Welkom Mar1979!! Klets gezellig met ons mee... Zeker heel spannend. Ik begin de volgende ronde ook met IUI. Maar dat zal nog wel 2 weken duren. We houden elkaar op de hoogte!!
Hoi Mar, Alweer drie jaar bezig! Hopelijk word je snel ong(raar om te zeggen want dat is meestal wat we vooral niet willen) en kun je beginnen met de IUI. Houd je ons op de hoogte? Groetjes, Linda
Goedemorgen, Mijn voorgevoel was juist, vandaag ongesteld geworden. Morgen dus bellen naar het ziekenhuis om een afspraak te maken voor de uitgangsecho. Ben benieuwd... Hoop dat alles goed is en we kunnen starten! We hebben nu namelijk 2,5 week vrij en zou het wel fijn vinden om zo'n eerste keer iui 'in alle rust' te doen. X
Ben ik weer. Net gebeld naar het zh, poli is dicht i.v.m. het hemelvaartsweekend..... Maandag maar een nieuwe poging wagen. Weet iemand of ik dan nog 'op tijd' ben voor het maken van een afspraak voor een uitgangsecho? Zit dan namelijk al op dag 5.
@Mar1979, lijkt mij mooi op tijd! Ligt er natuurlijk aan wanneer je je eisprong hebt, maar je zult daarna nog wel weer terug moeten om te kijken hoeveel je eitje gegroeid is. Ik moest toen pas op dag 12 komen, dag 13 en 15 (met de samenlevingstesten dan). Irritant he dat ze dan dicht zijn! Gelukkig is het ziekenhuis waar ik heen ga wel zondags bereikbaar, zoals het ernaar uitziet zal ik zondag of maandag m'n positieve ovulatietest hebben en moet ik dan bellen... Druk aan het testen dus, vind het superspannend. Ik maak me alleen zorgen om de planning. Ik weet niet wanneer we dus gepland gaan worden en dat is nogal een probleem met m'n vriend z'n werk. Smiddags kan gewoon niet en zomaar de volgende dag vrij nemen kan ook niet! Ik zal dus alles zelf moeten regelen... Hoe doen jullie dat?
Hoi allemaal, Het is fijn jullie ervaringen te lezen, hierdoor heb je het gevoel niet alleen in het schuitje te zitten. Wij hebben 2 jaar geleden twee miskramen gehad en daarna geen kans op een zwangerschap meer gehad.In december gestart met het fertiliteits onderzoek. Uit het onderzoek is gebleken dat 1 van mijn eileiders verstopt zit. Daarom mochten we beginnen met IUI. Begin deze maand werd ik ongi en ben begonnen met spuiten van puregon. Vandaag de eerst echo weer gehad (CD10) hieruit blijkt dat ik wel een eitje heb, maar nog te klein voor deze cyclusdag. Ik weet niet wat ik hieruit moet afleiden. We zullen het volgende week wel zien/horen. Heeft 1 van jullie ook bijwerkingen van puregon? Groetjes, San
Hoi allemaal, @mar1979 ik denk dat je dan nog wel op tijd bent. Ik vind het overigens wel een beetje raar dat ze vier dagen dicht zitten. Dat zitten ze bij mij ook niet. @morgaine bij ons ziekenhuis is het zo dat op de dag van de inseminatie de man 's morgens vroeg naar het ziekenhuis gaat en ik dan 1,5 uur later. Dat is uitgelegd, ik heb nog steeds geen echte poging gehad. Ik werk in het voortgezet onderwijs en ik heb de school op de hoogte moeten brengen en ze gaan er heel goed mee om. Het is ook eigenlijk niet anders. Maar wel heel vervelend! @ juf san ik heb geen bijwerkingen van de puregon gehad. Eerder met clomid had ik enorme opvliegers. Ze zullen je wel in de gaten houden toch, qua eigrootte? Ik had het afgelopen weekend mijn eerste Iui moeten hebben. Deze is niet doorgegaan omdat ik weg was. Wat ik wel mocht doen was de ovitrelle spuit zelf zetten en dat heb ik ook gedaan. We hebben braaf zelf geklust dus alles is mogelijk. Volgend weekend weet ik het dan wel ongeveer. Kan ik de nod lijst in en citaat aanvullen? Ben een nerd....
