wie ook een cryo terugplaatsing komende week?

Discussion in 'MMM clubs' started by snoopy100, Jun 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snoopy100

snoopy100 Actief lid

Sep 12, 2011
    237
    42
    28
    Female
    Brabant
    Hoi meiden!

Woensdag ga ik voor mijn 4e cryo tp. Gisteren een positieve test. Wie heeft er ook komende week een cryo tp en vind het leuk om elkaar op de hoogte te houden?

Veel succes allemaal in ieder geval!

Liefs Snoopy100

2. Jasmijn1203

Jasmijn1203 Actief lid

Mar 27, 2013
    118
    0
    0
    Hoi,
    Ik ga maandag op controle en dan hoor ik Of ik donderdag of vrijdag mijn enige cryo terug geplaatst krijgt. Het is best spannend en hopelijk gaat de ontdooiing goed. Wij hebben al een hele lange weg achter de rug. Wanneer deze ontdooiing niet gelukt is, denken wij eraan om te stoppen. Een moeilijke keuze. Ik heb nog wel recht op 3 nieuwe icsi pogingen, maar het is zo zwaar allemaal geweest. Nu eerst deze week doorkomen en dan kijken we wel weer.
    Jij heel veel succes en ik duim voor je

Liefs Ikke

3. snoopy100

snoopy100 Actief lid

Sep 12, 2011
    237
    42
    28
    Female
    Brabant
    Jeetje Jasmijn wat hebben jullie al een moeilijk traject achter de rug zeg. En morgen dus controle. Ik neem aan dat je een echo krijgt? En werk je met lH testen of met pregnyl/ovitrelle?

Ik wens je heel veel succes komende week! Mijn duimen draaien zullen overuren voor ons draaien! En hou me op de hoogte ok? Wie weet gaat het nu helemaal goed komen! Blijf hoop houden (al is dat moeilijk!).

Liefs Snoopy

4. Jasmijn1203

Jasmijn1203 Actief lid

Mar 27, 2013
    118
    0
    0
    Hoi,
    Ik krijg een echo controle en dan wordt er gekeken of het kan en dan zal ik een pregnyl spuit krijgen en Itrogestan bolletjes.
    Ik loop bij het Geertgen en jij

5. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Ik praat graag mee
    ls cryo goed ontdooit dan heb ik woensdag ip de terugplatsing.
    Ik ga deze week wel een weekje weg dus ben niet zoveel online.
    Maar vanaf volgende week maandag klets ik graag verder

6. snoopy100

snoopy100 Actief lid

Sep 12, 2011
    237
    42
    28
    Female
    Brabant
    @Jasmijn: ik loop bij medisch centrum kinderwens. Spannend allemaal weer. Succes morgen.

@meisje: ik ook woensdag. Lopen precies gelijk. Leuk! Waar zit jij? Hoeveelste tp is het voor jou?

7. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

Oct 27, 2012
    1,067
    0
    36
    Snoopy, heel veel succes meid. Spannend ook! Wat heb je ongelofelijk veel cryo`s. Hoop dat dit een goede plakkert is.

Jasmijn, wat een traject hebben jullie achter de rug. Respect hoor. Ik snap wel heel goed, dat jullie na zoveel verdriet misschien de handdoek in de ring gooien. Het is allemaal niet niks.Ik wens je heel veel succes!!

Meisje, leuk je hier weer te zien!! Op naar woensdag, spannend...

Ik heb dinsdag de echo. Waarschijnlijk vrijdag tp van onze enigste cryo. Dik duimen draaien, dat hij goed ontdooit.
    Ik gebruik op dit moment progynova en vanaf dinsdag ga ik de utrogestan erbij gebruiken.

8. snoopy100

snoopy100 Actief lid

Sep 12, 2011
    237
    42
    28
    Female
    Brabant
    Het wordt al gezellig druk hier! Erg fijn om deze spannende periode met elkaar te delen.

taatje, ook voor jou heel veel succes. Ook extra spannend met maar 1 cryo. Maar als deze goed ontdooit is het wel een sterke! Je hebt er maar 1 nodig!

9. Jasmijn1203

Jasmijn1203 Actief lid

Mar 27, 2013
    118
    0
    0
    Hi meiden,

Wel zo fijn al die berichten. Je weet weer even dat je niet de enige bent die wacht op iets moois.

Ik zal aan jullie denken.
    Hoop dat ik deze week ook kan beginnen

Succes
    Xxx

10. Jasmijn1203

Jasmijn1203 Actief lid

Mar 27, 2013
    118
    0
    0
    Hi,

Ik moet vrijdag weer op echo controle, dus de terug plaatsing vind pas volgende week plaats.

11. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    @ Taatje gezellig hoor.

@ Snoopy ik loop in het umc en jij??

Jasmijn. "leuk" je weer te spreken.
    Ik heb op jouw verhaal gereageerd een ergen in April/ Mei
    Toen twijfelde je enorm.
    Maar als ik het lees ga je toch weer een poging wagen??/

12. snoopy100

snoopy100 Actief lid

Sep 12, 2011
    237
    42
    28
    Female
    Brabant
    @jasmijn en taatje: hoe waren jullie echo's? Al een tp in het vooruitzicht?

