IUI in februari 2013

Discussion in 'MMM clubs' started by wachtenopwonder, Feb 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    Schorpioen, fijn dat je toch nog iui kon doen, hoe gaat het nu?

Wensmeisje, wat geweldig! Gefeliciteerd! Zo kan het ook ;) je hoort wel vaker dat het voor een traject lukt, wat fijn! Hoe is het nu? Over een week een echo toch?

Hier gaan we inderdaad starten, over drie weken hebben we ons startgesprek bij MCKinderwens.

2. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    1,740
    292
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Wensmeisje: Wauw! gefeliciteerd!
    Leuk hoor!

Ik ben vandaag helaas ongesteld geworden, na een cyclus van 30 dagen! We wilden vandaag gaan testen, maar dat was niet meer nodig, want gisteren was eerste bruine afscheiding.
    We hadden een kleine hoop dat deze IUI zou lukken, omdat aan beide kanten 2 follikels waren, we zeiden nog met een gekheid,'ze kunnen nu niet verkeerd zwemmen!'
    Het is werderom een teleurstelling, maar niet zo erg als de vorige keren.
    De komende maand geen hormonen en dan mogen we, als het goed is weer beginnen met een IVF poging. Hopelijk dit keer wel met goed resultaat!

3. wachtenopwonder

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    Aah jammer meid. Dan lopen we ongeveer gelijk op :) dat we binnekort maar goed nieuws mogen brengen, dat zou mooi zijn!

4. wensmeisje

wensmeisje Actief lid

Jan 21, 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wachtenopwonder, bijna starten dus! Zijn de cysten weg ? Kijk je er naar uit of zie je er tegenop? Ik ga voor je duimen

Schorpioen, wat balen! Toch altijd een teleurstelling. Even een maandje geen hormonen lijkt mij wel goed. Bevalt Mck?

Shadixxx, pfoe heftig verhaal op je blog. Ik hoop en wens dat het resultaat heeft. Wanneer begint de icsi? Sterkte!

Dank voor de felicitaties. Het is onwerkelijk en ik durf nog niet voluit te genieten. Denk door lang voortraject de angst meer aanwezig is. Wisselende kwaaltjes dus onzekerheid maar o zo dankbaar! Ik gun jullie ook zo erg een zwangerschap! Ik heb de 29e een echo bij Mck
    Spannend!

5. wachtenopwonder

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    De cysten zijn weg gelukkig! Ik vindt het wel spannend, want je weet niet hoe het gaat lopen....ben wel blij dat we de volg stap nemen want dit schiet niet echt op. we zullen zien. Deze maand zijn we ook hormoonvrij, ik weet niet of ik zal ovuleren vanwege de pcos, dus we gaan het zien 4 sept En of we gelijk kunnen starten.

Ik snap je onzekerheid helemaal, maar heb vertrouwen :)

Share This Page