IUI in februari 2013

Discussion in 'MMM clubs' started by wachtenopwonder, Feb 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wensmeisje

wensmeisje Actief lid

Jan 21, 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shadixxx, misschien tegen beter weten in maar deze IUI met 2 eitjes, wie weet ;) ik help je hopen
    Druk weekend dus! Succes met je schoonfamilie.. Hopelijk kunnen jullie het uitpraten en anders iig een leuk feestje voor demian van maken!

Schorpioen, wat goed!! Dan weer fijn op het wachtbankje

Wachtenopwonder, hoe gaat? Heb je nog gemaild naar gyn?

Moisie, alles ok?

Hier weinig nieuws, redelijk druk weekend.. Pfff Miep ongeduld;)
    Hoe gaan jullie familie/ vrienden om met de situatie? Hebben jullie het verteld? Etc...
    Ik vind het een lastige... Mijn familie op zich heel meelevend maar oh zo verstikkend en nieuwsgierig... Vermoeiend..

Fijn weekend!

2. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    1,740
    292
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Zo de pregnyl zit erin :). Ik vond deze injectie wel wat pijnlijker dan de ovitrelle. Maar ik heb het er voor over!

3. wensmeisje

wensmeisje Actief lid

Jan 21, 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schorpioen, succes morgen!! Zelf nog nooit pregnyl gespoten maar lees vaker dat het een nare prik is ;-( maar idd alles voor een goed doel!!

4. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    Ik begrijp het helemaal, ik heb ook geen vertrouwen meer. Wie weet komt het nog goed voor die tijd, ik hoop het voor je :)

5. wachtenopwonder

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    @Schorpioen, succes vandaag met je iui!

@Wensmeisje, nee ik het nog niet gemaild. Druk gehad en ik ben zo moe, ik moet weer even op kracht komen ;) Hoe gaat het met jou? Fijn weekend gehad?

Vannochtend in het ziekenhuis geweest, ik heb gezegd dat ik er geen vertrouwen meer in heb en ze begrijpen dat. Over een maandje heb ik een afspraak met de gyn om IVF te bespreken. Ik zit dan waarschijnlijk al in mijn 6de poging. Heb boekje meegekregen met informatie en waar ik eventueel terecht kan. Ze zeiden dat ik alvast de ziekenhuizen kan bellen om het te bespreken.

Vandaag zit ik op dag 5 dus weer de eerste spuit gehad, ik heb al een follikel van 13mm aan de linkerkant, erg groot al dus ik ga woensdag weer voor een echo. Misschien wordt deze cyclus wel heel kort en hebben we dit weekend al de IUI

6. schorpioen79

Feb 16, 2013
    1,740
    292
    83
    Female
    Zuid-Holland
    De IUI is gisteren weer gedaan. Wederom weinig gemerkt.
    Wel waren er wel 4,3 miljoen zaadcellen meer dan de vorige keer!
    Ik moet wel zeggen dat ik de vorige keer een beter gevoel had dan nu, maar het is nu afwachten..

En hoe is het met de andere?

7. wensmeisje

wensmeisje Actief lid

Jan 21, 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wachtenopwonder, Tjemig dat gaat weer snel bij jou! Dat is wel prettig denk ik? Maar begrijp ook dat je geen vertrouwen in IUI meer hebt. Hopelijk levert het gesprek wat op maar ik hoop zo dat IVF niet nodig is!
    Heb je nog wel vertrouwen in de artsen/ziekenhuis om daar te starten zoals je eerder schreef. Of ga je meteen naar buitenland?

Shadixxx, hoe gaat het met je? Hoe was het feestje van Damien? (sorry vorige keer zijn naam fout geschreven en nu op de iPhone lukt de trema niet ;) ging het ok met je schoonfamilie?
    En hoop dat je deze ronde meer vertrouwen hebt in de IUI! Over maandje heb je toch een afspraak in Düsseldorf?

Schorpioen, fijn! Dus nu weer op het wachtbankje! En waarom heb je er een minder goed gevoel bij? Of is er geen specifieke reden?

Moisie, alles goed met je?

