Shadixx; spannend!! Knap dat je discipline hebt om te wachten met testen. Fingers crossed voor jou! Wachtenopwonder; fijn dat je door kan gaan met de volgende ronde. Dat geeft toch moed. Nu maar hopen op een succesvolle behandeling. Gaat het nu weer een beetje? Cindy en schorpioen, welkom! En succes op respectievelijk het wachtbankje en de echo! (als ik het goed onthouden heb, forum vanaf iPhone is toch minder makkelijk Moisie, de krampen na een paar dagen kan toch juist een goed teken zijn? Spannend hoor. Ik wacht met je mee! Hadden jullie ook zo veel buikpijn van en na de IUI? Gisteren echt enorme last, kon alleen maar liggen. Mocht paracetamol nemen maar hielp niet heel veel. Ik denk ook de eisprong, daar heb ik altijd last van. Kan dit heftiger zijn door de menopur en doordat er 2 grote follikels waren? Hopelijk Ben ik niemand vergeten. Sterkte allemaal!
Hier is het over en uit.. @Wensmeisje; Ik heb bij de IUI in december (die was 's morgens) 's avonds heel veel buikpijn gehad, en bij deze IUI (die was 's avonds) de volgende dag heel veel buikpijn.. Klinkt voor mij dus wel bekend!
Ik schreef het toevallig een paar dagen geleden al naar WachtenOpWonder; Liever helemaal niet zwanger dan een miskraam.. Hoe vreselijk ik de teleurstelling van een mislukte ronde ook vind, dit vind ik nóg erger Het was er, maar het is meteen weer weg.. Zo dichtbij als deze keer zijn we nog nooit geweest, en toch heb ik het gevoel dat we er verder af staan dan ooit..
@ moisie het hormonen spuiten vind ik lang niet zo erg als de clomid heb daar ook niet zoveel bijwerkingen van @ wachten op wonder ja dan is ons verhaal idd bijna gelijk nu maar hopen dat die 4de IUI voor ons allebei een wondertje gaat opleveren Ik heb de eerste dagen na de IUI nergens geen last van gehad alleen op dag 4, 5 krampen en op dag 5 's avonds laat in bed twee ontzettend erge steken gehad maar dit waren er maar twee en toen was het weg en heb ik nergens ook geen last meer van gehad....Bij ons in het zkh houden ze idd ook 16 dagen aan om te testen maar dat red ik nooit ben altijd al voor die tijd ongi en heb er dan al een test tegen aan geknald....
Balen Shaddixxx Ik weet hoe je je voelt. Ze noemen dit een biochemische zwangerschap, je bent even zwanger geweest maar iets is fout gegaan en je wordt gewoon op tijd ongesteld. Het is inderdaad erg om zo dichtbij te zijn geweest, aan de andere kant is het ook wel fijn om te weten dat het mogelijk is om zwanger te worden. Zo troost ik mezelf altijd. Het is gewoon ff k*t, ik hoop dat je je snel beter voelt en er weer tegenaan kan. Knuffel Hier is het wat beter, omdat we weer door kunnen gaan met de volgende behandeling. Ik mag niet blijven tobben van mezelf want dan raak ik in een negatieve spiraal en dat vind ik niet zo gunstig voor de volgende poging(en). We gaan de eenheden wat ophogen naar 100 zodat ik twee of drie follikels krijg. Hopelijk gaat het werken dit keer. Woensdag heb ik weer een meting en dan hopelijk als alles goed gaat al vrijdag of in het weekend de IUI.
Spannend meid, krampen op dag 4/5 is goed, dit zou kunnen duiden op een innesteling. Ik heb dat wel gevoeld de keren dat ik (even) zwanger was. Ik duim voor je. Wanneer is je officiele NOD? Over een week ongeveer?
Vanmorgen de eerste echo gehad. Er waren 3 mooie eicellen te zien van ongeveer 14 mm. Het baarmoederslijmvlies zag er ook al prima uit. Vanmiddag moet ik bellen voor een vervolgafspraak. De eicellen waren goed te zien! zelfs mijn man zag ze duidelijk. Shaddixxx: balen zeg!!! Het is even *** maar hopelijk voel je snel weer beter.
