IUI in februari 2013

Discussie in 'MMM clubs' gestart door wachtenopwonder, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Hoi wensmeisje, dat is fijn zeg! Springt het eitje niet 2dagen na een positieve ovutest? Heb je al gebeld met het ziekenhuis om wat af te spreken?

Ik zit nu 9 dagen na iui, maandag is mijn nod dus dat schiet wel op ja

2. wensmeisje

wensmeisje Actief lid

21 jan 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wachtenopwonder, vanochtend MCK gebeld en kan vanmiddag al terecht. Zij hanteren procedure dat ze ongeacht tijdstip van testen, sowieso de volgende dag de inseminatie doen. Wat ik erg prettig vind want ik heb een korte LH piek en een snelle eisprong. Dus dan is kan op missen minder groot. Zeker vanwege dat gehannes met die stomme testen.
    Dus maandag al NOD? fingers crossed natuurlijk! Kan je je inhouden om niet te testen of is dat lastig?

Ik zat nu terug te kijken op mijn cyclus-app en ik heb zo per kwartaal 1 of 2x een eisprong op dag 9 of 10. De andere maanden meestal op dag 11 of 12. Gek is dat he?

Nou hopelijk gaat de inseminatie vanmiddag wat soepeler dan voorgaande keren....

3. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Hoe is het gegaan vandaag?! Hopelijk beter dan de vorige keer. Je inhouden om niet te testen is altijd lastig natuurlijk, maar het lukt wel hoor, ik wacht tot zondag denk ik ;)

4. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zit te wachten op de tweede fm. Heb vannacht ook gewerkt, gelukkig mijn laatste nachtje, maar ik moet nog even wakker blijven.
    Bij de eerste meting waren er 3 follikels te zien. Nog iets te klein, dus de dosis is weer omhoog gegaan. Ben benieuwd wat ik straks zie

5. wensmeisje

wensmeisje Actief lid

21 jan 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wachtenopwonder, wat goed dat je wacht tot zondag! Succes met de laatste loodjes.. Hoe voel je je? Ik hoop zo dat het raak is en een plakker;)
    Of kijken jullie al vooruit en heb je meer vertrouwen in ivf? Al besloten waar de volgende stap gaat gebeuren?
    Enfin, voor nu fingers crossed!

Schorpioen, wow 3 eitjes zou wel te gek zijn! Jij had vorige keer toch ook pas een groeispurt op het laatst? Wie weet nu ook? Is vandaag je 2e fm? Spuit jij puregon? En hoe gaat het met de verhuisperikelen? Succes!
    Hoop dat je ook snel op het wachtbankje komt ;)

Ik zit er dus net op. gisteren ging inseminatie ok maar blijft pijnlijk. En in de avond, ondanks paracetamol, flinke krampen. Dat was van eisprong denk ik. Nu alleen nog een gevoelige Opgeblazen buik..
    Oja score van vriendlief was iets lager Dan vorige keer (30 mln) maar de onthouding was korter. We hadden de timing niet zo snel verwacht. Maar goed was nog steeds erg goede score zei de erg aardige verpleegkundige dus we klagen niet hoor. Er kan dus blijkbaar zo'n groot verschil zitten in aantallen etc want IUI 1 was het dubbele score

Nou ja, nu op het bankje en wachten.. Hopelijk genoeg afleiding te verzinnen en laat ik mij niet gek maken ;) hihihi dat moet ik nog zien..

Hoe is het met de rest? Rustig topic;) succes en sterkte allemaal

6. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    De fm was weer snel klaar. Alle 3 de follikels waren gegroeid! Zondag weer een echo en de iui staat voor as dinsdag gepland.
    En de verhuisperikkelen.... Het gaat opzich goed, maar er zit altijd wel wat tegen. Je denkt dat alles goed is geregeld, maar dan werkt bijv een bedrijf niet echt mee. Maar het komt wel goed allemaal! Nog 12 dagen voor de verhuizing!

Wensmeisje: jouw iui is alweer gebeurd. Jammer dat het zo gevoelig voor je is. Ik zelf voel er eigenlijk heel weinig van, alleen die eendenbek. Maar daarna voel ik helemaal niks.
    En die onthouding. Ik vind het ook altijd wel lastig hoor:D. Juist tijdens de onthouding ( het is maar 2-3 dagen) heb ik veel zin! Maar het was bij jullie toch weer een mooi aantal!

Wachtenopwonder: spannend hoor!

7. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wensmeisje: Fijn dat dat voor jou de IUI er alweer op zit! Had je wel een (redelijk) volle blaas tijdens de inseminatie? Dat helpt dat het minder pijnlijk is, doordat het slangetje er dan makkelijker langs kan.

@Schorpioen: Wauw! 3 eitjes heb jij!!! Dat maakt hopelijk goede kansen!
    Ik heb zelf ook morgen weer een echo. Gister had ik 1 eitje van ruim 12 mm en 1 van 10 mm. Hopelijk zijn ze beiden morgen goed gegroeid... En dan heb ik ook waarschijnlijk mijn IUI dinsdag. Lopen we gelijk op.