Hier geen nieuws. Weer last van allerlei kwaaltjes, sinds gister misselijk/weeig gevoel en cup pamela anderson, maar ben bang dat het allemaal in mijn hoofd zit. Ben wel erg bang dat de endometriose erger wordt. Veel buikpijn en erge last van mijn darmen..
    Aftellen maar... Als ik nog niet ongesteld ben, dan met Pasen testen!
    Hoe is het met de rest? Sorry als ik iemand vergeet. Forum vanaf mobiel is lastiger!

Groetjes en knuffels!!

8. schorpioen79

Feb 16, 2013
    1,740
    292
    83
    Female
    Zuid-Holland
    wensmeisje: ik weet het niet, maar het is een gevoel, vorige keer voelde ik me beter, maar het kan misschien ook door de medicatie komen. de eerste keer spoot ik ovitrelle en deze keer pregnyl.
    Maarja ik zit gezellig op het wachtbankje;)

9. wachtenopwonder

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    @schorpioen, wat fijn dat het achter de rug is, dat is een mooi aantal! Ik hoop op een goed resultaat :)

@wensmeisje, klinkt goed die verschijnselen, wanneer is precies je nod? Spannend hoor, zou leuk zijn als je met Pasen positief test ;)

Ik denk dat we het eerst hier een kans moeten geven, en niet gelijk van het ergste uitgaan. Morgen heb ik trouwens weer een f meting, ik laat jullie weten hoe het gegaan is!

10. wensmeisje

wensmeisje Actief lid

Jan 21, 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes vandaag wachtenopwonder! Hopen dat de FM mooie follikels laat zien! Fijn dat jouw cyclus zo lekker vlot gaat ;) alhoewel je liever de komende 9 maanden helemaal niets meer te "cyclussen" hebt ;)

Shadixxx, hoe is het op het wachtbankje? We lopen ong tegelijk op toch? Ook al kwaaltjes?

Hoe is het met de rest? Stilletjes op het forum ;)

Hier ook weinig nieuws hoor. Nu 10 dagen na inseminatie en gisteravond toch partij misselijk. Maar ja, dat zegt dus niets en kan ook in mijn hoofd zitten net als de cup Dolly parton ;)
    MIjn Nod is ook maandag as... Dus spannend...ik hoop het zo!
    Ff off topic maar wat een heerlijk zonnetje! Krijg acuut zin in een strand wandeling! ( woon in de hofstad dus dicht bij strand;)

Groetjes en succes iedereen!

11. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

May 11, 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    Ook wij hebben maandag de 5de IUI met drie eitjes gehad en 65 miljoen zwemmers....weer op het wachtbankje...

Gr cindy

12. wachtenopwonder

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    Vandaag meting gehad, follikel iets gegroeid naar 15mm, maar ik heb er nog meer geproduceerd van gemiddeld 11mm dus we gaan vrijdag weer kijken. Ik hoop dat we dan wat af kunnen spreken.

Klinkt goed Cyndikuhh! Ik duim voor je

13. Ja klopt, ik zit nu op 9DPO. Mijn tepels doen echt heel veel pijn. Dat heb ik normaal gesproken tot 3 dagen na pregnyl, en daarna niet meer, maar nu zit ik natuurlijk al op 10 dagen na pregnyl.

Verder gaat alles hier ff kut. Niet IUI-gerelateerd, maar.. nouja, zo'n beetje alles wat er verder mis kan gaan ;) Heb ook echt de energie even niet om verder te reageren.. Sorry meiden :(

14. schorpioen79

Feb 16, 2013
    1,740
    292
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Zo 65 miljoen! Dat is niet niks. Bij ons was het maar 5,6 miljoen (dit waren dan de levende)

Shaddixxx: spannend hoor! Nog even en je mag testen! Jammer dat je nu niet goed voelt. Knuffel voor jouw!

Wachtenopwonder: succes vrijdag! Hopelijk zijn de follikels groter geworden. Bij mij was er ook een flinke groeispurt.

Zelf nu weinig te melden. Ik ben minder moe dan de vorige keer. Verder voel ik weinig.