@Wensmeisje: ja, ik heb ook last van buikkrampen gehad... @Shaddixxx: O, nee.... wat een tegenvaller!! Dit is inderdaad zwaarder om te weten dat je net aan het begin van een zwangerschap stond. Sterkte! @Wachtenopwonder: Had je eerst altijd 1 follikel?... @Schorpioen: Ja, het is vrij duidelijk te zien he die follikels? Wat fijn dat je er 3 hebt! Meer kans lijkt me? @Cindykuhh: vervelend he dat wachten?.... Wat ik me nu afvraag he; is je ei(tjes) die nu springen onder invloed van de spuithormonen, altijd wel een vruchtbare?... Of stel ik nu een stomme vraag? Bij IVF bijvoorbeeld wordt er een meerdere hoeveelheid van hormonen gespoten en dan hoor je vaak dat niet alle follikels die dan weggenomen worden, vruchtbaar zijn. Soort lege hulsels zeg maar.... Ik zat me er in ene zorgen om te maken.
Ja ik had er meestal 1. Het hoeft niet te betekenen dat alle follikels goede eicellen hebben. Zo hoor je inderdaad bij IVF dat sommige eicellen niet bevrucht raken, of dat ze wel bevrucht worden maar de cellen zich niet goed delen. Dus ja, daarom duurt het meestal zo lang om zwanger te worden, je hebt maar 1 kans per maand en alles moet 100% goed gaan @Schorpioen, netjes hoor! Met meerdere follikels heb je ook meer kans. Ik hoop dat ze allemaal goed doorgroeien en dat je IUI snel volgt
erg stilletjes...weinig nieuws te melden denk ik? @shadixxx en wachtenopwonder hoe is het nu met jullie? Schorpioen, weet je wanneer je IUI is? En de rest vd dames op het wachtbankje nietwaar? Ik zit er nog maar net op maar nu al ongedurig vanochtend last van kramp (beetje raar lijkt me om nu al kramp te hebben)maar nu weer over gelukkig. Maar veel afleiding zoeken komende tijd en agenda volplannen ! Ik heb trouwens geen pregnyl gezet dus benieuwd of ik last ga krijgen van kwaaltjes... Sterkte iedereen!
Hier idd nog op het wachtbankje...en ze zeggen geen bloed geeft moed maar op het moment geld dat voor mij ook even niet.....weet niet meer waar ik de moed vandaan moet halen @wensmeisje ik had op dag 4/5 ook krampen daarna niet meer en nu wel weer maar dit lijken toch echt menstruatie krampen Verder niet veel kwaaltjes alleen veel hoofdpijn gehad de afgelopen week en heel veel moeten huilen.... Succes met wachten!
Hier gaat 't wel.. Vloeien is bijna over, eerste Gonal spuiten zitten er alweer in.. Donderdag de eerste FM. Zit met m'n hoofd nog meer bij de vorige ronde dan bij deze nieuwe, maar goed. Hopelijk heeft de Gonal z'n werk gedaan (ik betwijfel het) en zit ik donderdag op 12/13mm, en is de dinsdag of woensdag daarna de IUI.. Lukt het tot nu toe een beetje met de afleiding wensmeisje? Ik vind de eerste week altijd prima te doen, maar zodra ik op dag 8 zit.. Ramp! Dag 10 is nog erger, en op dag 12 word ik helemaal stapelgek.. Maar goed, we kunnen alleen maar hopen dat die gruwelijke wachtweken de laatste zullen zijn!
Hier niet veel te melden ik begin vanavond met puregon spuiten en woensdag heb ik een follikelmeting Succes meiden op het wachtbankje, nog even volhouden!!
Ik heb ook niet veel te melden.... Wachtend op het wachtbankje... Af en toe last van mijn buik en rug. Beetje moe
Vandaag weer een fm gehad. De follikels waren beide wel gegroeid, maar het viel tegen. eigenlijk hadden ze ongeveer 4 tot 4,5 mm gegroeid moeten zijn, maar het was 2 en 3 mm. Heb er even de balen in. Morgen weer een echo, hopelijk maken ze komen 24 uur nog een groeispurtje. de dosering puregon blijft het zelfde. Voor de meiden die op het wachtbankje zitten. Succes en hopelijk kan ik jullie snel vergezellen met wachten