IUI in februari 2013

Discussion in 'MMM clubs' started by wachtenopwonder, Feb 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Boukje L

Boukje L Actief lid

Oct 3, 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is de 2e IUI, ik weet nog niet wanneer ik ga testen maar in ieder geval niet eerder als maandag :) !!
    Ik heb vanmiddag wel een ovulatietest gedaan om te kijken of de pregnyl uit m'n lichaam is, heb ik vorige keer ook gedaan, puur om te weten hoelang dat spul in je lijf aanwezig is. Vorige keer was het na 8 dagen uit m'n lichaam, daarna ook gestopt en wachten......;)
    Maar nu had ik echt een flinke streep, net of dat die test bij wijze van morgen echt positief zou zijn. Dus wat dat is, Joost mag het weten ;) we wachten rustig af !

2. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    Het zou zomaar eens kunnen dat je zwanger bent, spannend! Als ik jou was had ik gelijk een zw test erachteraan gedaan, knap dat je zo geduldig bent ;)

Ik ga morgen al testen omdat ik gisteravond al een lichte lijn had. Ik wilde eigenlijk zondag op z'n vroegst testen.

Ik weet niet of jij ook utrogestan gebruikt? Ik wel en het liefst stop ik daarmee als ik niet zwanger ben, vandaar dat ik niet wacht tot na mijn nod

3. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    1,740
    292
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Hier weer begonnen met spuiten. Maandag weer de 1e fm. Ben benieuwd. Heb nu bijna geen 'drukkend ' gevoel.
    Medicijnen zijn met een hoop gezeur eindelijk binnen, maar dat is een ander verhaal.
    Wachtenopwonder: spannend hoor.

Boukje: welkom

Morgen gaan we weer klussen in ons nieuwe huis. Het schiet alweer aardig op!

4. schorpioen79

Feb 16, 2013
    1,740
    292
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Mijn zus is zwanger van de 2e. Mijn beste vriendin is bijna uitgerekend. Dan lees je op fb. Nog 2 weekjes te gaan. Maar dat steekt toch. Ik gun het iedereen, maar elke keer vraag ik me af wanneer wij aan de beurt zijn.

5. wensmeisje

wensmeisje Actief lid

Jan 21, 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wachtenopwonder, ohhhh spannend! Een roze lijntje is toch een roze lijntje ;) ik ga voor je duimen! Ga je morgen weer testen of kan je wachten tot zondag?

Boukje, Welkom! Ook spannend voor jou zeg. Fingers crossed. Is een positieve ovutest dan net zo iets als een zwangerschapstest?

Schorpioen en shadixxx... Ik heb helemaal hetzelfde. Tuurlijk gun ik iemand anders het babygeluk maar het is zooo confronterend. Ik trek dat steeds slechter. En jawel hoor, vanmIddag op kantoor een collega (eigenlijk wel meer Dan alleen dat) met het blijde prille nieuws. Nou Dan kost een felicitatie en een knuffel echt veel moeite...
    Ik hoop op mooie FM's voor jullie!!
    En succes met klussen schorpioen! Wat was er met de medicijnen Dan?

6. wensmeisje

wensmeisje Actief lid

Jan 21, 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb deze vraag ook bij het onderdeel zw-en ovutesten gezet maar hoop dat jullie ook goede raad hebben
    Vorige keer had ik op cd 11 een 2e FM meting waar bij 2 follikels van 17 mm te zien waren. Toen moest ik die zelfde middag een ovutest doen en bij positief de volgende dag de IUI.

Nu had ik vandaag op cd 9 een fm meting met 1 follikel 17 mm en 2 kleinere (werd niet gezegd hoe groot). Alleen nu had ik vanavond nog geen positieve ovutest.
    Kan het nu zo zijn dat de eisprong later komt? Ik ben nogal bang de eisprong te missen en dat de IUI te laat is. Als ik morgen positieve ovutest heb dan is zondag pas de IUI nl.. Pfff wat denken jullie?

7. schorpioen79

Feb 16, 2013
    1,740
    292
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Over de medicijnen. Ze hebben een te lage dosering pregnyl meegeven. De apotheker zelf heeft gebeld. Op het recept stond 5000 IE maar ik heb maar 1500 meegekregen.
    De pregnyl moet nu weer opnieuw besteld worden en hopelijk is het optijd binnen.

8. wachtenopwonder

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    Meiden, net getest en twee vette strepen!

Hoe kan dat nou zo snel, de test van donderdag was zoooo licht, bijna negatief.

We zijn blij maar ook erg nuchter vanwege zoveel vroege miskramen die we hebben meegemaakt

Wensmeisje, ik denk niet dat je te laat bent en dat je ovulatie nog moet komen, follikels springen meestal als ze boven 18 mm zijn. Heb je nog getest?

Fijn weekend allemaal

9. wensmeisje

wensmeisje Actief lid

Jan 21, 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jippie!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd!! Och wat fijn... Nu duimen dat het goed blijft gaan maar je hebt toch nog niet eerder dikke vette strepen getest!! Blij voor jullie!!!