15. wensmeisje

wensmeisje Actief lid

Jan 21, 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shadixxxx, he wat naar..;-( ik hoop dat je situatie snel beter wordt! Knuffel voor jou! Wat bijzonder dat je nu nog die kwaaltjes hebt, nu 10 dagen na IUI toch? Spannend. Wanneer ga je testen? Na hoeveel dagen werd je vorige keer ongie? En als je ff geen puf hebt om te reageren, snap ik hoor. Voel je niet bezwaard of verplicht. Sterkte!

Cindy, wat goed! Nu lekker ook op het wachtbankje, succes!

Wachtenopwonder, fingers crossed voor morgen dan. Hoop op mooie follikels, misschien Dan IUI met Pasen? ;)

Schorpioen, vervelend dat wachten he! Wanneer is nod?

Hoe is het met de rest? Moisie, hoop dat alles goed is?

Pfff en maar af tellen hier... Ben niet meer misselijk/weeig. De cup Pamela Anderson is er nog. Plus veel steken in liezen. M.a.w niet veel anders dan normaal ;) hoop en vrees zeg maar..

Gaan jullie nog wat leuks doen met Pasen?
    Wij gaan ff een nachtje weg!

Liefs!

16. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

May 11, 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    65 miljoen is idd best veel maar wil echt niks zeggen vorige keer hadden we er 87 miljoen maar ook niet het zo gewenste resultaar....Verder helemaal geen kwaaltjes en ook nergens last van gehad....maar is ook nog erg vroeg. Voel jij wel iets Schorpioen?

17. moisie

moisie Bekend lid

Jan 10, 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, even een kort berichtje om toch een teken van leven te geven zeg maar ;) en het is ook al laat nu....
    Het gaat prima, maar ik denk niet dat het deze ronde gelukt is. Ik moet nog wel even mijn ongesteldheid officieel afwachten...

18. wachtenopwonder

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    Vandaag bleek dat nog 2 follikels goed zijn gegroeid, links heb ik er 2 van 16mm en 1 van 17mm. Morgenavond pregnyl en maandag de iui.

Ik hoop dat jij goed nieuws hebt na het weekend!

Leuk hoor nachtje weg, altijd heerlijk een hotelletje pakken :) Wij blijven lekker thuis, stel vrienden komen langs dus wordt wel gezellig.

Heel fijn paasweekend iedereen!

19. wensmeisje

wensmeisje Actief lid

Jan 21, 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wachtenopwonder, wat goed!! 3 eitjes is wel fijn zeg ;) dus maandag is het echt "paaseitjes" zoeken ;) succes, dit moet gewoon gaan lukken! Even los vd fysieke voortgang, hoe gaat het voor de rest met je?

Moisie, leuk om van je te horen. Maar wat balen dat je gevoel slecht is... Wanneer is je nod? Ik ga nog voor je duimen hoor

Schorpioen, erg hè op het wachtbankje! Succes.. En wel iets voelen of niets voelen..het zegt allemaal niets!

Shadixxx, hopelijk gaat het al wat beter met je! Heb je al getest? Fingers crossed voor jou!

Cindy en baukje, alles goed?

Hier nog in spanning aan het wachten op maandag.. Dan 15 dagen na IUI en dus testen. Hopen dat het nodig is... Geen idee werkelijk. Stiekem toch weer hoop want ook vet irri is..

Fijne Pasen dames!!

20. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

Oct 10, 2011
    865
    4
    18
    Hoi Meiden,
    Ik was op zoek naar topics over IUI en kwam op deze terecht!
    Wij hebben afgelopen week uitleg gekregen over IUI en wij kunnen nu de volgende cyclus beginnen als we willen en ik vind het behoorlijk eng allemaal !
    dus hoopte bij jullie mee te kunnen kletsen :)

wij zijn nu al bijna 2,5 jr bezig voor een 1ste kindje, en is nog geen oorzaak gevonden waarom het niet lukt. We zijn 1 keer zwanger geweest na 9 maanden en toen is het na 7,5 wk fout gegaan...

Hoop hier wat meer over IUI te kunnen kletsen :)

Share This Page