Nou inderdaad.. Nu weer diep in de put natuurlijk. Het gevoel dat het nooit gaat lukken. Dat ik het allemaal niet meer trek en er geen zin meer in heb. Non-stop janken.. En dan straks, als ik uitgejankt ben, ga ik me weer richten op de eerste spuit over 2 dagen. Stort ik me weer volledig op die nieuwe poging. Zo gaat het elke maand.. Tegen het depressieve aanzitten om de mislukte poging, en dan weer omslaan en vooruit kijken naar de volgende.. Hopelijk gaat het spuiten voor mij wel werken wat IUI betreft. Heb er op dit moment nog niet zoveel vertrouwen in. Met ICSI spoot ik 225 EH en groeiden er 11 follikels, waarin 9 eitjes, waarvan maar 2 bruikbaar.. Nu ga ik 37,5 EH spuiten.. Maar goed, we moeten maar weer gewoon afwachten.. Eerst maar hopen dat dat omsla-moment snel komt! Dat ik inderdáád weer vooruit ga kijken! Hoe is het met jou WoW? Moisie, jij heel veel succes vandaag!
Heel herkenbaar, ik voel me net zo. Afgelopen weekend hadden mijn man en ik het er weer over, hoe lang het duurt, wat we allemaal hebben meegemaakt de afgelopen 3 jaar. Dat we nooit hadden gedacht dat het zo moeilijk zou zijn om zwanger te worden etc etc dit herhaalt zijn bijna elke maand, elke mislukte poging. Het duurt meestal een dag of twee en dan gaan we weer door zoals gewoonlijk. Ik heb al mijn positieve testen bewaard van het afgelopen jaar, tot nu toe, het zijn er 5! En het is gewoon ongelooflijk dat er nog geen zwangerschap is geweest. Ik heb ook 3 volle jaar agenda's met alle notities van het spuiten, de uitslagen, de positieve, negatieve testen. Ik bewaar ze, omdat ik op een dag wanneer we een gezinnetje hebben een herinnering hebben aan alles wat we hebben meegemaakt tijdens de mmm. Ik wacht nu ook op mijn omsla-moment, dit komt vast zodra mijn regels doorkomen en we ons weer op de volgende behandeling kunnen storten
Ik heb dat dus met alle naalden en pillen, maar ook met alle kosten die we er in hebben gestoken.. Als ik voor juni niet zwanger ben wordt er weer minstens 3000 euro in gepompt.. Als ik deze maand zwanger was geraakt hadden we daar in 2014 van kunnen trouwen, dat moet nu weer uitgesteld worden (tenzij ik in maart, april of mei zwanger raak, maar op een dag als deze geloof ik daar totaal niet meer in). In een ander topic waar ik in meeschrijf had iemand laatst al haar naalden op tafel gelegd met haar positieve test ervoor.. Ik hoop zo dat ik ook héél snel zo'n foto kan maken. Ik heb inmiddels ook een behoorlijke verzameling van naalden, lege pillenstrips en lege Gonal-F pennen.. Wat jij doormaakt is ook vreselijk hoor.. Dat lijkt me véél erger dan helemaal niet zwanger zijn. Ik vind het echt ontzettend knap dat je dóórgaat, dat je na een positieve test en dan toch weer een negatieve test of ongesteld worden, weer de kracht kunt vinden om weer aan een nieuwe ronde te beginnen..
Nou, ik heb vannacht getest, gewoon even voor de vorm, en er was een hele lichte streep op te zien.. Was om 23u nog naar de wc geweest, om 00:10 getest, dus m'n urine kon niet erg geconcentreerd zijn, dus vanmorgen nog een keer getest, maar die test is nóg lichter en het bloedverlies is nu ook meer rood.. Is het op die manier ook bij jou gegaan WachtenOpWonder?
Echt?! Oh nee, dan kan het zijn dat je even zwanger was. Hoe licht is het streepje? Mijn testen waren op 10/11 dpo knalpositief en dag daarna *erg snel* was het weer weg. Toen ik nog geen utro gebruikte werd ik de dag na de positieve test gelijk ongesteld. Nu test ik negatief en duurt het nog een week voordat de utro is uitgewerkt
Héél erg licht. Wij zien 'm wel zitten, maar hij is bijvoorbeeld al amper op de foto te krijgen. Als ik m'n foto extreem bewerk zie je het streepje wel, maar hij is écht ontzettend licht.. Hoe doe jij het met stimuleren? Als m'n menstruatie doorzet zou ik daar toch op dag 3 weer mee moeten beginnen.. Kan dat nu gewoon? Ik heb net de kliniek al gemaild, kijken wat zij zeggen..
Hoi, ik wil ook graag meeschrijven Wij zijn al bijna 2 jaar aan het proberen tnt zonder resultaat. Sinds april 2012 zijn we in de MMM. Tot nu geen oorzaak gevonden. Afgelopen zaterdag begonnen met spuiten. Donderdag de eerste fm.
@Cindy: Welkom hier! Jee, 4e IUI alweer voor jou! Wat is bij jou je achtergrond verhaal als ik vragen mag? @Shaddixxx: He wat ontzettend jammer dat de rode duivels zijn gekomen... Wat ik nog erger vind, is te horen wat je allemaal moet betalen?!! Alles zit toch in de basisverzekering?... @Schorpioen: Hoi, ook welkom hier! Ik schreef ook al met je op een ander topic he? @All: ik heb gister mijn 1e IUI gehad. Alles ging goed.
