@ Bree.. Thanks voor de liefde maar denk dat het deze ronde is afgelopen. Net met het afvegen wat slijm erbij (lekker praatje) dus mijn ongi zal met een paar dagen wel komen.. Maar wat goed dat je je assessment hebt gehaald! Hoop dat je man snel thuis is kan me voorstellen dat je hem mist. @ Sanseveria.. hoe is het bij jou.?
Muppetje.... ik hoop het nog steeds voor je. Tot je bloed ziet dan heb ik een beetje hoop Geen goed nieuws hier... mijn man komt precies 1 1/2 dagen na mijn eisprong FUCK! Natuurlijk is het sowieso super leuk dat hij naar huis komt, maar aftellen is nu minder leuk met meer dagen daarbij, en ik vind de timing echt ZO fucking close, dat ik moet denken, waarom is dit zo vaak bij ons.... is dit dan nog een teken dat het niet onze tijd is ofzo? Ik vind het echt kut dat het mis is bij ongeveer 36 uren ofzo, als het nou een week was dan was het gemakkelijker om te accepteren. Mei is dus niet onze maand, Juni dus? fuck it... Sorry, ben net ongi geworden, dus meer emotioneel natuurlijk haha Hoe is het bij de rest??? Pura Vida... hoe gaat het? Nog een week ofzo tot je eerst echo! Spannend! Ik denk tweelingen! hehe Bree
@ Bree.. Wat ontzettend balen zeg dat je man 1.5 dag te laat thuis komt. Had zo gehoopt dat die op tijd terug zou zn! Helaas kreeg ik vrijdag al wat strepen bloed en zaterdag is de ongi doorgezet. Heb zaterdag nog een meting gehad en gelukkig geen cystes dus begin vanavond weer te spuiten. Wat was ik verdrietig zeg dat het gewoon niet gelukt was ik weet ook niet meer wat ik nog kan doen dat het wel slaagt...Hopen dat IUI-4 beter gaat.
nou... balen muppetje Vind ik kut voor jullie. Vooral van de pendels... daar krijg je ook hoop van, tenminste dat had ik voor je. Mijn pendel was voor mei... en dat blijkt niet zo'n goeie meer omdat hij niet optijd terug komt! haha Oh well... booo. Doorgaan met leven, en genieten van de zon. Ik wil proberen minder obsessief te zijn met alles.... ik wil gewoon normaal leven weer.... en hoop voor de best natuurlijk, maar ik wil niet te veel energie hier insteken. Ik vind dat als ik te veel focus hierin zet is het ook niet goed voor mijn gezondheid. Ik ga proberen om door te gaan met leven, en niet echt focussen op de negatieve punten in mijn leven zoals de feit dat mijn man later terug komt, het gaat gebeuren wanneer het gaat gebeuren, en verder heb ik niet zo veel control over. Doorgaan met IUI en geloof daarin natuurlijk, maar ik wil ook genieten van de andere dingen in mijn leven, en dat doe ik niet echt voor een heel lange tijd nu. Dus... dat is ff mijn gevoelens voor vandaag! haha Ben ook ongesteld dus, lekker emotioneel en veel gevoelens natuurlijk... haha geniet lekker van Queens DAY volgend week Doe ik ook hoor, lekker BBQ'n en het doorbrengen met vriendinnen. Denk je dat het slim is om de gyno te bellen om een afspraak te maken voor een FM ezv just in case? Of moet ik nog een maand overslaan? Wat denk je? Oke... fijne dag! Bree
@ Bree.. Ik kreeg idd hoop van die pendels maar helaas mocht het wederom niet lukken. Knap van je dat je je "leven" weer wilt oppakken. De mmm vergt een hoop ben ik inmiddels ook achter gekomen. Ik zou gewoon een afspraak maken en dan met haar overleggen wat slim is. Het kan nooit kwaad. Stel dat je man wel eerder thuis komt dan sla je jezelf ook voor de kop dat je geen metingen hebt gedaan. Ik hoop dat je weer de leuke dingen kunt oppakken en weer kunt genieten!
Hi meiden, Ik zie dat er al een tijdje niet meer geschreven is. @Bree, gaat het goed met je? Ik hoop dat je inmiddels actief bent op een ander topic om je emoties kwijt te kunnen. Is je man inmiddels al terug uit Afghanistan en gaan jullie verder met IUI? @Muppettje, hoe gaat het met jou? @Sanseveria, lees jij nog wel eens mee of ben je druk met al je geplande vakanties @hier, alles goed. Ik ben op vakantie geweest en helaas twee weken met griep en koorts op bed gelegen. Ben de afgelopen 15 jaar niet ziek geweest dus dat was een vreemde gewaarwording. Gelukkig gaat het nu weer beter. Qua zwangerschap heb ik niets te klagen. Geen vermoeidheid, misselijkheid of wat dan ook. In de zevende week het hartje zien en horen kloppen. Magic! Nu gewoon naar de verloskundige. Het blijft desondanks een spannende periode.
