IUI in mei

Discussion in 'MMM clubs' started by Lindah, Apr 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maria6

maria6 Actief lid

Jun 21, 2011
    212
    0
    0
    @morgaine82
    hoi, t wil niet zeggen dat ze allebei knappen hoor, aar kan natuurlijk wel, dan heb je kans op tweeling.. Whoeps

2. gritje

gritje Lid

Apr 29, 2012
    75
    0
    6
    Verkoopmedewerkster
    Buurt van Eindhoven
    @morgaine82 ja het is doorgezet en hoe!! Pff nog heel erg veel last van buikpijn en erg vloeien, meer dan normaal, maar goed. Wel fijn dat het eerder is dan mijn NOD, dan is het klaar en weet je deze x is het niet gelukt. Zondag alweer spuiten voor een tweede poging, en ga hier weer gewoon positief in.
    Het frustrerend vind ik dan dat ook bij ons alles gewoon goed is. Mijn vriend had maar liefst 59 miljoen zwemmers, goeie nadat er maar 3 miljoen afgevallen waren. Mijn eitje was ook prima. En dan toch op de een of andere manier vind het elkaar niet.
    Maar goed het lichaam zit nu eenmaal raar in elkaar :p.
    Moet nu meer gaan spuiten want de vorige keer had ik maar 1 eitje. Daar zie ik meer tegenop dan die 2 weken dat ik moet wachten, omdat ik me echt anders voel en geirriteerder enzo dat is niet altijd even gezellig :p

Succes iedereen!

3. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

Feb 17, 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Kimm, spannend komende tijd zeg. Je kan jezelf toevoegen in het NOD lijstje. Ben je nu wel regelmatig dan? Zodat je weet wanneer je ovulatietest zo'n beetje positief is? Welk merk gebruik jij eigenlijk? Ik Sensitest, ik moet zeggen dat ik erg tevreden over ben. Maar echt knalpositief krijg ik 'm nooit.

@Maria6, dat zou wat zijn een tweeling! Nu heb je daar mét hormonen sowieso meer kans op toch.

@gritje, vervelend die pijn he, poeh ik baal er ook altijd zo van. Kan er nu al tegenop zien. Wel fijn dat je er zo positief in staat! 59 miljoen!:$
    Ja ik geloof best dat die hormonen behoorlijk invloed op je hebben. Maarja het is voor een goed doel he:)

4. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

May 15, 2011
    761
    543
    93
    @Morgaine82 Leuk dat je reageerd op mijn berichtje :) beetje jammer dat je de enige bent.

Het wordt zeker spannend! morgen ga ik beginnen met ovulatietesten ( ik heb ook die van sensitest ) en dan waarschijnlijk donderdag mn eisprong en vrijdag de iui :D
    Ik vind het alleen vreemd dat ik het met ochtendurine moet doen terwijl in de bijsluiter staat dat het beter is van niet.
    Maar de gyn zal het wel het beste weten denk ik dan maar haha.
    Ik ben nu wel vrij regelmatig tussen de 29 en 32 dagen.. voorheen zat ik tussen de 40 en zelfs 60 dagen vanwege mijn pco.
    Maar sinds dat ik ben afgevallen is mijn cyclus flink verkort gelukkig.

Ik ben ook super tevreden over sensitest.. vorige maand op cyclus dag 17 had ik een knaller ( zie foto )

Groetjesss Kim

Attached Files:

5. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

Feb 17, 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kimm, smorgens met de tweede urine zeiden ze tegen mij. Maar ik gebruik al heel lang ovu testjes en ik heb nog nooit het verschil gemerkt tussen ochtend en avond. Wit is bij mij echt wit. Jij hebt inderdaad echt een knaller!! Nou dan weet je zeker wat je te doen staat :p
    Zo zijn de mijne

Attached Files:

6. Lindah

Lindah Fanatiek lid

Apr 21, 2012
    1,008
    145
    63
    Brabant
    Hoi allemaal,

@gritje: Wat vervelend dat het heeft doorgezet, stiekem blijf je toch altijd hoop houden..
    Vind het wel kamp dat je zo positief in blijft staan! Hopelijk is de pijn snel minder!