@All: Het viel mij een beetje tegen gister bij de follikelmeting... Ik had deze 3e ronde IUI nu een iets hogere dosering gehad. In de hoop voor 2 eitjes dit keer... En inderdaad er zitten er dus 2, maar of die van 10 mm ook mee gaat doen?.... En het gaat gewoon zo langzaam naar mijn idee. Maar de arts zei, dat 2 eitjes die tegelijk groeien ook weer wat meer tijd nodig hebben. Dat zal ook wel.
    Ik heb er gewoon geen goed gevoel over helaas.

8. wensmeisje

wensmeisje Actief lid

21 jan 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    @schorpioen, hahah herkenbaar ;) onthouding terwijl je hem wel wil bespringen is niet altijd makkelijk..hihihi maar alles voor een goed doel. Maar we willen het natuurlijk nog wel gezellig houden in de slaapkamer, ondanks de MMM
    Succes morgen toch? bij de FM! 3 is echt een goede score

@moisie, goed van je te horen! 2 eitjes is ook fijn he! Maar kan dus wat trager gaan? Irritant is dat...Maar ze groeien vast wel mee! Welke cd zit je nu?

@wachtenopwonder, hoe gaat het op het wachtbankje? Kun je je nog steeds inhouden om te testen? Succes!

Hier geen nieuws, maar ff genieten van mooie weer! Fijn weekend

9. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    wachtenopwonder: al getest?

Moisie: mooie score 2 eitjes! Wanneer heb je nog een fm?

Wensmeisje: nog last van de IUI? hopelijk kom ik je dinsdag vergezellen op het wachtbankje.

Wij gaan straks naar het ziekenhuis, voor de 3e fm. ben benieuwd. Voel nu wel een vol gevoel in mijn buik.
    Als de follikels groot genoeg zijn mag ik eind van de middag de pregnyl inspuiten.

10. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vandaag ook minder leuke mijlpaal. We zitten precies een jaar in MMM.

11. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Hallo meiden, vanochtend getest en negatief helaas, ik had ook geen gevoel zwanger te zijn deze ronde. Op naar de laatste iui

Helaas komt het zonnetje er nog niet door vandaag, hoop dat het vanmiddag beter wordt!

Wensmeisje, succes op het wachtbankje, ik duim hard voor je

Moisie en schorpioen, ik hoop dat de iui voor jullie dichtbij is! Mooie scores hoor, 2 en 3 follikels

Schorpioen, wat een domper is dat hè, 1 juni a.s. is het precies 3 jaar geleden voor ons, dit is de dag nadat ik 30 jaar wordt! Ik weet niet hoe ik dat ga overleven hahaha om niet depri te worden

12. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    De iui wordt 1 dag later. De gynaecoloog vond de follikels nog net te klein. Ze waren vandaag 15,5 mm. Vond het geen tegenvaller. Dus hopelijk net als de vorige keren nog even een groeisputje.

13. wensmeisje

wensmeisje Actief lid

21 jan 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wachtenopwonder, he f*ck zeg.. Balen meis. Gaat het een beetje? Nu dus nog 1 IUI en dan meteen IVF?

Schorpioen, dagje later betekent geduld hebben maar wel een topscore met 3! Toch een erg goed uitgangspunt ;) daarna gezellig op het wachtbankje

Moisie, wanneer heb jij de 2e fm? En is er een specifieke reden waarom je er geen goed gevoel bij hebt?

Hier geen nieuws, lekker vd zon aan het genieten! En alvast de komende weekenden aan het volplannen ter afleiding ;)
    Cup Dolly Parton komt alweer opzetten ... Ik zou willen dat ik ff niets zou voelen en tegelijkertijd wil je natuurlijk alles voelen...

Fijne zondag nog!

14. wensmeisje

wensmeisje Actief lid

21 jan 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wactenopwonder, hoe gaat het met je? Heeft de menstruatie zich al aangediend? Of is het toch lucky nr 5? Kijk je al uit naar de volgende IUI of zelfs al ivf? Sterkte!

Schorpioen, morgen de inseminatie toch? Hopen dat de 3 eitjes een goede groeispurt hebben gemaakt! Dan zou het qua kansberekening toch een keer succesvol bij 1 van ons moeten zijn! Ik ga voor je duimen! Daarna lekker op het wachtbankje

Moisie, heb jij de 2e fm ook al gehad? De IUI zal zeker ook niet lang op zich laten wachten? En ik had idd een volle blaas maar helaas nog wel pijnlijk. Irritant is dat.. Ik hoop dat ook jij snel op wachtbankje zit!

Hier alles ok. Ik kijk er naar uit om hier na ff een pauze in te lassen. Ben er echt klaar mee eigenlijk. En dat al na 3 IUI;) ik vind het zo knap van de andere dames die doorzetten en wel 6 of meer behandelingen achter elkaar doen! Pfff
    En snap jullie gevoel bij de "anniversary" vd MMM. Wij zijn ruim 2 jaar bezig waarvan ruim 1 jaar in MMM. Ik ben trouwens 34 jr en jullie?
    Deze keer lijken de wachtdagen nog trager te gaan.. En heb nu al gevoelige/pijnlijke boobies en toenemend in maat ;) dat is toch raar zo snel al. Dat kan dus niet tenzij het een slecht teken is..
    Née hoor.. Ik ben er echt niet teveel mee bezig ;)

Dames, succes allemaal!

15. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Menstruatie is al begonnen, ik verheug me niet zo erg op de vervolgbehandelingen, ben een beetje moe! Ik wordt bijna 30 in mei. Ik snap dat je snakt naar een pauze, we hebben dit ook meerdere keren gedaan, om weer even op te laden. Het kan je echt goed doen!

Wat betreft je symptomen, tja, je weet het eigenlijk niet, ik heb zo vaak wat anders gevoeld gedurende de wachtweken. Nog even afwachten meid, hoe moeilijk dat ook is, ik hoop wel dat het natuurlijk een goed teken is en dat er iets moois gebeurt daarbinnen ;)

16. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wensmeisje: Ik heb eergister mijn 2e FM meting gehad. Ze zag nog maar 1 groot eitje van 17 mm zitten..... Die ander is blijkbaar niet gaan meegroeien?... Morgen heb ik de IUI. Dan hebben wij ook even pauze. We gaan namelijk op vakantie + als het niet gelukt is deze 3e x dan moet ik voor een kijkoperatie.

@Wachtenopwonder: O, nee.... je bent ongesteld geworden... Sterkte!

17. wensmeisje

wensmeisje Actief lid

21 jan 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wachtenopwonder, kan mij voorstellen dat je moe bent. Het is natuurlijk ook allemaal niet niets.. Laten we hopen dat de laatste IUI toch succesvol is. Hoe moeilijk het misschien ook is om positief te blijven, ga ik toch voor je duimen

Moisie, he wat jammer dat er nog maar 1 follikel is. Maar hopen dat deze een toppertje is! Succes vandaag en daarna gezellig op het wachtbankje ;)

Schorpioen, jij ook succes vandaag! Iig voldoende eitjes om te bevruchten ;) Dan weer de spannende wacht weken in.. Hoe gaat het met de verhuizing? Hopelijk geeft dat een beetje positieve afleiding!

Pompiedom, en maar wachten.. Voor wat betreft mijn "kwaaltjes" voel ik mij niet veel anders dan voorgaande keren. Echter is het nu al zoveel eerder, al 4 dagen na IUI. Alleen nu wel veel meer last van mijn darmen nou ja, word er onzeker van;) Gelukkig wel wat leuke plannen in het vooruitschiet ;)

Succes dames!

18. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    We zitten nu te wachten op de iui. Het potje is ingeleverd.
    Ik heb dit keer best een goed gevoel. Maar ik snak ook naar wat rust. Ik denk dat ik na deze poging ook een pauze in las.
    Volgende week verhuizen. We zijn er helemaal klaar voor. Het huis is grotendeels schoon en het aantal ingepakte verhuisdozen stijgt.

19. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    @moisie, hoe is je iui gegaan? Lekker even op vakantie, ik hoop dat jullie met z'n drieën op vakantie kunnen ;)

@schorpioen, hoe is het bij jou gegaan?

Grappig om te horen dat de meesten in dit topic een pauze in willen lassen. Het is toch niet niks die behandelingen, ook al denken we ach dat valt wel mee, gewoon doorgaan. Het is psychisch zo moeilijk. Ik zit zelf nu al zo lang in een achtbaan van emoties, dipjes, depressies, het is gewoon niet leuk meer. Maar ja, je moet door en uiteindelijk wil je doel bereiken en dat is zwanger worden, anders wordt je er niet vrolijk van.

Ik heb momenteel niets om echt naar uit te kijken. Ik ben niet gemotiveerd op mijn werk, wil het liefst een andere baan vinden, maar dat ik ook niet makkelijk nu en dan nog de behandelingen daarnaast, het is echt veel op dit moment. Het zou zo veel makkelijker zijn als ik gewoon zwanger wordt, maar ja dat gaat niet zo makkelijk.

Sorry voor het geklaag, ik moet het even kwijt! :$

20. wensmeisje

wensmeisje Actief lid

21 jan 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wachtenopwonder, dikke hug meis.. Het valt ook niet mee. En je dip is zo herkenbaar. Klaag maar lekker, juist even hier!
    Balen van je werk, is inderdaad een moeilijke tijd nu. Ik ken het.., soms is het uren aftellen ;-(. Ga jij na iui 6 meteen door naar IVF of zit daar een periode tussen?
    Als de mogelijkheid zich voordoet, misschien vanavond ff lekker een weekendje weg boeken met je vriend?

Schorpioen en Moisie, hoe is het gegaan? Welkom op het wachtbankje! Fijn schorpioen, dat verhuizing goed verloopt. Spannend hoor!
    Morgen is mijn IUI een week geleden, bijna op de helft dus ;)

Fijne avond!

Deel Deze Pagina