@meisje: heel veel succes morgen! Ik zal aan je denken! Ik loop in MCKW Leiderdorp.

13. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    @ Snoopy en ik aan jou

14. reinespa

reinespa Actief lid

Sep 5, 2012
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jáááá, morgen TP!
    Wordt eerste TP na de geboorte van ons dochtertje vorig jaar. Van die ronde zijn nog twee cryo's over, dus één van die twee wordt morgen terug geplaatst. Best spannend.
    Ik zit ook bij Geertgen. Morgen rond half 9 worden we gebeld wanneer we moeten komen.

Van de week zei de assistente dat we geen parfum of parfumhoudende deodorant mogen gebruiken voor de TP. Ik vond dat zo raar. Dat was vorige keer helemaal niet. De chemische stoffen zouden de embryo kunnen beinvloeden. Ik zou bijna denken dat ze de verschillende luchtjes een beetje beu begonnen te raken of zo. ;)

Anyway, succes allemaal!

15. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    @ Reinespa heb jij vandaag te horen gekregen dat cryo goed ontdooit is??

Ik heb dat niet van het ziekenhuis gehoord.

Succes morgen

16. snoopy100

snoopy100 Actief lid

Sep 12, 2011
    237
    42
    28
    Female
    Brabant
    @reinespa: jij ook veel succes meid! Super om te lezen dat het bij jullie al eens is goed gegaan!

Wat betreft parfum etc. Beter niet doen, ivm de vluchtige stoffen. Die zijn idd slecht voor het embryo. Kleine moeite voor iets heel belangrijks vind ik altijd.

17. Jasmijn1203

Jasmijn1203 Actief lid

Mar 27, 2013
    118
    0
    0
    Hoi meiden,

Spannend allemaal.

Bij ons is bij het Geertgen iedere keer gemeld dat je geen parfum of ander douche geuren mag gebruiken, a naturel is het beste.

Hoi meisje1977,
    Afgelopen juni een cryo terug plaatsing gehad van twee embryo's, maar heelaas niet goed gegaan. Nu deze week wachten wanneer we weer kunnen, heb vrijdag weer een echo controle en dan hoop ik volgende week de terug plaatsing te hebben. Hopelijk is de ontdooing dan goed gegaan, duimen, duimen, en nog eens duimen.

We zitten nu met hele rara gevoelens, we denken erover na om te stoppen als deze cryo niet goed gaat lukken, maar ergens diep van binnen willen ook weer verder gaan, mijn man en ik hebben hier gisteren nog over gepraat en hij zij dat hij het ook nog niet wilt opgeven. Het is allemaal zo veel nu. Eerst volgende week bekijken en hopen dat we niet meer hoeven te kiezen.

xxx

18. reinespa

reinespa Actief lid

Sep 5, 2012
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meisje1977, ik kan ieder moment gebeld worden hoe laat we vandaag bij Geertgen moeten zijn. Dan horen we dus ook of de embryo goed ontdooid is en nog steeds goed is. Nu ik dit schrijf, krijg ik ineens zenuwen dat dat misschien wel niet goed is gegaan.
    Jij moet sowieso naar het ziekenhuis of bellen ze jou wel als het helaas toch ergens niet goed is gegaan? Succes vandaag.

Snoopy100, natuurlijk heb ik geen parfum op oid. Inderdaad geen moeite. Maar twee jaar geleden hadden ze dat beleid nog helemaal niet, dus ik vond het verrassend en opvallen.

Jasmijn1203, het is belangrijk om inderdaad alvast over dit soort dingen na te denken en ze bespreekbaar te maken. Maar probeer wel nog in deze ronde te geloven. Het is hier al eerder gezegd: het hoeft maar 1x goed te gaan.

Voor het dochtertje dat we nu hebben, hebben we ook vier jaar moeten knokken met 3 mk's, twee puncties voor ICSI en vier terugplaatsingen.

19. Jasmijn1203

Jasmijn1203 Actief lid

Mar 27, 2013
    118
    0
    0
    Hoi Reinespa,

Wat spannend voor jouw.
    Ik kan mij helemaal voorstellen hoe je je voelt.
    Ik word ook altijd misselijk van dat wachten op dat ene telefoontje.
    Maar ik denk dat het goed komt bij jullie, ik duim voor je.

Ik ga proberen mijn gevoelens om te zetten in positieve gedachten. Dank je voor reactie.

Succes allemaal voor wie nog meer vandaag de uitslag krijgen.

Xxx

20. reinespa

reinespa Actief lid

Sep 5, 2012
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whoei! Net gebeld door Geertgen en deze ochtend nog is de TP. Spannend! Nou ja, de TP niet, maar wel de periode er na. Ieks!

Jasmijn, wanneer weet jij meer? En wordt jullie embryo vandaag ontdooid? Je schrijft 'als deze ontdooiing niet goed gaat'. Hebben jullie ervaring dat dat niet goed kan gaan?

Volgens mij is bij ons tot nu toe het ontdooien altijd wel goed gegaan. Van de 4 TP's tot nu toe, zijn er de laatste drie keer twee terug geplaatst. Bij de 2e TP was ik wel zwanger maar dat ging in de vierde week ook al weer fout. Bij de 4e TP van 2 is er dus eentje blijven plakken.

Share This Page