@Wensmeisje; Dat geeft toch niets? Dat je nog niet met IVF bezig bent betekent niet dat het niet gruwelijk zwaar kan zijn.. Misschien kan het inderdaad nog wel veel erger, maar dat verandert niets aan hoe je je op dit moment! @Schorpioen; Lekker dat jullie helemaal over zijn! Wij zijn in september 2012 verhuisd en ik was ook zoooo blij dat dat gebeurd was! Lekker genieten nu! @Hier; Nu al buikpijn. Alsof ik nu al ongesteld ga worden. Ik snap het serieus niet. Maar goed, vorige keer werd ik ook op dag 10 al ongesteld, dus dan is het niet heel raar dat je op dag 3 al iets voelt misschien. Ik had sowieso weinig vertrouwen in deze poging, of uberhaupt nog in de behandelingen hier.. Maar goed, het is nog veel te vroeg om iets te zeggen natuurlijk. We moeten maar weer afwachten..
Meiden, even snel een berichtje van mij. Vanochtend had ik een follikelmeting en mijn buik was al gevoelig. Bms was heel mooi 11,4 mm en rechts had ik een joekel van 20 mm en nog een kleinere van 15 mm, en links nog een follikel van 18 mm. Prachtig weer dus we hebben gelijk de pregnyl gezet en morgen hebben we de iui. Op goed geluk dan maar! Ik heb besloten om de utro deze maand te laten en het natuurlijk te laten, ik voel dat mijn lichaam dat nodig heeft, even zonder de extra hormonen. Hoe is het met jullie? Wensmeisje, vandaag is je nod toch, heb je al nieuws? Schorpioen, buikpijn kan ook de innesteling zijn, je moet nog een week toch? Geniet van je nieuwe huisje trouwens Shadixxx, heb je nog steeds buikpijn? Soms voel ik ook al heel snel wat na de iui, menstruatiekrampen, het kan een goed teken zijn want het kan al een beginnende innesteling zijn
Helaas...mijn voorgevoel klopte en is driemaal dus geen scheepsrecht.. Al ongesteld geworden en zo ontzettend verdrietig...bah Ik heb MCK al gebeld voor evaluatie gesprek (dat doen ze na 3x IUI) en dat blijkt telefonisch te zijn! Dat vind ik echt heel raar of ligt dat aan mij? Dan wordt er waarschijnlijk gezegd vooral met de IUI door te gaan ofzo? Wat vinden jullie?
Nee balen! Tuurlijk ben je verdrietig, dat mag ook wel. Ik weet niet of dat zo raar is, een tel gesprek, ligt eraan wat je fijn vindt. Als je persoonlijk wilt langskomen, kan je dat niet aangeven? Je weet nooit wat ze gaan adviseren, door gaan met iui of de volgende stap nemen. Ik denk dat je dat even moet afwachten. Knuffel voor jou!
Nou WachtenopWonder, misschien worden het er wel 2! Had je nog om extra pregnyl gevraagd? Je kunt het altijd proberen! Wensmeisje, wat ontzettend kl/ote Ik zou zeker nog doorgaan met IUI als je er 'pas' 3 achter de rug hebt. Volgens mij is 6 toch wel het gemiddelde. Daarnaast.. IVF/ICSI is echt, echt, echt niet leuk, en vergeleken met IUI echt veel heftiger. Nu zijn wij in het MCK nooit verder gekomen dan een intake , maar ik hoor wel dat ze daar met een punctie ontzettend lief zijn en dat je morfine (of iets wat daar op lijkt) krijgt.. Maar toch, ik zou dat nog even uit proberen te stellen.. Hier; In had inderdaad ook zitten googlen op een vroege innesteling, maar 3/4DPO is wel heeeeel erg vroeg.. Maar goed, we gaan er natuurlijk gewoon op hopen!
Nee ben ik vergeten te vragen! Maar, weet je wat, ik heb dus nog mijn pregnyl thuis omdat ze vanochtend pregnyl uit het ziekenhuis hebben gebruikt. Zal ik gewoon op eigen initiatief de tweede spuit doen of niet....of misschien morgen aan de gyn vragen
Ik zou het morgen vragen, en niet zeggen dat je thuis nog hebt liggen Als je het meekrijgt heb je in ieder geval de goedkeuring van de arts, en anders kun je het altijd nog op eigen initiatief doen..