Hier nog geen positieve ovutest, raak er helemaal gestresst van...k*tzooi

10. Oh wachtenopwonder, ik ga zo ontzettend hard voor je hopen dat hij of zij nu eindelijk lekker mag blijven zitten!

11. wachtenopwonder

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    Dank je meid, tja ik heb wel eerder vette strepen getest en toen is het alsnog misgegaan dus het is geen zekerheid bij mij. We zullen zien, maar ik bereid me mentaal voor puur uit zelfbescherming :(

Niet stressen! Je follikel groeit echt wel door, dat komt goed, nog even geduld ;)

Dank je, ik hoop het ook zo!

12. wensmeisje

wensmeisje Actief lid

Jan 21, 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wachtenopwonder, ik ga heel hard voor jullie duimen! Het moet gewoon lukken! Ik begrijp dat je nog niet helemaal losgaat van blijdschap maar er is hoop!!

En thx voor de geruststellende woorden;)
    Net weer ovutest en die was bijna positief. Mijn ervaring is dan dat eind vd middag/avond het knalpositief is. Dus toch maar mck gebeld (open tot 12 uur) en die waren heel begripvol. Wel een IUI gepland morgen maar mag afbellen als toch niet knalpositief is. En ze gaf aan dat als je pas eind vd dag pos test, je toch altijd de volgende dag IUI hebt. Ook al bel je pas diezelfde ochtend. Scheelt mij weer stress:)

Shadixxxx, vandaag weer FM toch? Ik ga ook voor jou duimen!

Voor de rest nog nieuws van de anderen?
    Sterkte allemaal!

13. schorpioen79

Feb 16, 2013
    1,740
    292
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Wachtenopwonder: wat super. Gefeliciteerd!! Dat geeft weer moed!!!

14. wachtenopwonder

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    Klinkt goed! Volgens mij ben je dan ruim op tijd, je ei springt ongeveer 2 dagen na een pos ovutest! Heb je nog gestest? Is ie donkerder geworden?

@schorpioen, dank je! We wachten nog even af of het blijft zitten, erg spannend.

15. wensmeisje

wensmeisje Actief lid

Jan 21, 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wachtenopwonder, hoe gaat het? Nog steeds een knalpositieve test? Ik hoop het!! Fingers crossed. Vandaag is toch de officiele testdag?

Shadixxx, hoe is het nu met jou? Nog steeds mooie follikels ?

En met de rest? Boukje, al getest? ;)

Hier alles prima, vanochtend IUI gehad. Weer gelukkig goede score can manlief, ik volgens mij maar 1 follikel. En het verhaal dat je van IUI niets voelt...gaat voor mij helaas niet op ;-( AUW. Maar goed, nu weer op wachtbankje!

Sterkte allemaal!!

16. wachtenopwonder

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    Ongelooflijk maar waar, de test was negatief vanochtend, helemaal wit. Dit is helaas al vaker gebeurd maar ja, je hebt toch altijd hoop.
    Ik ben zo boos, ik snap niet hoe dit zo vaak kan gebeuren :( Van de 4 iui pogingen zijn er 3 geweest waarbij ik een positieve test had paar dagen voor nod. Hoe is het mogelijk dat het telkens weer misgaat? We weten het even niet, en het is zo moeilijk om hoop te houden. We gaan stug door, maar...

Fijn dat je IUI vandaag geweest is. Veel succes op het wachtbankje :)

17. wensmeisje

wensmeisje Actief lid

Jan 21, 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onee wachtenopwonder, F*ck dat!! OMG.. Natuurlijk is dit een grote teleurstelling. Gaan de artsen nu ook verder onderzoeken wat er mis gaat? Hele dikke knuffel!

18. Nee toch, wachtenopwonder.. :( Ik zou nu echt verdere onderzoeken eisen hoor, of een overstap naar het buitenland overwegen.. Dit kan zo toch niet?

19. Boukje L

Boukje L Actief lid

Oct 3, 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wachtenopwonder: als ik vragen mag, wat is utrogestan? Ik gebruik alleen Pregnyl 5000. Hee wat vervelend joh dat je in zo'n situatie zit, leef met je mee meid.

@wensmeisje: nee durf nog niet te testen:) ik wacht er nog even mee, maar ik heb een voorgevoel dat het niet is gelukt, voel me net als anders voordat ik m'n menstruatie moet krijgen, afwachten! Hoe is het met jou? Mijn 1e IUI voelde ik ook zeker wel, was ook wat pijnlijk, de 2e heb ik echt totaal niks van gevoeld, ik ga duimen voor je!

Hoe is het verder met de andere meiden!

20. wachtenopwonder

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    Ze hebben alles al onderzocht, we hebben ook een second opinion gehad en daar kwam hetzelfde uit. Volgens de artsen is dit geen vroege miskraam maar gewoon een mislukte poging omdat ik wel op tijd mijn menstruatie en er dan geen hcg meer in mijn bloed zit. Ik ga het nog wel overleggen. Zou het zin hebben om naar het buitenland te gaan? Ik weet het niet....

Utrogestan is een hormoon progesteron die ik gebruik om mijn luteale fase te verlengen. Ook omdat ik meerdere "vmk's" heb gehad. Spannend voor je, vandaag is je nod toch? Knap dat je zo geduldig bent

Share This Page