IUI in februari 2013

Discussion in 'MMM clubs' started by wachtenopwonder, Feb 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    1,740
    292
    83
    Female
    Zuid-Holland
    denk dat de eerste IUI bij ons niet gelukt is :(. Vanmorgen de eerste bruine afscheiding waargenomen. Voor mijn eigen cyclus precies op tijd:(. Baal wel flink, vanmorgen wel even een traantje gelaten, maar we gaan met goede moed de volgende ronde in!

De babyshower van vanmiddag heb ik afgezegd. Met een smoes dat ik ziek ben (wel een beetje waar, ben verkouden en heb keelpijn)

Shaddixxx: wat jammer dat het bij jouw zo traag gaat, heb je dat al vaker gehad? en inderdaad vragen of de dosis volgende keer omhoog kan.

Cindy: jij ook naar de volgende ronde?

Wachtenopwonder: Ik wou dat ik het van me af kon zetten. Mensen zeggen het zo makkelijk, je moet er niet zo mee bezig zijn, daar kan ik zo boos om worden!
    Had op een ander forum (waar ik ooit heb meegeschreven) gelezen dat 1 van schrijfsters gefrustreerd was, dat ze na 2 ronden nog niet zwanger was:(! Ze hebben al een kindje.

Iedereen nog een fijn weekend!

2. Ah wat kl/ote schorpioen :(

Afgelopen vrijdag was datgene wat er op dinsdag had gezeten weer verdwenen.. Volgens de arts is dat normaal en kan dat gewoon gebeuren, zolang een follikel onder de 15mm is, kan hij weer krimpen/verdwijnen ;) Er zit nu dus helemaal niks meer en in principe sta ik er hetzelfde voor als aan het begin van een cyclus.

De dosering wordt overigens elke keer opgehoogd hoor. Ze wilden beginnen met 37,5, ik riep meteen al dat dat veel te weinig was, maar 'omdat ik zo jong ben' willen ze rusig beginnen. Dat was tijdens m'n ICSI ook al zo, en dat heeft toen ook niet echt positieve gevolgen gehad.. Maar goed, vorige week donderdag ben ik dus omhoog gezet naar 75, dinsdag hebben ze de eenheden gelijk gehouden, en vrijdag ben ik omhoog gezet naar 112,5. Met ICSI begon ik met 187,5 en toen gebeurde er vrij weinig, maar ik hoop echt dat die 112,5 nu gaat werken. Nu hoeft het er natuurlijk maar eentje te zijn, terwijl er met ICSI een heleboel moeten groeien.. Woensdag moet ik weer terug. Afwachten maar weer ;)

3. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    @schorpioen, balen :( knuffel voor jou en hopelijk voel je je snel wat beter, met goede moed verder met de volgende ronde.

@shadixx, ik hoop dat je woensdag positiever nieuws hebt en dat er follikels gegroeid zijn. Ik kan me voorstellen hoe frustrerend dit is.

4. wensmeisje

wensmeisje Actief lid

Jan 21, 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Schorpioen, wat k*t!! Balen meis, gaat het een beetje?
    Misschien btje afleiding met het nieuwe huis? Gaan jullie ook meteen door? Mijn menstruatie was superheftig (extreem gewoon) maar heel kort. Heb jij dat ook?
    Sterkte !

@shadixxx, djiezus het zit jou echt niet mee! Dat follikels zomaar kunnen krimpen?? Wat frustrerend lijkt me. Sterkte en hopen op groei! Trek je het nog een beetje?

Moisie, alles goed? En Cindy?

Hier wel ok, gisteren begonnen met spuiten. En al klein beetje uit het dal vooral veel afleiding gezocht maar blijft moeilijk

Sterkte iedereen! Hoop op goed nieuws

5. schorpioen79

Feb 16, 2013
    1,740
    292
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Gisteren echt een baaldag gehad, was ook emotioneel. Je weet dat iui geen zekerheid, maar het was weer een tegenvaller!
    Maar vandaag voel ik me weer wat beter, ga met goede moed de volgende ronde in! Moet morgen al beginnen met spuiten, omdat de ongesteldheid gisteren gelijk in alle hevigheid in gekomen telt dat als een dag.

En hoe is het met de anderen?

6. Snoopy26

Snoopy26 Lid

Jan 3, 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Tijd geleden had ik hier wat neergezet maar sindsdien niet meer geweest. Komt omdat we even een tegenslag hadden, de overlevingstest was niet goed genoeg voor iui.
    Nu hebben we net weer de uitslag van de 2e test en die was helemaal goed, dus toch wel iui!
    Ik verwacht volgende week ongie te worden.. Dus dan gelijk beginnen!!
    Erg spannend...

