ja was me ook al opgevallen dat jij ook vanaf oktober 2010 bezig bent, wij ook! wel fijn dat je iig een eigen cyclus hebt, dan hoef je al niet te spuiten en steeds voor die ellendige follikelmetingen. goed dat je een leuke gyn hebt, dat vind ik zelf wel heel belangrijk. liefs
Hey allemaal, @Jull: dat is behoorlijk heftig allemaal! Eerst nieuws dat het zaad van je man niet goed is( zie je weer dat je eerste intuitie vaak klopt!) en daarna ook nog chlamydia.. en dat opgelopen door vogels.. Mm dat leken altijd lieve beestjes, of ik er nu zo over denk @boefff: En al klachten?? @Jufaman: Nou het is alweer bijna vrijdag.. Hopelijk dan wat meer duidelijkheid! @chakie: Hoe is het geweest vandaag? ben benieuwd! Hopelijk kan het weekendje weg gewoon doorgaan. Waar ga je naar toe? Groetjes, Linda
haha ik heb al klachten ja,, bij mij worden die eiblaasjes altijd cystes en dan voel ik nou goed.. soort van druk in mijn buik. door kwaaltjes laat ik me iig niet meer gek maken, heb nu 5 rondes puregon en pregnyl gehad en iedere keer andere kwaaltjes.. jij al ergens last van? liefs
Hoi, Nee heb nergens last van! Nog niet iig.. Heel herkenbaar, denk ook elke maand dat ik van alles voel en dat dit ook iets betekent. Hopelijk kan ik dat nu een beetje aan de kant zetten want weet ondertussen wel dat al die klachten meestal niets te betekenen hebben.. Maar dat is wel vervelend van die cystes en de pijn die erbij komt kijken! Liefs
Ha meiden, @ Hier: vannacht heel veel pijn gehad aan de linkerkant van mijn buik waar mijn eileider zit. Heb pijnstillers ingenomen, want ik kwam maar niet in slaap. Vandaag is het weer een stuk minder. Ik vraag me af of dit een nasleep is van het HSG-onderzoek vorige week dinsdag?? Ik weet het echt niet... Iemand hier een idee?
hey! denk niet dat het een nasleep van de hsg is hoor, misschien een follikel of een eisprong? ik heb dat ook een keertje gehad, een week na mijn eisprong.. werd wakker met ontzettend veel pijn rechts in mijn buik. kon me nog niet eens bewegen. ik had al schrik dat ik blindedarmontsteking had ofzo.. ben toen heeeel stil blijven liggen en toch weer in slaap gevallen. toen ik wakker werd was het ineens weg.. heel raar. liefs
Hoi, ik ben begonnen met IUI, ik lees mee! Ik ben hardstikke nieuw Ik zal mezelf voorstellen, Mijn naam is Josje, ik ben 29 jaar oud. Mijn man en ik zijn bezig in april 2011 maar we hebben actie genomen via deze weg zwanger te worden. Ik ben benieuwd!
Hey meiden, Hoi Josje, welkom! Weet je al wanneer de IUI plaats vindt? @ Jufaman: Ik denk inderdaad ook niet dat het een nasleep van je HSG onderzoek is..Het is nu een week later. Ik zit inderdaad ook eerder te denken aan je eisprong.. Dus dat betekent... Ik voel mijn eisprong nooit maar je hoort regelmatig dat mensen het goed voelen. Of het echt zoveel pijn doet weet ik ook niet. Liefs
Welkom mompelientje Hier vanmiddag voor de 3e FM geweest, ze zitten er beiden nog maar helaas is de 1 iets geslonken en de ander niet gegroeid, aantal eenheden puregon is iets opgehoogd, zaterdag 4e FM.. 't is ook wat of niet dan, we moeten 'r wat voor over hebben
Ha meiden, Welkom Mompelientje, klets vooral met ons mee! @ Frida; we moeten er inderdaad heel veel voor over hebben... jammer dat veel mensen dat niet zien! @ Lindah: ik voel mijn eisprong normaal heel lichtjes of helemaal niet! Misschien na een HSG dat je hem beter voelt, maar ik was erg gwn echt beroerd van. Afwachten maar weer... Morgenmiddag gesprek met gyn. over uitslag HSG en 2e zaadonderzoek. Best wel spannend weer. Ik hoop dat we ook te horen krijgen welk traject we ingaan, dat hebben we wel verdiend Vanavond weer vergaderen op school, dit keer met de MR. Afgelopen dinsdag was het met de OR. Drukke week zo... Zaterdag gezellig de verjaardag van mn schatje vieren, want die is gisteren 33 jaar geworden. Zondag brunchen met schoonmoeder en eten bj mijn ouders. Lekker even een weekendje niks aan mijn hoofd.... heerlijk! Grts jufaman81
Hey allemaal, @Jufaman: Heb je nu niet meer zo'n erge pijn gehad? Vergaderen.. Ik ken het, heb vanmorgen een vergadering gehad en meteen daarna een dagdienst gedraaid.. De vergaderingen gaan er bij ons vaak heftig aan toe en dan gelijk aan je werk is soms wat lastig. Maar wel een lekker dienstje gedraaid. Jou weekend klinkt goed! Geniet van je weekend!! En nog gefeliciteerd!!!!! @Frida: Wat balen van die derde FM! Maar gelukkig zitten ze er nog wel en dat is het belangrijkste! Ik ga voor je duimen dat ze zaterdag flink gegroeid zijn! Morgen ben ik een lekker een dagje vrij! Het hele weekend moet ik werken.. Ik zit nu op dag 6.. Hopelijk ga ik me op mijn vrije dag niet helemaal gek lopen maken! Liefs
