En Jufaman, al iets gehoord van het ziekenhuis (ben niet nieuwsgierig ofzo hoor )? Hier nog steeds last van mijn buik en opgeblazen gevoel. Vorige zwangerschappen was ik erg moe en nu helemaal niet. Ga er niet van uit dat het de 1e x raak zal zijn, maar ja het blijft wel spannend.
Hier weer een berichtje van mij. Was al ff niet meer online geweest en moest net ff zoeken waar dit topic stond Vandaag de tweede IUI gehad. 2 eitjes en 73miljoen goede zwemmers hopen we dat het deze keer wel goed gaat! Hebben er nu ook een beter gevoel over. De vorige keer was in het weekend, met wat wij denken een vrij onervaren arts. Best een jong ding. Vandaag ging het ook niet zo soepeltjes want mn baarmoedermond zat gedraaid ofzoiets waardoor ze flink moest wringen om het allemaal goed te krijgen om de katheter in te brengen. Dit deed best wel ff zeer, en nu voelde ik ook de katheter naar binnen gaan. Heb nu wel het gevoel dat er iets gebeurt is! De vorige keer had ik zoiets van, is voel niks, heb je wel iets gedaan?! Nu is er ook geen vocht meer uit gelopen, en de vorige keer liep het toen we eenmaal buiten waren zo weer uit. Ook was het eitje was ze toen hadden gemeten bij de eerste keer 2,6 terwijl de arts net vertelde dat het knapt bij 2,0 a 2,2. Dus erg raar. Heb er verder maar niks over gezegd bij de arts. T s toch gebeurt en er kan weinig aan veranderd worden. Nu zat het ene eitje op 2.0 en kon ze al zien dat er een toetje op zat, dat het niet lang duurde voordat het knapte, ook zat er veel slijm wat er ook mooi uitzag. Klaar voor de eisprong iig. Het andere eitjes kregen ze niet gevonden, mijn linkse eierstok waar dit eitje in zit wilde zich niet laten zien, die zit nogal verstopt onderin mn buik en mijn darmen zaten er iedere keer voor. Maar dat zou wel goed zitten. Ik ga nu ff alle berichten terug lezen die ik gemist heb! En reageer dan ff op jullie berichten Wilde ff dit eerst kwijt . Groetjes
@jufaman nou lekker dan, kun je zelf nog gaan na bellen ook nog. Hopen dat het allemaal goed komt! Lees dat er inmiddels alweer verschillende op het wacht bankje zitten. Ik doe weer gezellig mee! Die 2 weken duren langer dan naar het toeleven van de IUI. Ik had mezelf voorgenomen de vorige keer om 2 weken na de IUI te testen, dit was alleen niet nodig omdat ik 3 dagen eerder ongesteld werd. Vond ik fijner, als het dan niks is, dan ook maar meteen ongesteld! Iedereen succes de komende weken met wachten! Groetjes
23 mei - Steeph1985 - 1e ronde iui - 1e kindje - 21 mei hcg prikken 28 mei - chakie - 26e ronde - 1e kindje 11 juni - maria6-34e ronde - 1e kindje - 28 mei 1e IUI 13 juni-Pruts27 - 14e ronde na vmk - 2e kindje - 30 mei 1e ronde IUI 13 juni -Kimm24- 17e ronde-1e kindje- 31 mei 1e IUI 14 juni -jufaman81 - 18e ronde -1e kindje - 04 juni 1e IUI 15 juni - Therese72 - 16e ronde - 1e kindje - 3 juni 1e IUI 19 juni - boefff - 7e ronde & 2e ronde IUI - 1e kindje 21 juni - gritje - 2e x IUI - 1e kindje - 7 juni IUI nu ongie - Jull- 20e ronde - 1e kindje - 23 mei afspraak gyn traject iui of ivf. nu ongie - Frida87 - 17e ronde - 1e kindje - 2e IUI word gestart nu ongi - Morgaine82 - 31e? ronde - 1e kindje - 2e IUI wordt gestart 28 juni-Adriana76 ronde 30 ongeveer. Geen IUI deze ronde,eerst gesprek. Groetjes!
Hallo.. Hier vanochtend ongesteld geworden, op dag 25. Weet ik gelijk waar ik aan toe ben, strakjes maar gelijk weer naar t ziekenhuis bellen voor poging nr 2.. We houden moed!! Groetjes allen
23 mei - Steeph1985 - 1e ronde iui - 1e kindje - 21 mei hcg prikken 28 mei - chakie - 26e ronde - 1e kindje nu ongi - maria6-34e ronde - 1e kindje - afspraak maken 2e iui 13 juni-Pruts27 - 14e ronde na vmk - 2e kindje - 30 mei 1e ronde IUI 13 juni -Kimm24- 17e ronde-1e kindje- 31 mei 1e IUI 14 juni -jufaman81 - 18e ronde -1e kindje - 04 juni 1e IUI 15 juni - Therese72 - 16e ronde - 1e kindje - 3 juni 1e IUI 19 juni - boefff - 7e ronde & 2e ronde IUI - 1e kindje 21 juni - gritje - 2e x IUI - 1e kindje - 7 juni IUI nu ongie - Jull- 20e ronde - 1e kindje - 23 mei afspraak gyn traject iui of ivf. nu ongie - Frida87 - 17e ronde - 1e kindje - 2e IUI word gestart nu ongi - Morgaine82 - 31e? ronde - 1e kindje - 2e IUI wordt gestart 28 juni-Adriana76 ronde 30 ongeveer. Geen IUI deze ronde,eerst gesprek.
