en dan is het ws weer te laat. Plus dat ik net op werk gehoord heb dat ik ws niet later kan beginnen, dus belde ik om te vragen of ik later op de dag mag komen, maar dan is er geen plek...
    maar goed, eerst morgen maar even afwachten...

Jullie allemaal veel succes

14. 8bree

8bree Actief lid

23 dec 2010
    266
    0
    0
    Groningen
    Hoi meiden....
    Hoe ist met jullie allemaal? Pura Vida... bijna tijd om te testen :) Ga je wachten een dag na je NOD of ga je gelijk testen?
    Kloko... ik snap precies hoe je voelt, ik was bezig met samenlevingstest 4 manden lang... BAH! Niet eerlijk, maar de laatste keer zei ik al tegen hun: HALLO je hebt je aantwoord, het is al 3 keer negatief, geloof daarin en doooooorgaan! Dus, ze luisterden wel. Je moet soms in de NLse systeem een beetje sterk blijven om te krijgen wat je wil. Je hebt wel een stem, en kom op 3 keer samenlevingstest, na 2 die al negatief waren, wat is het punt?
    Ik voel me echt refreshed meiden. Ik heb de grootste tentamens van mijn hele opleiding de komende twee weken, en ik ben echt niet angstig als normaal. Ik had echt zon en familie tijd nodig, en ik voel me weer een beetje normaal. Ik denk de pauze was echt nodig voor me, voor mijn geest en geluk. Ik ben meer positief geworden vanwege alles die ik meegemaakt heb hier in Cali. Het is moeilijk om in dit proces te geloven maar ik probeer het wel en ik denk dat het zal wel kunnen helpen.

Enough about me.... hoe is het met jullie.... op de afwachtbankje!
    Bree

15. PuraVida

PuraVida Actief lid

9 feb 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hela,

@Kloko, ik begrijp wel dat je er nu met andere ogen naar kijkt. Ik hoop in ieder geval dat de samenlevingstest juist getimed is en dat de uitslag gunstig is.

@Bree, fijn dat je het zo goed hebt gehad. Probeer dat gevoel vast te houden als je weer in NL bent. Wie weet helpt het je.

@Hier, helaas hier bruinverlies. Dat is altijd een voorbode en het begin van het einde. Jammer, jammer. Weet zeker dat ik vandaag of morgen ongesteld wordt. Wel eerder dan verwacht. Zou dat door de pregnyl komen? Heb normaal altijd wel 14 dagen na de eisprong mijn menstruatie en zit vandaag op DPO12. Zojuist dan ook gebeld naar het zkh en maandag de uitgangsecho. Wat een teleurstelling!

16. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    @ Puravida.. Wat ontzettend k*t zeg! Het is je zo gegund... Vorige keer met IUI was ik ook 2 dagen eerder ongi ze konden er geen verklaring voor geven het gebeurd wel vaker..

@ Kloko.. Misschien kun je het net zo doen zoals Bree het omschrijft.?

@ Bree.. Fijn dat cali je goed doet. En dat je weer zo positief wordt..

@ All.. Ik had gister fm meting en de follikel was 17 mm. Gister nog 1x de puregon gehad en krijg vandaag mn pregnyl spuit en dan zondag weer de IUI alweer op een zondag.. Dus we gaan voor een zondagskindje..:D

17. PuraVida

PuraVida Actief lid

9 feb 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Muppettje, goed nieuws voor jou. Succes zondag! Third time is a charm en zondag is een prachtige dag om een baby te maken :)

Goed weekend allemaal!

18. Sanseveria

Sanseveria Actief lid

4 jan 2011
    234
    0
    0
    @kloko: jouw tijd komt hopelijk ook snel. Goed dat je probeert alles een beetje los te laten. Ik snap wel dat het lastig is. Hoe was de samenlevingstest vandaag? Goed getimed? Ik hoop het voor je, dat scheelt een hoop gedoe. Want maandag ben je en te laat en het is dus lastig op je werk. Wat een gedoe he!? Ben benieuwd of je inmiddels meer weet.

@Puravida: VERDORIE! Dus toch ongesteld...nog niet helemaal doorgebroken, kan het niet wat anders zijn denk je? Ik gun het je zo! Maandag alweer voor een meting? Om dan weer te starten met spuiten is dat? Jee wat gaat dat allemaal toch snel he?! Trek je het allemaal nog een beetje nu?

@Bree: are you back in town already? ;)
    Fijn dat je die dagen bij je familie en de zon je zo goed hebben gedaan. Nu weer vol aan de slag met leren dus? Kan je je daar in ieder geval even lekker op storten. Weet je al wanneer je man terugkomt?

@Muppetje: Fijn! Zondag ga je er weer voor! Dat is goed nieuws. Als al je pendels de waarheid spreken, dan wordt dit een prima shot! Hoop het voor je!

Bij mij alles rustig. Voel me prima, Bijna een week geleden iui gehad, maar voel me niet anders, geen klachten of voortekenen. Ben wel gewoon vrolijk en blij, heb een drukke werkweek achter de rug en vanmiddag lekker een middagje vrij genomen. Even wat overuurtjes compenseren, haha. Lekker met mijn kleine neefje van 7 weken geknuffeld en gewandeld. Verslavend leuk!
    Nog een week wachten en dan weet ik of iui 3 een lucky shot was of een desillusie...Please let our dream come true!

Nou meiden tot laters!

19. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.452
    1.038
    113
    Vrouw
    Muppetje, al weer bijna IUI. spannend weer!
    Sanseveria, spannende week dus voor de boeg. Wel fijn dat je lekker veel afleiding hebt.

Ik heb vanmorgen weer een samenlevingstest gehad. Waarschijnlijk is hij goed getimed! Gister dacht ik al een positieve ovulatietest te hebben, maar wist het niet zeker omdat ik een nieuw merk gebruik.
    Dus vanmorgen toch even spannend. Maar er mooi dik baarmoederslijmvlies te zien en follikel was 19,5mm. Hoor dinsdag of er nog leven te zien was in 't slijm dat is weg gehaald.
    Afhankelijk daarvan hoor ik hoe het verder gaat.... nu lekker genieten van het weekend!

20. Sanseveria

Sanseveria Actief lid

4 jan 2011
    234
    0
    0
    @Kloko: Wat fijn meid! Dat de timing nu goed was en dat eggy en baarmoederslijmvlies oke was! Ik ben heel benieuwd wat je dinsdag te horen krijgt. Weer een spannende dag voor je he? Hoe gaat zo'n samenlevingstest precies? Doet dat pijn? Ik ken het niet namelijk. Wat doen ze precies?

Hier: goede nieuws van de dag is dat ik op de helft van het wachten zit vandaag. Haha, een beetje positief denken he. Duurt lang dit keer. Voel nog steeds niks tot weinig. Hoewel ik vandaag een klein beetje een 'bubbelend/stekend' gevoel heb in mijn buik, linksonderin. Zoals ik ook wel eens heftiger voel maar dan voor mijn eisprong. Niet pijnlijk of vervelend te noemen eigenlijk, op schaal van 1-10 misschien een 2 qua gevoel. Hmmm, heb ik ook weinig aan dus. Nou ja, er zit niks anders op dan wachten.

Hoe is het met de anderen?

Deel Deze Pagina