@ jufaman ik voel mijn eisprong de ene keer ook heel goed en de andere keer voel ik bijna niks!! Dus het zou zomaar je eisprong kunnen zijn idd!! Ik had dus afgelopen maandag de 1e FM helemaal niks te zien, baalde daar wel van, had iig gehoopt iets te zien. Net terug geweest voor de 2e FM en er zit 1 eitje van 1,8 MM!!!! Morgen pregnyl spuiten en zondag dan de 1e IUI!! Zoooo spannend ben zo blij, weer het gevoel een beetje dichterbij te zijn dat er nu echt iets gaat gebeuren! Groetjes
Kijk dan is het flink gegroeid! Spannend he, toch weer hoop als je met iets 'nieuws' mag starten! Dus na zondag kun jij ook aan het wachten beginnen. Laat je even weten hoe het zondag is gegaan? Liefs
Klinkt spannend allemaal. Succes gritje as zondag. Ik ga wel een weekend weg, met collega.s naar de Ardennen maar helaas valt de Iui dan precies. Die gaat dus niet door. We werken allebei op dezelfde school en door alle ziekenhuisbezoekjes zitten we al zo vaak in en uitzonderingspositie dat we al hadden besloten om sowieso op weekend te gaan. Misschien ook wel goed. Maar als ze dan donderdagochtend echt zeggen dat je Iui dan niet doorgaat is het wel lastig. Maar ze zeggen dat je je leven niet moet laten leien door het geheel. Morgen mag ik zelf de ovitrelle spuit zetten om de eisprong op te wekken. We kunnen het dan zelf in ieder geval nog proberen want Fm was heel goed.... Ik wens alle wachters weer sterkte!
Ha meiden, Vanmiddag bij de gyn. geweest. HSG uitslag was helemaal goed, alleen het zaad van vriendlief was minder dan de vorige keer. Op zich niet erg, want dat hadden we wel verwacht i.v.m. stress en drukte. Volgende cyclus dus wel starten met IUI. Eigenlijk ben ik wel opgelucht dat er EINDELIJK iets gebeurt... Kom maar op!! Liefs jufaman81
hey meiden!! @linda, hoe gaat het jouw af op het wachtbankje? al ergens last van? @gritje, wat fijn dat je eitje zo goed doorgegroeid is! heel veel succes morgen en welkom op het wachtbankje @chakie, balen dat de iui precies in het weekend viel maar wie weet lukt het wel gewoon door alleen zelf te klussen! veel plezier in de ardennen! @jufaman, fijn dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt en je mag gaan starten met de iui! moet je nou wachten totdat je ongesteld word?? liefs
Hallo dames, Ik wil me graag bij jullie voegen als dat mag? Vorig jaar juni ben ik gestopt met de pil. Omdat ik een zeer onregelmatige cyckus al verwachte ben ik afgelopen februari naar de gyneacoloog gegaan. Daar is gecinstateerd dat ik Pcos heb. Ook de zaadkwaliteit van mijn man was niet goed. Het aantal beweeglijke zaadcellen was erg laag. We zijn dan ook in april gestart met het opwekken van een cyclus d.m.v. Clomid. Dit is prima gelukt, al heeft het even geduurt voor het op gang kwam. Afgelopen woensdag heb ik mijn eerste inseminatie gehad. Dit is supergoed gegaan. Nu wil ik graag wat ervaringen uitwisselen met meiden in een soortgelijke situatie. Groetjes Stephanie
@ Gritje, spannend zeg.. Heel veel s6 gewenst morgen @ Chakie.. Balen dat het net op dat weekend valt, maar geniet er maar lekker van, moeten jullie je huiswerk maar voor de tijd goed doen @ Jufaman.. 'Fijn' dat ook jullie nu verder kunnen, weten waar je aan toe bent en wat je te wachten staat is dan ook weer een beetje een geruststelling toch @ Hier... Vanmorgen weer FM gehad, wat blijkt: heb ook nog eens een gekantelde baarmoeder waardoor ze de linker eierstok nooit goed in beeld hebben gehad tot vanmorgen waardoor er dus niet alleen 2 mooien aan de rechterkant zaten maar ook nog eens een stuk of 8 aan de linkerkant.. Overstimulatie dus, ws vooral door ophoging puregon. Nu terug naar 50EH, dinsdag nieuwe FM; hopen dat ze afslinken, gemiste kans waarschijnlijke deze maand voor ons Goed weekend allen
hey stephanie! jij zit dus ook al op het wachtbankje! ik heb afgelopen dinsdag de iui gehad. fijn dat bij jouw de clomid wel aanslaat, dat scheelt toch een hoop zh bezoekjes. in welk ziekenhuis loop je als ik vragen mag want zie dat je ook uit limbug komt! liefs
@Frida: ik hoop voor je dat ze nog slinken, zou jammer zijn... @Boeff: mag je zeker vragen! Ik ben onder behandeling in Sittard. Hele fijn e gynaecoloog. Ja echt mazzel dat het gelijk zo goed gaat. Bij de eerste twee echo's van de cyclus was er nog nix te zien. Had dus ook niet verwacht dat er nog wat zou komen. 3 weken na menstruatie toch nog 1 ei! Wel ziekenhuis zit jij? Liefs