Weer terug van wen heerlijke vakantie! Op dag 17 een duidelijke eisprong gevoelt. Helaas zonder man op vakantie. Gemiste kans dus. Nog anderhalve week wachten en dan beginnen we weer met clomid.
Hè Maria balen. Wel fijn dat het eerder is dan de datum waarop je moest testen. Heb je in ieder geval duidelijkheid. Waar ben je op vakantie geweest Liefde overwint? Kun je uitgerust met een volgende poging beginnen . Nog een paar dagen en dan kan ik testen. Gisteren wel hoofdpijn en meestal is dat een teken dat de ongi de volgende week komt. We wachten af.
hmm hier gisteravond last gehad ongiekrampen ik had echt het gevoel van " ik ga ongesteld worden" het heeft best lang aangehouden vanaf een uur of 21.30 totdat ik naar bed ging rond 01.00. ik heb ook meer trek in snoep en vet voedsel.. Ik verwacht mijn menstruatie 13 juni Ben zooooo benieuwd of het raak is
Tegen die tijd hoop ik toch al echt zwanger te zijn Kim en jij hopelijk ook. Flauw flauw. Ik heb niets te melden. Moet een ronde overslaan ivm afspraak. We proberen het natuurlijk wel maar dat doen we al 2 jaar
Ha meiden, Vanmorgen de gyn. gebeld en uitgelegd dat ze me vorige week woensdag niet hebben teruggebeld en dat dat wel de afspraak was!! Nu word ik vandaag tussen 16 en 17 uur gebeld. Hopen dat ze het nu niet vergeten...
Nou dames, Net de gyn. aan de lijn gehad. En ze wil toch nog een keer een zaadonderzoek doen bij mn vriend. Eerste onderzoek was perfect, tweede onderzoek minder maar nog wel in orde en vorige week was het echt heel slecht waardoor de IUI niet door kon gaan. Waarschijnlijk is dit een nasleep, want hij is half april een week ziek geweest met hoge koorts. Dit blijft je ongeveer 3 maanden merken aan het kwaliteit van het sperma. Na 3 maanden moet het eruit zijn. Maar omdat ze bij ons op het ziekenhuis een zomerstop hebben (ook voor IUI!! 6 weken geen inseminaties) heb ik pas voor half augustus een afspraak staan. Aan de ene kant baal ik enorm dat ik nu 2 maanden moet wachten op actie. Maar aan de andere kant is het misschien wel fijn om even niet 2 a 3 keer per week op en neer te hoeven rijden naar het zkh. Misschien geeft het ons wat meer rust... Ik moet er alleen even aan wennen! Grts jufaman81
Vandaag weer voor follikelmeting geweest. Re kant 1 ei 16mm, BMS van 8mm. IUI 2 gepland voor 14-06 Kreeg alleen daarbij wel een opmerking: nl vocht in de gaten houden. Mocht dit aan blijven houden dan moet ik ws geopereerd worden. Als het vocht in de buikholte is is het niet erg, is het vocht in de eierstok dat word ws de eierstok verwijderd? (slecht voor het embryo)?? Iemand hier bekend mee??
@Jufaman: Wel een beetje balen dat je nou 2 maand moet wachten, maar als dan blijkt uit het zaadonderzoek dat dat verder goed zit is dat ook weer een geruststelling. @Frida: Succes morgen!
hoi hoi , hier een komen en gaan van ongiegevoel.. doet het pijn maar meer een rommelig gevoel. temperatuur blijft hoog..gisteren 37 en nu 37.2 voor de eisprong was dat 36.6.. Vandaag had ik ongesteld moeten worden maar nog niks.. Gisteren heb ik al een testje gedaan maar die was negatief... te vroeg misschien? Wat denken jullie ? groetjes Kimm
Hier geen test gedaan, maar idem verhaal. Ook rommelig gevoel, maar nog niet ongi. Bij Patrick teste ik pas ruim 3 weken later positief! Duim voor je!
Pruts en Kimm: spannend hoor! Ik hoop het voor jullie... Bij mij helaas ander nieuws: afgelopen maandag ongi geworden, al 8 dagen na IUI!!! Zware tegenvaller en ook een hele rare korte cyclus, veel korter dan normaal. Nu dus wel meteen weer door met de 2e IUI cyclus. Vanochtend uitgangsecho gehad en nu weer iedere dag 112,5 eh Gonal F spuiten. Hoop dat het deze keer wel gaat lukken! Heb in het ziekenhuis vanochtend alle vragen gesteld, want vond het ook raar dat ik bij een ei van 18 mm nog een dag moest wachten met de Ovitrelle. Ik was namelijk ook bang dat mijn eisprong allang geweest was. Maar ja, alles is mogelijk en niets met zekerheid te zeggen. Zaterdag 4 dagen naar Turkije met vrienden, dat was al geboekt en gaat net goed, ik mag woensdag komen voor de 1e FM. Succes allemaal.