IUI in mei

Discussion in 'MMM clubs' started by Lindah, Apr 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    Meiden heb even jullie advies nodig. Zou het kwaad kunnen voor het zaad als we vanavond nog doen klussen?? Heb namelijk altijd schrik dat mijn ei te vroeg springt. Heb dinsdag morgen de iui.

Liefs

2. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Boeff: ik heb ook getwijfeld afgelopen dagen. Wij hebben donderdagavond voor het laatst geklust. De gyn. zei dat mn vriend tussen de 2 en 7 dagen voor de IUI niet mag klussen! Dus hebben we het aantal dagen in het midden gehouden, 4 dagen vonden we wel weer genoeg! En ook ben ik bang dat mijn ei al gesprongen is voordat ik de IUI krijg.... Tja, niks aan te doen dan maar!

3. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    Is het zaad bij jullie wel goed. Mijn vriend had de vorige keer 38 miljoen na opwerken en had toen 3 dagen geen lozing gehad. Iets minder zaad cellen zou dus helemaal geen ramp zijn. Ik twijfel heel erg. Bij ons is het maximaal 2 tot 5 dagen voor de iui niet klussen en hebben vrijdag nog geklutst.

Liefs

4. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Zaad is goed. Eerste zaadonderzoek had VL superzaad: 72 miljoen!!! Tweede onderzoek was iets minder (ik geloof rond de 40 miljoen!), maar nog steeds goed en zeker niet verminderd vruchtbaar!

5. maria6

maria6 Actief lid

Jun 21, 2011
    212
    0
    0
    @boeff
    Ons is helemaal niet verteld dat we onthouding moesten hebben. Dus hadden we zaterdagavond nog ff geklust, toen zondagochtend de iui (met toch 60 miljoen goeie zwemmer).. En zondagavond ook nog geklust..
    Ik dacht beter teveel dan te weinig haha...

6. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

Feb 17, 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Linda, dat is lief, nog geen ongie dus het kan nog...

@Frida, van 't wachtbankje af? Wel eerder dan verwacht of niet? Wel balen maar nu weer moed oppakken voor de volgende kans!

@Boeff, op ons formulier staat ook 3 dagen onthouding. Nu weet ik toch dat we ons daar niet helemaal aan houden :), helemaal rond mn ei. En aangezien ik nooit precies weet wanneer m'n eisprong is (gebruik geen pregnyl) kunnen we het ook niet plannen. Dus ik probeer het nog enigszins spontaan te houden.
    Laatste keer had vriedlief 5 miljoen na opwerking. Wel voldoende, maar geen superscore zoals veel van jullie. Maar hij was dan ook ziek geweest dus ik ben heel benieuwd naar komende iui (hopelijk hoeft ie niet door te gaan, zit nog te wachten).

7. Frida87

Frida87 Actief lid

Dec 6, 2011
    408
    2
    18
    Female
    Twente
    Duurde anders idd nog 3 dagen voor de testdag maar goed.. morgen de kliniek maar bellen voor uitgangs echo

Iedereen s6 met de wacht weken :)

8. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

Jan 6, 2008
    1,275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Even het lijstje bijwerken. Dacht dat de 1e datum de datum van de IUI was :D.

23 mei - Steeph1985 - 1e ronde iui - 1e kindje - 21 mei hcg prikken
    27 mei - gritje - 1e ronde - 1e kindje
    28 mei - chakie - 26e ronde - 1e kindje
    5/6 juni - Morgaine 82 - 30e? ronde - 1e kindje - 21 mei 1e iui
    7 juni - Adriana76- 30e ronde -1e kindje - ronde 2 IUI
    11 juni - maria6-34e ronde - 1e kindje - 28 mei 1e IUI
    13 juni-Pruts27 - 14e ronde na vmk - 2e kindje - 30 mei 1e ronde IUI
    14 juni -jufaman81 - 18e ronde -1e kindje - 04 juni 1e IUI
    19 juni - boefff - 7e ronde & 2e ronde IUI - 1e kindje
    nu ongie - Jull- 20e ronde - 1e kindje - 23 mei afspraak gyn traject iui of ivf.
    nu ongie - Frida87 - 17e ronde - 1e kindje - 2e IUI word gestart

Hier verder nog geen zwangerschapsverschijnselen. Wel vanaf de IUI last van pijn in mijn onderbuik. Bij de vorige zwangerschappen was ik erg moe. Heb ik nou geen last van, dus ga er maar van uit dat ik volgende week mijn menstruatie kan verwachten. Vind het wachten maar niets.
    Vanmiddag met mijn kleine boef voor het laatst naar het consultatiebureau. Ook weer een mijlpaal. Kleine jongens worden groot :).

@Frida: Balen zeg! Succes met de 2e IUI. Hopelijk met positief resultaat.

@Morgaine: Spannend bijna testen. Fingers crossed!

@Lindah: Wat duurt het wachten dan lang hè voor zo'n 1e echo.

@Onthouding: Bij ons moesten we ook 2 tot 3 dagen onthouding aanhouden (Isala Zwolle). Misschien komt dit doordat wij zijn doorgestuurd i.v.m. slecht zaad?

@Veel zaadjes (en nog bruikbaar ook): Jeetje zeg, las aantallen van miljoenen met 2 cijfers ervoor! Wordt hier bij lange na niet gehaald.

9. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    KLOTE!!!!!!!!!!!!!!

IUI gaat niet door want het zaad was niet goed. WTF krijgen we nou weer.... Zaad was steeds in orde. Ons de afgelopen dagen aan de regeltjes gehouden en dan krijg je dit! Ik baal er enorm van....

10. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

Jan 6, 2008
    1,275
    0
    0
    Kampen
    Oh wat balen zeg! En jullie hadden zulke mooie hoge aantallen met vorige onderzoeken... Moet je nu wachten op volgende cyclus of mag je man het vandaag nog een keer proberen?

11. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Waarschijnlijk wordt IUI pas volgende cyclus! (als het IUI wordt!!!) Mijn dossier wordt woensdag uitgebreid besproken door meerdere gyn. en dan krijg ik 's middags een telefoontje over eventueel een ander traject. Ik snap er niks meer van...

12. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

Jan 6, 2008
    1,275
    0
    0
    Kampen
    Wat een onzekerheid... Ik weet wel dat het zaad elke 3 maand ververst wordt. Kan best wezen dat deze maand een dip was... Hoop dat na goed overleg in het ziekenhuis één en ander duidelijk wordt voor jullie, maar balen dat je dan weer minimaal een maand moet wachten!

13. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    hoe kan dat nou dan:( hoeveel zaadcellen waren er dan.. kan toch niet dat je de vorige keer zowat 50 miljoen had en nou ineens te weinig!

liefs

14. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

Feb 17, 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah Jufaman, dat is echt klote! Heb je er zoveel moeite voor over gehad en het kost allemaal energie...wees maar lekker even verdrietig en boos hoor! Zelf vind ik het wel fijn om dat af en toe toe te laten, die emoties moeten er echt uit.
    Wel vreemd dan, maar het schijnt vaker voor te komen na een griepje ofzo. Onze lichamen zijn soms echt niet te begrijpen...
    Hoop voor je dat je woensdag wel goed nieuws krijgt in ieder geval.
    Dikke knuffel voor je

15. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Jufaman,idd hoe kan dat nu?? Vooral dat je ineens een ander traject moet volgen. Nu kan het wel veel verschillen hoor. Man had er eerst 10 miljoen,laatst maar 2,5 miljoen. Scheelt nogal.

Ik krijg 21 juni een gesprek met de dokter want mijn cyclus klopt niet. LF is altijd te kort.

Pruts,ik sta ook verbaasd over de cijfers hier! lees hier over 60 miljoen en 40 miljoen,wow! :$ Mijn man loopt wel al tegen de 40 aan,dat zal er ook mee te maken hebben.

nu ongie - Jull- 20e ronde - 1e kindje - 23 mei afspraak gyn traject iui of ivf.
    28 juni-Adriana76 ronde 30 ongeveer. Geen IUI deze ronde,eerst gesprek.

16. Therese72

Therese72 Lid

May 30, 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jufaman: wat K voor jullie! Hopelijk een dipje in het zaad door een griepje 3 maanden geleden, en niet structureel. Succes!

Ik vroeg me af of jullie mannen ook het advies hebben gekregen van de gyn om vitaminepillen met extra zink en foliumzuur te slikken. Bevorderd kwaliteit en beweeglijkheid van het sperma.

Ik heb vandaag vage klachten, dus verbeeld me al van alles terwijl ik pas gisteren de IUI heb gehad... :).

Wel goed om te lezen dat bijvoorbeeld meer van jullie het idee hebben dat je eisprong vroeger komt dan de dag waarop de IUI wordt gepland. Dat had ik ook, maar toch maar hopen dathet door die hormonen anders werkt dan normaal.

nogmaals veel succes voor iedereen!
    15 juni - Therese72 - 16e ronde - 1e kindje - 3 juni 1e IUI

17. maria6

maria6 Actief lid

Jun 21, 2011
    212
    0
    0
    @jufaman81
    Jemig meid wat verschrikkelijk voor je!! Zoveel moeite voor gedaan, al je tripjes naar t ziekenhuis!!
    Ik snap er nix van dat ze nu zelfs twijfelen of iui wel toepasselijk is voor jullie..:(
    Ik zou ook flink pisst-off wezen..
    Ik hoop voor je dat alles de volgende keer duidelijk is. En gewoon blijven vragen aan de artsen..

Hier nu 10 dagen na de iui.. Vandaag even een testje gedaan o te kijken of de ovitrelle uit mn lichaam was. Die is dus eruit, want de test was super negatief..
    nu ga ik echt pas op dag 18 testen, of ik moet daarvoor al ongesteld geworden zijn..
    Ik voel me trouwens niet anders dan anders..
    We wachten maar weer af, kheb een drukke week, dus dan is ie zo voorbij..

Iedereen s6 met wachten!! En natuurlijk de iui's

18. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    mijn 2e iui zit er weer op:) manlief had maar liefst 39 miljoen goede zwemmertjes, hopelijk is er nu 1 sterk genoeg om mijn eitje te bevruchten:D

@jufaman, hoe gaat het nou met je?

liefs

19. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

Feb 17, 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, 1e IUI is mislukt! Helaas :(
    Op naar de volgende ronde.. Op zich wel kut, maar ben wel blij dat mn cyclus heel regelmatig is en dat ik nu weer weet waar ik aan toe ben. Die twee weken waren echt lang...

@Boeff, wat veeeel!! Goeie kans dus!

@Maria, mooi dat het eruit is, nu wachten op een positieve test!

@Therese, nee wij hebben geen advies gehad voor foliumzuur of andere vitaminen voor mn vriend. Denk ook heel eerlijk gezegd dat mn vriend daar maling aan zou hebben.

nu ongi - Morgaine82 - 31e? ronde - 1e kindje - 2e IUI wordt gestart

20. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

May 15, 2011
    761
    543
    93
    13 juni -Kimm24- 17e ronde-1e kindje- 31 mei 1e IUI
    nu ongi - Morgaine82 - 31e? ronde - 1e kindje - 2e IUI wordt gestart

Heb mezelf even toegevoegd aan het lijstje.

Groetjes!

Share This Page