@Morgaine82:Ik voelde voor mijn NOD helemaal niets. Normaal gesproken heb ik twee a drie dagen voor mijn NOD bruin verlies maar had ik nu niet. Was nog geen teken voor mij aangezien ik al veel bruin verlies had verloren na de HSG. Wel had ik wat witverlies maar heb ik anders ook, is nu een stuk minder maar heb ik ook nog gehad nadat ik een positieve test had gedaan.
    Verder had ik wel wat steken in mijn liezen maar geen buikpijn.

Ik voel me verder nog steeds prima, het is nu wachten op de echo op 13 juni, is voor mijn gevoel ook nog heel ver weg. Heb soms wel wat last dat ik veel boeren moet laten en slaap erg slecht. dat slechte slapen had ik al meteen na NOD.

@Kimm24: Succes met de ovu testen!

@maria6: Heel veel succes, dat zou wat zijn meteen een tweeling..

Groetjes,
    Linda

7. maria6

maria6 Actief lid

Jun 21, 2011
    212
    0
    0
    Vanochtend vroeg de iui gehad, t was zo gepiept.. 55 miljoen waarvan 88% beweeglijk..
    Tja nu maar afwachten..Meer kan ik niet doen..

@Kimm
    Heel veel s6 met testen, mij is trouwens ook verteld altijd met je 2e ochtendurine.. Maar nu hebben we de iui met een ovitrellespuit gedaan die ik vrijdagavond moest zetten, dus hoefde geen ovu testen te doen.
    @gritje
    Jammer hoor dat t niet gelukt is, ik ga ervanuit dat de 1e x maar een proef wordt haha. Veel s6 met de volgende ronde
    @morgaine
    Laten we hopen dat er maar 1 ei is gesprongen hoor..pfff.
    Aan de andere kant liever 2 dan geen 1 toch??

Sommige nog s6 op t wachtbankje, 11 juni is mijn nod..
    Andere s6 voor de volgende ronde

8. maria6

maria6 Actief lid

Jun 21, 2011
    212
    0
    0
    18 mei - jufaman81 - 17e ronde - 1e kindje - volgende ronde IUI
    21 mei - Lindah - 7e ronde- 1e kindje
    22 mei - boefff - 6e ronde - 1e kindje
    23 mei - Steeph1985 - 1e ronde iui - 1ste kindje - 21 mei hcg prikken
    27 mei - gritje - 1e ronde - 1e kindje
    28 mei - chakie - 26e ronde - 1e kindje
    5/6 juni - Morgaine 82 - 30e? ronde - 1e kindje - deze ronde iui
    7 juni - Adriana76- 30e ronde -1e kindje - ronde 2 IUI
    11 juni - maria6-34e ronde - 1e kindje - 28 mei 1e IUI
    nu ongie - Jull- 20e ronde - 1e kindje - 23 mei afspraak gyn traject iui of ivf.
    Frida87 - 16e ronde - 1e kindje - 1e IUI behandeling mee bezig

9. gritje

gritje Lid

Apr 29, 2012
    75
    0
    6
    Verkoopmedewerkster
    Buurt van Eindhoven
    Nou de menstruatie is alweer bijna over! het was gelukkig maar 1 dag echt heel heftig.

@lindah ik had die klachten die jij vertelt ook allemaal, maar die hormonen hebben mijn lichaam gewoon voor de gek gehouden. Wat ik voelde voor de NOD leek ook echt op een zwangerschap! Dus de volgende keer ga ik helemaal niet meer hopen :p
    Maar heb je niet eerder dan 13 juni een echo? Ik dacht tenminste volgens mij bij mij wel, dat je al wanneer het kan een inwendige echo krijgt en je vaker een echo krijgt om in de gaten te houden te worden.

Maar goed gister dus weer begonnen met hormoon spuiten ben van de 75 naar 100 EH gegaan. Wij zouden het wel super leuk vinden een tweeling want dan zijn we in 1x klaar met deze MMM :D
    Maar idd liever 2 dan geen een zoals maria6 zei.
    Volgend week alweer de 1e FM. De tijd gaat wel echt super snel!

