3e icsi poging in januari 2013

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Monatoetje84, 27 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik zou het leuk vinden om met meiden te kletsen die ook met hun 3de en laatste vergoede ivf/icsi gaan starten..
    Begin nu toch wel een beetje bang te worden dat ik met lege handen achter ga blijven en nooit een wondertje in mijn armen zal mogen sluiten.
    Ik begin in week 1 met spuiten van de decapeptyl..
    Bij de 1ste poging had ik 9 eicellen, waarvan 6 bruikbaar en daaruit ontstonden 4 embryo's, 1 topper terug geplaatst, geen cryo's. Poging 2: 4 eicellen, 3 embryo's 2 7cellige embryo's teruggeplaatst, geen cryo's... En nu gaan we dus aan onze 3de poging beginnen...

X monatoetje

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wou je even heel veel succes wensen .

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Heb je er ooit aan gedacht om uit te wijken naar het buitenland?

Hier 2 pogingen in NL gedaan, 1e keer 8 embryo's, tp van 1 en 2 cryo's. (dus 5 weggegooid) en 2e keer 5 embry's tp van 2 en geen cryo's (3 weggegooid)
    Alle tp's liepen op niks uit.

Omdat ik de laatste poging goed wilde benutten zijn we naar Dusseldorf gegaan. Daar gaan ze aan de hand van AMH kijken hoeveel eenheden je moet spuiten. Ze doen daar korte protocol. Na 1,5 week had ik de punctie (onder narcose doen ze dat) en 14 eicellen. Daarvan waren er 11 geschikt voor ICSI en 7 bevrucht.

Heb toen een tp van 2 gehad en 1 daarvan wordt morgen 2!:D!
    Ze vriezen daar alles in na de bevruchting, dus had nog 5 cryo's.

Bijna een jaar na de geboorte van onze zoon hebben we 2 cryo's laten ontdooien. 1tje ontdooide goed en dat is onze dochter.

Dus uit 1 poging, 2 kindjes! Alles kan nog!

Het is natuurlijk helemaal jullie keus, maar misschien is het iets om over na te denken. Er worden iig geen bevruchte eicellen weggegooid.

4. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ marnat, bedankt! Lief van je, heb even je verhaal gelezen, wat ontzettend heftig zeg....

@ loessie, ja daar heb ik.zeker over nagedacht, maar we hebben vertrouwen in ons ziekenhuis (AZM) en vind het ook vervelend om ineens over te stappen, worden heel fijn geholpen.. Misschien dat als poging 3 niet lukt dat we naar DD willen.. Heb ook.al de medicijnen in huis en afspraken staan...
    Maar evengoed bedankt hoor voor je bericht!

X

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dankje wel voor het lezen meis .

6. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hoi Monatoetje, Ik ben nu bezig met me 3e poging.. Vind het ook wel erg eng hoor... Pff... Heb het gevoel als het nu niet lukt dat het helemaal niet lukt....
    De 1e poging hadden we 4 eicellen.. was er maar 1 bevrucht.
    De 2e poging hadden we er 13, 8 bevrucht, 1 teruggeplaats.. helaas een vmk, en 4 teruggeplaatst, 3 niet goed ontdooid..
    Vandaag eerste fm gehad.. Er waren er 6 ongeveer 13 mm.. en stuk of 5 ongeveer 10 mm dus hoop dat die ook nog meedoen...
    Ik heb er oiok over gedacht om naar het buitenland te gaan.. maarik denk dat k dat ook doe als deze poging mislukt...

Zooo Loesie.. dat is wel tof zeg!! Jij bent zeker super blij dat je de keuze gemaakt heb om naar DD te gaan!!

7. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ sammy, spannend meis! Welk ziekenhuis zit jij? Ik heb laatst sept mijn 2de pogiing gehad.. Helaas geen geluk en ook geen cryo's! Heb helaas nog nooit een pos test vast mogen houden!
    Wat is jullie verhaal? Mijn 2009 gestopt, na jaar HA, naar gyn, geen oorzaak, zelf nog proberen, toen IUI, zaad bleek te weinig, toch 4 pogingen.. En nu icsi in AZM..

x

8. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Wij zijn ook 2009 gestopt, 2010 HA, ze wilde eerst IUI doen 12x maar daar wou k niet aan beginnen omdat ik wist dat het geen zin had.. zaad was veel te weinig.. dus overgestapt naar ander ziekenhuis begin 2011 begonnen met ICSI die poging is afgebroken omdat er niets groeide.. toen in juli doorgegaan, 2e punctie in september.. toen waren we zwanger.. En toen de cryos opgemaakt en nu op naar de 3e punctie... zie er wel erg tegen op hoor.. heb jij dat ook?? Wij zitten in het MCK leiderdorp..

9. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Sammy, ja ik zie er ook heel erg tegen op. Zeker om dat het de laatste vergoede poging zal worden.. 1ste 2x hadden we geen cryo's dus daar ga ik bij de 3de poging eigelijk ook van uit...
    Ik zit in het AZM in Maastricht!
    Wat gebruik jij aan medicatie? ik begin met de pil, dan 2w decapeptyl, dan uitgangsecho.en dan deca met puregon. 1sye 2 pogingen 150e, nu ga ik naar 250 e per dag. en na de TP utrogestan...
    We hebben ook afgesproken dan we 2 embryo's teruggeplaatst krijgen de laatste x..

Hoever ben je nu in je 3de poging?

xx

10. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hier de eerste dag van cyclus bellen en dan deca spuiten, 2 dagen later 150 eh puregon, 6 dagen later had ik fm er zaten dus 6 eitjes van ongeveer 13 mm en 5 eitjes van ongeveer 10mm dus hoop dat die ook nog mee doen. dinsdag heb k weer fm en hoop dat ze dan meteen de punctie inplannen.

11. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    oh dus jij hoeft niet aan de pil? Ik verwacht donderdag mijn ongi(hopelijk niet) en dan moet ik aan de pil en bellen voor de definitieve datum v spuiten deca..
    wanneer verwacht je de punctie? hoe zijn je vorige puncties gegaan?

x

12. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Nee ben nooit aan de pil geweest.. volgens mij doen ze in ons ziekenhuis zelden lang protocol..
    Uhmm... nou ik hoop dat dinsdag bij de fm wel meeer gegroeid is.. En dan misschien na 2 dagen de pregnyl of gewoon ovu testen en dan misschien ergens volgende week punctie...
    De eerste punctie was ik zoooo bang maar viel reuze mee.. haast niets gevoeld en half uur later stond k alweer te springe bij wijze van spreken.. 2e punctie was ook wel goed te doen maar echt wel paar dagen veel na pijn gehad... En die van jou ??

13. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik vond de puncties niet fijn, maar wel te doen?
    moet jij ovutesten doen voor de punctie?

14. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    O nee sorry ben door de warr met me cryo's hahahaha.. pff

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Heel veel succes gewenst!
    Hier ook een Dusseldorf fan!
    Wat een geweldige kliniek kan ik zeker iedereen aanraden, ze kunnen en doen zoveel meer als in Nederland!
    Hier 1e icsi in Dusseldorf en meteen zwanger en nog cryos ingevroren.

Veel succes hopelijk wordt 2013 jullie jaar!

16. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ juffie26, bedankt voor je berichtje! Wij zitten er aan te denken om als deze poging niet gaat lukken naar DD te gaan! Heb idd al veel positieve verhalen er over gehoord!
    Jij gefeliciteerd met je zwangerschap! Heerlijk genieten...

X

Deel Deze Pagina