IUI in februari 2013

Discussie in 'MMM clubs' gestart door wachtenopwonder, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Wensmeisje, dat is fijn zeg, goed nieuws, toch weer een lichtpuntje! Ben benieuwd wat de VU gaat zeggen

Inderdaad lekker vrij dagje, ik werk wel vrijdag. Fijne dag(en) allemaal

2. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Hoe is het met iedereen?

Hier is het helaas voorbij, het bloeden is gestart :(

3. wensmeisje

wensmeisje Actief lid

21 jan 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onee wachtenopwonder, wat balen zeg.. Had goede hoop voor je. Gaat get een beetje met je?
    En hoe nu verder voor jullie? Of even pauze?

Knuffel en sterkte!

Hier geen nieuws, de pauze doet mij en ons goed! Verwacht er niets van maar stiekem ergens een Klein btje hoop.. Alleen helemaal geen kwaaltjes nog..

Kuuk en schorpioen, hoe is het met jullie?

4. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    We gaan gewoon door met de behandelingen, nog 3 keer IUI hebben we besloten. Na de zomer maar weer kijken hoe we door gaan

Fijn dat je geniet van je "pauze" ;)

5. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier even een korte update:
    Vandaag voor een kennismakinggesprek naar Leidendorp geweest. We hebben een goed gesprek gehad, het voelde ook goed.
    We hadden een vriendelijke arts. Ik was best zenuwachtig, ik ben ook iets aan de zware kant (qua gewicht), maar het was allemaal goed.
    de volgende afspraken zijn gemaakt. we moeten allebei bloed laten prikken, ik moet daar nog een echo ondergaan, mijn man nog een keer een zaad onderzoek. Half juni naar de infomartiebijeenkomst en eind juni hebben we ons start gesprek.
    Ik voelde me goed op me gemak. We gaan moet goede moed deze nieuwe ronde in!

6. Bij het MCK? Wat is jouw BMI als ik vragen mag?

7. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn BMI is 29,8. Verder gezond en heb een goede conditie.

8. Ah okay, bij het MCK mag je tot 33 hebben, dus dan is het niet zo heel vreemd ;)

9. wensmeisje

wensmeisje Actief lid

21 jan 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai, hier ook ff een korte update

De volgende cyclus starten wij nl met IVF bij het mck
    Dit zal over circa 3 weken zijn dus snel! Na gesprek bij vu ivm endometriose en evaluatie bij mck, toch besloten al met IVF te starten
    Alhoewel de pauze goed bevalt en ik nu wel echt de fysieke als mentale belasting als zwaar ervaar, heb ik ook goede hoop. Gelukkig goede verhalen over pijnstilling bij punctie gelezen en heb ik al kalmeringstabletten gekregen ;)

Schorpioen, fijn dat je goed gevoel hebt bij mck. Wie weet komen we elkaar nog weleens tegen ;) ik heb dr H. Erg attent en duidelijk, rest van personeel ook

Wachtenopwonder hoe gaat het met jou?

Shadixxx, al bijna naar dd toch? Spannend!

10. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Wow dat is snel, heel veel succes Wensmeisje! En Schorpioen ook natuurlijk. Shaddixx ook heel veel succes in DD, ik hoop dat het gesprek wat gaat opleveren.

Ik heb a.s. zondag de iui. Wil me er niet te veel mee bezighouden, ik ben nu lekker aan het joggen om weer fit te worden, mijn verjaardag komt eraan, ben me aan het voorbereiden op de vakantie volg maand. Ik ben ook even gestopt met de vitamine pillen, bleh heb er even helemaal geen zin in. Ik zal de komende weken niet echt online zijn hier, wil het zwanger worden even van me afzetten tot na de zomer. Ik zal natuurlijk wel doorgaan met de iui behandelingen, maar mentaal wil ik me op mezelf gaam richten, leuke dingen doen :) tot nu toe lukt het goed, nu nog dit gevoel volhouden

11. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier even een up date:
    Ben reeds 3 dagen overtijd! Voor het eerst. Gisteren wel getest maar negatief. Mijn cyclus is altijd precies optijd, eerder te vroeg dan te laat.
    Ik weet niet wat ik ervan moet denken. We wachten maar af, anders morgen opnieuw testen.

12. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Spannend Schorpioen, heb je nog getest vandaag? Ben benieuwd

13. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Helaas, vanmorgen ongesteld geworden. Had het wel verwacht. Voor het eerst een cyclus van 28 dgn, mijn eigen cyclus is 24-25 dagen.

14. wensmeisje

wensmeisje Actief lid

21 jan 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och Schorpioen, knuffel voor jou. Wat kan je lijf je toch voor de gek houden... Pfff gaat het een beetje?

Wachtenopwonder, fijn dat je afstand kan nemen! Ik hoop dat het je goed doet. Ik heb wel een btje dezelfde neiging...

Ego; enorme paniekaanvallen hier..in ene het besef dat we voor IVF moeten gaan. Ik zie er zo tegenop, niet alleen fysiek (nu al bang voor punctie) maar ook geestelijk.. Ook de combi met mijn fulltime stressvolle baan zie ik niet zitten.
    Ik weet ff niet of we dit wel moeten doen...
    Hoe staan jullie in het traject en de vervolgstappen?

Oh wachtenopwonder, hoe was de IUI vandaag?

15. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wensmeisje: na ons gesprek in het mck ben ik vooral rustiger geworden. Ik zag ook gigantisch tegen de punctie op, maar naar de info is het wat minder. Ik vind het nog steeds spannend en ook een beetje eng. Maar morfine is een prima pijnstiller.

Verder gaat het wel goed met me. Had het wel verwacht.

16. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Jammer Schorpioen :( hopelijk de volgende ronde raak met ivf

Wensmeisje, snap je wel, ik zou denk ik ook zenuwachtig zijn maar vergeet nietdat de stap van iui naar ivf niet al te groot is en je went er denk ik snel aan. Hopelijk is de punctie niet pijnlijk!

Hier is het goed gegaan zoals gewoonlijk

17. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Hallo meiden, hoe is het met jullie?

Ik ben sinds vandaag weer in een nieuwe cyclus helaas. Over twee weken lekker op vakantie. Iui planning komt dan hopelijk goed uit, nog voordat we weg gaan. Heerlijk, heb er echt zin in

18. Het is hier zo stil, ik was het topic al bijna vergeten!

Je banner klopt dus niet WoW? Jammer.. :(

19. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Erg stil! Mijn banner is weer in orde sinds vandaag. Ik zie dat jouw banner ook is verandert, snap er alleen niet veel van ;) hoe is het? Gaat het allemaal de goede kant op met DD?

20. Huh? Ik heb toch helemaal geen banner? :p

Of het goed gaat.. We zijn in ieder geval verder dan we in een jaar tijd in NL zijn gekomen. In Duitsland bleek na 1 dag al dat de vorige kliniek een jaar lang keihard tegen ons gelogen heeft. Het zaad van mijn man is helemaal niet geschikt voor ICSI. Het ontstaan van een bevruchting is onmogelijk, er is een TESE nodig. En onze oude kliniek heeft ons dus gewoon een ICSI-poging laten doen (waar dus geen bevruchtingen bij zijn ontstaan) en hadden ons ook zo nog een 2e en 3e poging laten doen.. We zijn zo in de maling genomen. Maar goed, op 9 juli hebben we dus een gesprek over de TESE. Die kan vrij snel daarna al plaatsvinden, zeggen ze, dus ik denk dat ik aan het eind van juli / begin augustus kan starten met spuiten voor een nieuwe ICSI-poging :)

Deel Deze Pagina