Moisie: we schreven idd in hetzelfde topic! Dus voor jouw is het wachten begonnen. Hopelijk mag ik ook snel op het wachtbankje plaats nemen
@wachtenopwonder, wat balen dat het niet gelukt is ;-( wat een sterk mens ben je toch! Gezien je verleden weet ik niet of ik het uberhaupt zou trekken. Sterkte! @shadixx pfff wat heftig ook. Is het nu def doorgebroken? Sterkte! Jouw verhaal over wanhoop en hoop is erg herkenbaar Benieuwd naar reactie van de kliniek trouwens @moisie, hoe gaat het op wachtbankje? Vandaag de IUI gehad. Pfoe dat viel best tegen. Veel kramp helaas maar de verpleegkundige was erg lief. En met 2 eitjes en 60 mln zaadcellen van mijn lief, moeten we maar hoop hebben. Volgens haar was het een hele goede uitgangspositie. Dus als MMM groentjes geloven we dat maar! Nu afwachten maar. Veel sterkte iedereen!!
Mooie uitslag wensmeisje! Hier is het nog niet doorgebroken. Na vanmorgen niks meer te zien.. Kreeg van de kliniek echt een kutreactie terug. Niets inhoudelijks, alleen maar dat ik op 14DPO had getest en dat dat volgens hun regels pas op 16DPO mag.. Hoor hier op ZP verschillende verhalen van iedereen.. Er is nog een heel klein beetje hoop, maar ik voel me héél erg raar. Vanavond opnieuw testen op aanraden van een paar ZPers hier.. Heb hier ook een foto staan (pagina 2); http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/422040-14dpo-tuurtest-bloedverlies-iemand-ervaring.html
Shadixx, oei ik kan je helaas geen advies geven Nog nooit een pos test of lichte streep gehad Maar zolang het niet doorzet is er nog een kans toch? Fingers crossed!!
@Schorpioen welkom @Shaddixxx succes met testen vanavond @ Wensmeisje/Mosie IUI lekker achter de rug, succes op het wachtbankje
Wat vervelend voor alle die helaas al ongi zijn geworden Ik zit nu precies een week na de iui, voel verder nog niks heb alleen op dag 4 en 5 ontzettende menstruatie achtige krampen gehad maar is nu weer weg. Om op de vraag over mijn achtergrond terug te komen, er is bij mij PCOS vastgesteld. Zijn toen begonnen met clomid maar daar had ik erg vervelende bijwerkingen van. Zijn daar na vier maanden mee gestopt en toen begonnen met hormonen spuiten. Dat hebben we een half jaar gedaan zonder IUI en nu dus al vier keer met IUI. Al met al alweer 3,5 jaar bezig zonder het zo gewenste resultaat.... Succes met wachten voor degene die nog op het wachtbankje zitten. Gr cindy
@Wensmeisje: Het gaat prima op het wachtbankje, ik zit er ook nog maar net op natuurlijk. Heb vannacht wel een vervelende nacht gehad met pijn in mijn buik en rug... Waar kwam die kramp vandaan tijdens je IUI? Misschien ook van de eisprong? @Shaddixxx: Ik zie zeker wel een streepje op je test, hoor! En waarschijnlijk is hij gewoon nog licht door het tijdstip waarop je hem nam en dat het misschien nog iets te vroeg was inderdaad. Bij mij in het ziekenhuis houden ze ook testen (bloedtest) vanaf de 16e dag aan. @Cindy: Jee, 3,5 jaar alweer. Wat gaat dat snel. Hoe vind je het hormonen spuiten?
@Cyndi Wij hebben een soortgelijke achtergrond. Wij zijn nu al bijna 3 jaar bezig. Ik heb ook pcos, clomid gebruikt, daarna spuiten en gestart met IUI, we gaan nu de 4de IUI krijgen. In de tussentijd heb ik dan wel een vmk 5,5 week gehad en een aantal biochemische zwangerschappen. Hopelijk zijn we binnekort goed zwanger, dat zou mooi zijn @Shaddixxx: spannend meid, ik heb je testen gezien en er zit inderdaad een licht streepje, het zou de goede kant op kunnen gaan als je geen bloedverlies meer hebt. Het enige wat je kan doen is rustig afwachten. Ga je nog testen morgen? Ik ben trouwens ongie geworden, eindelijk! We kunnen door, morgen heb ik een echo en dan kan ik zondag al beginnen met spuiten
Shaddixxx: Spannend hoor! Ga je morgen opnieuw testen? wachtenopwonder: ik was vorige week ook voor het eerst blij dat ik ongesteld werd! Mochten we eindelijk beginnen! cindykuhh1988: 3,5 jaar is lang. Wij zijn bijna 2 jaar bezig, tnt geen oorzaak gevonden. Straks werken en morgenochtend de eerste echo! Voel nog weinig, soms wat drukkend gevoel,maar verder niks.
Denk niet dat ik morgen al ga testen, volgens mij is het niet zo zinvol.. Denk vrijdag. Als ik dat volhoud Fijn dat je door kunt WoW! Op de rest ga ik later inhoudelijk reageren hoor.. Even héél veel aan m'n hoofd!