Ik heb het gevraagd maar ze zei dat ik dat met mijn eigen gyn moest bespreken. Denk dat ik maandag de fertiliteit afdeling bel. Iui was goed gegaan, ik heb wat krampen gehad vandaag en een gevoelige, opgeblazen buik, maar dat is altijd bij mij. Ik sluit me bij jullie aan op het wachtbankje
ik heb gisteren ook mijn eerste IUI gehad. Heb ook de hele dag wat krampen gehad,maar dat zal er wel bij horen
Onze 3e IUI poging is niet gelukt. Gisterenavond ongesteld geworden. De jubel stemming die ik had toen we met IUI begonnen is aardig bekoeld. Vrijdag gaan we voor een evaluatie gesprek naar de gynaecoloog.
Nee balen!! ik snap echt dat je niet meer zo enthousiast bent over iui. Succes tijdens het gesprek met de gyn. Hoe is het met de rest? Wensmeisje, heb jij al een gesprek gehad met de kliniek? Shadixxx, hoe gaat het en hoe voel je je? Nog menstruatiekrampen gehad?
Wat kl/ote schorpioen Had jij nog gebeld WachtenOpWonder? Hier tot gister inderdaad van die krampen gehad, nu is het weer weg.. Ik heb zelf echt een extreem positief gevoel deze ronde, veel meer dan anders. Aan de ene kant is dat fijn natuurlijk, maar aan de andere kant komt de klap dan straks des te harder aan.. Nouja, we zien het wel!
Nee nog niet, ik twijfel een beetje, ik wilde eigenlijk geen hormonen gebruiken dit keer, kijken hoe mijn cyclus reageert en misschien helpt het wel. Aan de andere kant twijfel ik natuurlijk want ik wil er alles aan doen, maar tot nu toe hebben de hormonen niet echt geholpen... Ik heb sinds net wat ongikrampen, erg vroeg of niet! De iui was zaterdag ochtend
Haha misschien, we voelen dit keer wel erg veel en erg vroeg of niet?! Hopelijk is het een goed teken mijn buik is trouwens erg gezwollen sinds de iui Heb jij je tweede pregnylspuit al gezet?
Gisteren was een vreselijke dag. Ik werd ontzettend ongesteld! Het begon met een flinke kramp en daarna erg veel helder rood bloed en grote stolsels. Met een super tampon redde ik het net aan een uur. Ik heb dit nog nooit gehad. Ik moest zelfs 's nachts eruit om te verschonen. Vanmorgen nog wat flinke stolsels verloren en nu lijkt het vloeien wat minder te worden. Het gaat nu wel beter. Gelukkig nog leuk koninginnedag kunnen vieren.
Schorpioen, he f*ck dat !! Echt zwaar balen... Zo herkenbaar dat het positieve gevoel weg is.. En heb je wel vaker zo'n heftige ongi gehad? Misschien toch iets gebeurd? Shadixxx en wachtenopwonder, fingers crossed!! Ik hoop dat jullie goed nieuws kunnen brengen! Succes met wachten en fijn dat jullie al zo veel voelen..afwachten maar Hier ff erg druk geweest en ook ff een enorme off-dag helaas. Nu gaat het redelijk ok. Wordt morgenochtend gebeld voor een evaluatie. Ben benieuwd Ik kijk iig uit naar een cyclus zonder hormonen en gedoe.. Het IUI gedoe en de kinderwens met alle confrontaties van dien, toch veel met je doet.. Enfin, veel afleiding en tripjes gepland komende tijd. Er moet toch echt eens goed nieuws komen hier!!!
Wat rot schorpioen hopelijk gaat het wat beter Wensmeisje, hoe is het gesprek gegaan? Gaan jullie nu een maandje pauzeren voordat jullie verder gaan?
Wachtenopwonder en shadixxx, hoe gaat het nu? Al meer kwaaltjes voelbaar? Hebben jullie nu allebei een xtra pregnyl shot na de IUI? Wanneer is nod? Schorpioen, hopelijk gaat het iets beter met je! Hoe voel je je? En al gewend in nieuwe huis en dorp? Ik word morgen weer gebeld door mck. Eerst wordt in het teamoverleg mijn dossier nogmaals besproken. Maar vanwege vakantie periode kon dat niet eerder. Maar arts neigt naar ivf ivm 3e graad endometriose. Maar wij gaan sowieso in de pauze stand. Daar naast nog half Mei afspraak VU ivm de endo. Afwachten maar. Succes iedereen!