Gr. Snoopy

7. wachtenopwonder

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    Dat is mooi Snoopy!

8. wachtenopwonder

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    Mooi, verlies de moed niet. Dat gaat al snel, morgen spuiten!

Hier op de helft, volg week maandag nod, we hebben afgesproken dat we zondag samen gaan testen. Ik heb een drukke week voor de boeg dus ik heb niet zoveel tijd om af te tellen :) de tijd gaat wel snel zo

9. schorpioen79

Feb 16, 2013
    1,740
    292
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Vanmorgen alweer de eerste spuit gezet. Had nog wat over van de vorige ronde. Er is alleen wat mis gegaan met het recept door faxen. Hopelijk kunnen ze het vanmiddag bestellen, want de puregon heeft de apotheek nooit op voorraad. Ik heb denk nog 2x een dosis in de huidige ampul. De naaltjes waren ook op, maar dat kon ik gelukkig bij het ziekenhuis halen.

Wachtenopwonder: spannend zondag testen!

Snoopy: fijn dat de 2e test wel goed was. Spannend de eerste iui.

10. wachtenopwonder

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    Wat is het rustig hier...hoe gaat het met iedereen? Nog nieuwe ontwikkelingen??

Groetjes

11. wensmeisje

wensmeisje Actief lid

Jan 21, 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wachtenopwonder, spannend he! Het schiet al op;) je klinkt erg relaxed. Voel je je ook zo? Ik ga duimen voor je

Shadixxx, ik hoop zo dat er al enige beweging en groei is bij je. Hoe gaat het met je?

Moisie, hoe gaat het met jou? Ben heel even kwijt waar je in het traject zit..sorry.

Schorpioen, dus ook meteen door gegaan? Gaat het een beetje? Hopelijk krijg je de hormonen etc op tijd binnen

Cindy, alles goed met je?

Snoopy, ik begrijp dat je even afstand hebt genomen. Hoe gaat het nu?
    Hier weinig nieuws. Lekker ;) aan het spuiten en morgen 1e echo
    Kan enigszins meer loslaten tov 1e keer maar toch... Zit altijd in achterhoofd. Gelukkig een drukke week

Sterkte allemaal en hopelijk snel goed nieuws!!!

12. wachtenopwonder

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    Ik ben wel enigszins relaxed ja, klopt! Weet niet waarom, laatste tijd veel dingen gaande op het werk, en geen tijd om over de behandelingen na te denken. We zullen dit weekend zien!

Ik hoop dat er morgen al wat te zien is tijdens je echo! Duim duim

13. Jaha, eindelijk iets te zien op de echo gisteren! Links zit nog steeds 'iets' waarvan ze niet weten of het een restje van de cyste is of toch een nieuwe follikel (13mm) maar rechts zit ook iets, en dat is zeker een nieuwe follikel (ook 13mm) :D Het is nog steeds klein, en na de vorige keer ben ik een beetje bang dat ook deze weer gaat verdwijnen, maar ik heb wel goede hoop! Zaterdag moet ik weer terugkomen voor een echo. Hoop echt dat ze allebei gemiddeld 2mm per dag gaan groeien, zodat ik zaterdag op 19mm zit. Dan kan maandagochtend mooi de IUI plaatsvinden! :) Jij succes met je echo! Hopelijk is er bij jou ook al een mooi ei te zien!

WachtenopWonder; Spannend weer hoor.. Ik hoop echt zo dat dit hem gaat worden voor jou. Je hebt het wel verdiend na alle ellende zeg :(

Ik ben een tijdje niet online geweest, waanzinnig druk hier, daarom heb ik verder niet echt gereageerd.. Nu was het sowieso vrij stil hier, dus volgens mij heb ik ook niet heel veel gemist..

14. wachtenopwonder

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    Dank je meid :) we verdienen allemaal een wondertje!

Gelukkig is er iets te zien en ik hoop dat je zaterdag al wat kan afspreken! Duim duim

15. wensmeisje

wensmeisje Actief lid

Jan 21, 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha een redelijk positieve flow hier! Fijn ;)

Spannend wachtenopwonder! Houd je het nog een btje vol? Bijna testen toch? Prettig dat je het een beetje kan loslaten. Daar hoop ik deze ronde ook op!