]♥ NOD-lijst ♥ 18 mei - jufaman81 - 17e ronde - 1e kindje - volgende ronde IUI 21 mei - Lindah - 7e ronde- 1e kindje 22 mei - boefff - 6e ronde - 1e kindje 23 mei - Steeph1985 - 1e ronde iui - 1ste kindje - 21 mei hcg prikken 27 mei - gritje - 1e ronde - 1e kindje 28 mei - chakie - 26e ronde - 1e kindje 5/6 juni - Morgaine 82 - 30e? ronde - 1e kindje - deze ronde iui 7 juni - Adriana76- 30e ronde -1e kindje - ronde 2 IUI nu ongie - maria6-34e ronde - 1e kindje - deze ronde iui nu ongie - Jull- 20e ronde - 1e kindje - 23 mei afspraak gyn traject iui of ivf. Frida87 - 16e ronde - 1e kindje - 1e IUI behandeling mee bezig
Hoi allemaal, @Mar1979: Ik denk ook wel dat je op tijd bent! Ik heb het op mijn werk ook verteld en mijn man heeft het ook verteld. Gelukkig zijn ze allemaal heel positief. Het is inderdaad niet iets dat je zomaar verteld maar tot nu toe heel positieve reacties en ik hou er noet zo van om een 'excuus' te moeten denken voor op het werk. @jif san: Ik had wel bijwerkingen van de puregon, noraam heb je bijwerkingen van de Chlomis, zoals chakie zegt, maardaar had ik geen last van. Bij de puregon had ik een erg kort lontje. @Morgaine: Het is idd vervelend want het is iets dat je samen wil doen maar ja ze hebben vaker de vrouw nodig dan de man En vaak weet je wel wanneer je veel informatie gaat krijgen of er dingen worden besproken die je allebei tegelijk wil horen, misschien dat het dan nog wel lukt om vrij te vragen. Ik heb net twee testen gekocht, kruidvat 2 voor 5 euro en kan moregn testen. Maar ik durf niet.... Nu kan ik nog een beetje hopen en dromen. Maar ik word ook gek van mezelf en een test geeft wel duidelijkheid. Liefs Linda
@Morgaine82 idd heel irritant dat ze dicht zijn, had daar even geen rekening mee gehouden. Op naar maandag wat mij betreft Snap je zorgen m.b.t. de planning heel goed! Wij hebben nu vakantie maar weet ook niet zo goed hoe het moet als we allebei weer aan het werk zijn. En dan bedoel ik met name het 'wat vertel ik mijn baas' gedeelte.... vind het zo prive. @juf san deel je mening absoluut dat het fijn is om ervaringen te kunnen lezen & delen d.m.v. dit forum! Wens je alvast veel succes met poging 1!!! @chakie om maar met de deur in huis te vallen: op welke dag begin jij normaal gesproken met Puregon spuiten?
@lindah, spannend morgen. ik ga morgen ook testen maar heb er helaas geen goed gevoel bij op een of andere manier.. laat je het weten morgen?!!! succes, ik duim voor je!! liefs
ladies.... ik ga morgen ook testen!! Vandaag mijn NOD, maar nog niks te bekennen! Als ik vannacht niet ongi word, test ik ook morgenochtend!! Zijn we meerdere meiden, spannend hoor!!
Hoi, Dit is mijn.eerste berichtje hier op het forum. Na 2 jaar proberen zonder resultaat, en na een jaar van onderzoeken cyclus screaning enz. mochten we begin mei beginnen met de eerste iui behandeling! Reuze spannend natuurlijk... Met ons beide is eigenlijk niks mis. Maar het wil gewoon niet lukken... met behulp van clomid waren er 3 eifolikels.. goede hoop dus! Maandag nod. Mocht het uitblijven donderdag testen. De minuten kruipen voorbij! Langzaam aan word ik gek van mezelf.. pijnlijke borsten, tja die heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden. Misselijk van de spanning of gewoon slecht in orde? Aaarhg ik wil dat het donderdag is!!!!
@liefde overwint, hoii leuk dat je meekletst! Spannend allemaal he? En, wie hebben er al getest?? Ben heel benieuwd!!
Wow veel testers,spannend dames! Hopelijk snel positief nieuws. Ik heb dinsdag mijn eerste FM,zit dan op dag 11. Voel al dat er een eitje gemaakt word. Ik ga dit keer IUI in eigen cyclus doen omdat ik teveel eitjes had vorige keer
Ik heb getest!!! En ik zag een dun, lucht steepje!!!!! Heb altijd omo witte testen gehad dus zag wel echt verschil. Mijn mag zag het ook! heb een foto bij zwangerschaps en ovulatiesten geplaatst maar die vind ik nogal onduidelijk.. Krijg de foto ook niet groter.. Ben benieuwd of jullie iets zien?? Heeft de rest al getest? Liefs Linda
Lindah! Echt waar?!! Wat gaaf! Op de foto kon ik het niet goed zien maar dat komt omdat ie te klein is. Heb je een grotere foto? Een streep is een streep nietwaar!
Goedemorgen meiden, Nog steeds niet ongi, vanmorgen toch maar een testje gewaagd... maar helaas negatief!! We wachten maar weer gewoon af! As usual... Liefs jufaman81
Spannend al die dames die testen! Leef ontzettend met jullie mee!!! Ik herken de spanning en de opluchting als het streepje zichtbaar is! Een streep is een streep. Het kan zijn dat je nog iets te vroeg was met testen, morgen is hij vast helderder te zien. @ morgain: ik snap je zorgen om het te vertellen! maar mijn ervaring is als je open bent mensen heel positief reageren. Ik en mijn man kwamen erachter dat we niet alleen in het schuitje zaten en dat veel collega's ofwel zelf de onderzoeken hebben doorstaan of wel iemand kenden die het heeft doorgemaakt!Bij ons pakte het dus heel positief uit! Ikzelf heb gisteren voor het eerst zelf puregon toegedient, normaal doet mijn man dit! Heb er een mooie blauwe plek aan overgehouden!Blijft lastig het prikken! @ adriana: waat precies bedoel je met FM? ben niet zo bekend met afkortingen!