Hee PuraVida! Leuk om wat van jou te horen meid! Wat heerlijk dat die kleine in jou het zo goed doet! Fijn om het hartje te horen lijkt me. Jammer dat je ziek bent geweest op vakantie, dat is nou juist niet de bedoeling van vakantie...maar ik hoop dat je ondanks dat, toch een beetje een lekkere vakantie hebt gehad en uitgerust bent. Vast wel...als je veel op bed hebt gelegen... Ik ben ook zeer benieuwd naar hoe het met de rest gaat nu. Bree? Muppetje? How are you girls? Bij mij gaat het prima. Ik lees dus nog wel mee af en toe. Schrijf wat minder momenteel, beleef weinig he...haha. De eerste keer nu zonder IUI was lekker relaxed, even niet al die ziekenhuisbezoekjes en planning en regelen op je werk etc. etc. Helaas is het ons ok niet zelf gelukt nu, ik werd vorige week keurig op tijd ongesteld. Morgen gaan we naar het ziekenhuis omdat we dan een afspraak hebben met onze gyn. Eens even doorspreken wat zij ervan denkt en wat onze kansen zijn en of we na de vakantie IUI met hormonen moeten proberen of gewoon nog 3 pogingen zonder hormonen. Ben benieuwd wat zij ervan denkt. Verder ben ik een stuk rustiger in mijn koppie. Het is dus een uitstekende keuze geweest om even 3 maanden 'rust' te nemen. Nou meiden, hoop dat we dit topic zo wat nieuw leven in blazen. Ben erg benieuwd naar hoe het met jullie gaat! En PuraVida: geniet meid! Van jullie kleine wondertje. xxx
Heej Puravida.. Alweer 9 weken wat gaat het snel. En helemaal geen kwaaltjes wat heerlijk zeg! Wat balen zeg dat je op je vakantie ziek wordt. Geniet heerlijk van je zwangerschap! Heej Sanseveria.. Ook alweer een tijdje geleden zie ik.. Jammer dat jullie rustmaanden tot nu toe nog niet zwanger bent. Ik duim voor je! Hoe is het gegaan in het zh.? @ Bree.. Hoe gaat het bij jou.? Is je man alweer terug.? @ hier.. Ik heb deze maand een rare cyclus op dag 13 een follikel van 13 cm. Helaas is deze niet doorgegroeid en mocht ik naar 100 eh om te spuiten. Steeds om de 2 dagen heen. Veel follikels maar weinig resultaat. 4 dagen nadat ik verhoogd ben kwam er eindelijk 1 follikel die door groeide dus heb op dag 25 toch nog een IUI gehad. En nu zit nu 1 dag op het wachtbankje.. Pff weer 2 weken wachten.
Dames, ik ben even een tijdje afwezig geweest... Was letterlijk 'forum-moe'... Ik heb ook geen idee of iedereen die ik toen destijds sprak, mij nog kent, maar ik kan nu eindelijk zeggen dat ik zwanger ben!! Na 4 IUI pogingen en 2,5 jaar later, is het dan eindelijk gelukt! Het voelt nog heel onwerkelijk en ik het is ook nog heel erg pril. Dus ik ga heel erg hard duimen voor de komende weken. Sorry dat ik het forum niet meer zo gevolgd heb en ik wil iedereen die (middels IUI) zwanger is, van harte feliciteren en een ieder die nog in het proces zit: geef de moed niet op!!! echt.... ik ben het levende voorbeeld dat geduld beloond wordt... Sterkte meiden!!!
Hallo allemaal Ik ben inmiddels ook zwanger. De eerste drie iui 's zijn mislukt maar de eerste IVF was raak. Gisteren het hartje zien kloppen. Ik ben nu 6 weken en 6 dagen. Ben wel misselijk maar dat heb ik er graag voor over. Voor iedereen die zwanger is gefeliciteerd!! De andere dames heel veel succes en blijven hopen dat het kan. Ik had bijna opgegeven maar het blijkt toch te kunnen Groetjes
Wauw, wat een ontzettend goede berichten! @Zus, ik herinner mij dat je destijds op vakantie naar Spanje bent gegaan en daarna nimmer meer iets vernomen. Ben blij te horen dat je goed nieuws komt brengen. Gefeliciteerd. @Nakkie, ik heb je destijds trouw gevolgd en vind het werkelijk fantastisch nieuws! Ik hoop dat jullie van je zwangerschap gaan genieten. We hebben er tenslotte lang genoeg om moeten wachten. Voor alle anderen hoop ik dat het ook binnen afzienbare tijd raak is!
Dames, ik wilde jullie even vertellen dat ik zwanger ben! Zo blij. in ronde 24 was het ineens raak. Het is nog heel pril, maar ga er gewoon vanuit dat het goed zal gaan. en, ik weet nu in ieder geval dat ik zwanger kan worden! Hoop dat het bij jullie ook snel zo ver zal zijn. Bree, ben benieuwd hoe het met jou gaat!
Gefeliciteerd!! Wat goed joh!! zie je nou wel dat alles mogelijk is? (kan je je aansluiten bij de februari-mama's? http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/281141-15-29-februari-mamas.html)