En die 2 weken op dat wachtbankje gaan erg snel al zeg ik het zelf :p

Succes iedereen weer!

Groetjes

10. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    hey gritje!

mag ik vragen waarom je van 75eh naar 100eh bent gegaan? heb je geen schrik voor overstsimulatie??

liefs

11. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    22 mei - boefff - 6e ronde - 1e kindje
    nu ongie - Jull- 20e ronde - 1e kindje - 23 mei afspraak gyn traject iui of ivf.
    14 juni - jufaman81 - 18e ronde - 1e kindje - deze ronde IUI

12. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    ?? juni - boefff - 7e ronde & 2e ronde iui - 1e kindje
    14 juni - jufaman81 - 18e ronde - 1e kindje - deze ronde IUI

13. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Vroeg ik me ook af maar iedereen is anders. Ik had al teveel eitjes bij 75 eh.

Wat hebben jullie mannen trouwens veel zwemmers :$ Ik heb net de 2e IUI achter de rug en lief had er 2,5 miljoen. Ik vraag me af of we niet beter voor IVF kunnen gaan maar ik wil toch een paar keer IUI proberen,je weet maar nooit.

14. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

May 15, 2011
    761
    543
    93
    Hoi meiden!

De ovulatietesten doen hun werk niet deze maand ben ik bang.
    Ik moest van de gynaecoloog afgelopen zondag beginnen met testen ( dag 13 )
    Maar ik zit nu op dag 15 en de T-lijn kleurt nog steeds niet echt.
    Mijn cyclus is 32 dagen.
    Dan zou ik rond dag 18/19 een positieve test moeten hebben maar tot nu toe geen opbouw te bekennen..dat had ik vorige maand wel.. je zag de T-lijn elke dag donkerder worden.maar misschien dat ie ineens gaat knallen.

Ik zal de foto's erbij doen.
    De foto met 4 testen is van vorige maand
    en die met 3 testen is van deze maand.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.. please help :(

groetjesss

Attached Files:

15. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

Feb 17, 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Adriana, mijn mannetje had er 5 miljoen, ook niet megaveel maar toch goed voldoende hoor. Als het minder dan 1 miljoen is dan zijn de kansen gewoon kleiner, maar nog steeds niet onmogelijk! Op wikipedia staat zelf dat het volgende blijkt uit onderzoeken:
    "Bij minder dan 1 miljoen opgewerkte zaadcellen (dit is het aantal goed mobiele zaadcellen dat overblijft na opwerking) is de kans op succes het laagst (5.8%), oplopend naar 18,6% bij 5-10 miljoen opgewerkte zaadcellen. Vreemd genoeg neemt de kans weer wat af als er meer dan 10 miljoen opgewerkte zaadcellen zijn."
    Maarja uiteindelijk zijn het allemaal maar cijfers en statistieken en zegt het voor jezelf niks...

@Kimm, ik zie 'm wel iets donkerder worden hoor! Je zal zien dattie morgen knalt! Vorige maand was het ook op dag 16 toch?
    Ik werd er ook ontzettend zenuwachtig van. Maar gebruik je niet de dipsticks dan?

Hier verder nog niets te bekennen van ook maar een mini symptoompje :(, heb dus weinig hoop voor deze ronde. Nog een weekje wachten...

16. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Morgaine,dank je voor je berichtje,dat geeft me weer wat moed ;) De gyn zei trouwens ook dat ze tevreden was en dat het mogelijk moest zijn. Ik heb trouwens ook helemaal geen symptomen maar ja zit pas op 4 dpo. Sterkte met wachten,ik hoop toch voor je dat je het mis hebt met je geen symptomen.

Kim,waarom moet je zelf ovutesten doen? Doen ze geen echo om de 2 dagen? Dat werkt makkelijker vind ik.

17. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

May 15, 2011
    761
    543
    93
    @Morgaine82 nee vorige maand had ik op dag 17 de echte knaller zie foto , maar toen zag je echt dat die T-lijn elke dag donkerder werd en nu gaat het niet zo snel..
    Ik denk dat ik weet waar het aan ligt.
    Je mag ze natuurlijk eigelijk niet met het eerste ochtendurine doen.
    Maar ik moet als de uitslag positief is tussen 09.00/09.30 door bellen naar het ziekenhuis .
    Ik sta rond een uur of 08.15 op en doe de test met ochtendurine.
    Vanochtend heb ik het anders geprobeerd.
    ik ben om 05.15 op gaan staan , naar de wc , een glas water gedronken en om 08.20 deed ik de test.
    Ik vind het ook zo rot geregeld dat je zo vroeg moet bellen voor de uitslag want dan moet je ook vroeg testen.
    Vorige maand deed ik de ovulatietesten pas rond 11.00 ( met de 2e urine )

@Adriana76 ik heb alleen afgelopen vrijdag op dag 11 een echo gehad om te kijken hoe het eitje groeit , hij was toen 12mm.
    en de gyn dacht dat ik vrijdag of zaterdag de eisprong zou hebben.

Ik moet zelf aan de slag met ovulatietesten omdat ik iui ga doen in eigen cyclus.
    helemaal zonder hormonen.maar had mijn cyclus langer dan 35 dagen geduurd dan had ik wel clomid gekregen maar dat was niet nodig.

Ik ga nu maar elke dag vroeg opstaan zodat ik mn ochtendurine kwijt ben en dan rond een uur of 08.00 testen zodat optijd kan bellen naar het ziekenhuis.

ik vind het maar spannend allemaal en ik hoop dat ie T-lijn morgen toch echt een stukje donkerder wordt!

groetjes

Attached Files:

18. gritje

gritje Lid

Apr 29, 2012
    75
    0
    6
    Verkoopmedewerkster
    Buurt van Eindhoven
    Ik krijg nu meer hormonen omdat ik de vorige keer dus maar 1 eitje had. En ze zien het liefst 2 a 3. Volgens mij deed 75 eh niet zo heel veel met mijn lichaam. Op dag 10 was er namelijk nog helemaal niks te zien. En daarna ging het wel snel, maar gewoon 1 mooi eitje. En dit zien ze liever anders, dus ik ga er eigenlijk niet vanuit dat met dit beetje meer er dan in 1x 5 gaan rijpen. Maar het is toch iedere maand anders denk ik en is het even afwachten.

@Kim Ik heb ook een goede eisprong van mezelf, mij hebben ze wel hormonen geven. Omdat de kans op slagend dan beter is. Mij lijkt het idd ook niet echt handig als je eigenlijk iedere ochtend bezig bent met die ovulatie. Ik moet zeggen ik ben nu niet echt bezig van, ik moet dit of dat doen omdat je weet dat er een echo gepland staat en dan zie je wel weer verder.

Maandag heb ik mn eerste FM van de 2e poging. Dus ik ben benieuwd hoe mijn lichaam deze keer op de hormonen gaat reageren :)

Groetjes

19. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

Feb 17, 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Gritje, is het dan de bedoeling dat er ook 2 (of meer) eitjes springen omdat dat de kans vergroot? Lijkt me best heftig met hormonen.
    Ik ben zelf wel blij dat ze bij mij nog gekozen hebben voor de natuurlijke cyclus (zelfs geen pregnyl) ik voel m'n eisprong namelijk vrij goed en zo heb ik wel het gevoel dat ik zelf een beetje invloed heb. Maar na 3 x zou ik ook wel met hormonen willen.

@Kimm, zodra ik weet dat m'n eisprong ongeveer komt, test ik altijd 2x per dag (smorgens en smiddags). Ik heb een korte lh piek (vandaar nooit knal positieve testen). Misschien is dat voor jou ook handig?

20. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

May 15, 2011
    761
    543
    93
    Ik heb net even het ziekenhuis gebeld omdat er toch mee in me maag zat dat het streepje niet donkerder wordt..
    Ik moet tot vrijdag wachten, is ie dan nog niet donkerder geworden dan krijg ik vrijdag of zaterdag gelijk een echo om te kijken wat er aan de hand is...

Afwachten maar

groetjes!

Share This Page