Shadixxx, gelukkig!! Ik duim met je mee en hoop dat er morgen 2 prachtfollikels zitten ;)

Met de rest alles goed? Nog nieuws?
    Moisie was jij nu ook weer begonnen? Schorpioen, hoe gaat het nu? Beetje ok en met jullie huis?

Hier op zich prima. Ik word gek en gefrustreerd van alle zwangeren en kids om me heen... Maar ja
    Vanochtend echo gehad. Er was links al 1 grote van 17 mm en rechts paar kleintjes. Arts dacht dat 1 of 2 daarvan misschien nog meegroeien. Ik hoop het want 2 zou toch fijn zijn! Alhoewel ik ook tevreden met 1 Moet zijn maar je spuit toch voor meer kansen ;) enfin, dit weekend dus Waarschijnlijk al de IUI!
    Spannend

Succes iedereen!!

16. wachtenopwonder

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    Wensmeisje, dit weekend IUI, wat goed!

Meiden, ik had zw testen besteld van zwanger en kids, die ultra vroege midstreams want ik had positieve verhalen gelezen en ze zijn goedkoper dan kruidvat 2v5. Ik heb ze gisteravond in de brievenbus gevonden toen ik thuiskwam. Omdat het er 6 zijn, heb ik een testje gedaan, gewoon om te kijken of de pregnyl eruit is en dat zou in principe wel moeten want gisteren was het 12 dagen na pregnyl. Maar goed, ik had een negatieve test verwacht

Na zo'n 20 minuutjes zag ik een heel licht streepje, wel lastig om te zien omdat de test nat was. Toen ie wat opgedroogd was zag ik een hele lichte roze streep. Vandaag zie je de streep wat duidelijker omdat ie helemaal droog is. Tja.... wat denken jullie, zou het een indroogstreep of toch beginnend hcg

Ik twijfel of ik morgen nog een test doe of om te wachten tot zondag

17. Indrogers zijn nooit roze, toch..?

@Wensmeisje; Ik heb er de laatste tijd ook veel last van.. Eerst had ik dat eigenlijk helemaal niet. Daarna alleen bij mensen die ik een zwangerschap echt niet gun (van die vrouwen die zwanger zijn geraakt, een abortus overwegen omdat ze het allemaal niet zien zitten, en een dag later ineens hysterisch posten in namen-topics en zoooo gelukkig zijn met hun zwangerschap), maar nu ook bij mensen die ik het wel heel erg gun.. Het lijkt de laatste tijd ook wel alsof er een heuze zwangerschapsgolf bij de MMM-ers langskomt.. Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat ik in een topic waar ik in meeschreef als enige overbleef die niet zwanger was. Ik misgun het die anderen absoluut niet hoor, maar ik ben wel gruwelijk jaloers.. Als het hier dan weer eens mislukt is weet ik vaak echt niet waar ik weer nieuwe hoop vandaan moet halen..

18. Boukje L

Boukje L Actief lid

Oct 3, 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Sorry dat ik zo kom 'inbreken'... :) maar ik heb hier zo zitten lezen en ik kom veel herkenbare dingen tegen.
    Vinden jullie het goed als ik hier wat mee kom schrijven?

wachtenopwonder: ik zie dat je IUI op 4 maart heb gehad, ik ook dus zitten 'tegelijk' !! Spannend voor je!!

Wensmeisje en shaddixxx: heel herkenbaar, 2 weken terug is m'n schoonzus bevallen van haar 3e zoontje, was eigenlijk niet gepland, en nu is m'n zus zwanger. Dat gevoel is zo dubbel. Wat jullie zeggen: je gunt het iedereen, maar je gunt het jezelf net zo goed.

En dan vaak hoor je: ah joh, je bent er waarschijnlijk veel te veel mee bezig, moet je niet doen, dan komt het vanzelf wel.
    Of: ga eens op vakantie!!! Of: je bent nog jong!!! Allemaal waarschijnlijk heel goed bedoeld maar dit wil je gewoonweg niet horen!! Het enige wat je dan nodig hebt is steun en begrip.

19. wachtenopwonder

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    Nee klopt maar ja je weet het nooit. Het resultaat was niet binnen de 10 minuten, vandaar. Ik ga denk ik morgen nogmaals testen

20. wachtenopwonder

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    Welkom! Tuurlijk mag je meekletsen :) Spannend, weet je al wanneer je gaat testen? En de hoeveelste IUI is het voor je?

Share This Page