IUI in mei

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lindah, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gritje

gritje Lid

29 apr 2012
    75
    0
    6
    Verkoopmedewerkster
    Buurt van Eindhoven
    @mar1979 raar dat ze 4 dagen dicht zijn?! Wij hebben het ook op ons werk vertelt, we zijn er trouwens tegen heel veel mensen open in. Vind dat wel fijn eigenlijk maar dat is ieder voor zich. We hebben allebei ook werk dat we ff snel weg kunnen.

@ jifsan: ik had ook een erg kort lontje van de puregon, nu ik een week niet meer aan het spuiten ben, omdat ik mn IUI al heb gehad, is dat weer over. Gelukkig, waren vooral voor mijn vriend niet altijd leuke momenten.

@lindah ik zou gewoon testen, dan ben je er vanaf, maar denk dat als het volgende week zover is bij mij, ik dan ook ga uitstellen om teleurstelling te voorkomen.
    Hoe voel je je verder? Ergens last van?
    Is het bij jou alweer 2 weken geleden je IUI, of test je nu gewoon heel vroeg?

Wanneer zal eigenlijk die pregnyl uit je bloed zijn?

Ik heb overal kwaaltjes, en ze worden erger, maar ik zeg iedere keer tegen mezelf, dat zijn die hormonen van die pregnyl. Daarom ben ik blij als het volgende week is, dan ben ik van dat onzekere gedoe af!!

Mijn kwaaltjes zijn:
    Misselijk constant, niet overgeven ofzo en niet belemmerend voor t dagelijks leven.
    Geen eetlust, maar als ik eenmaal ga eten dan blijf ik doorgaan, vooral veel zin in chocolade en zoet, wat ik normaal nooit heb.
    Melk achtige afscheiding, ook normaal nooit
    Last van mijn borsten
    Steekje onderin mn bekken achter dat bot..

Op internet te lezen allemaal voorkomende zwangerschapsklachten. En in de afgelopen 2 jaar dat we bezig zijn nooit zo gevoelt. Ik hoop het zo!! Mja dan denk ik die pregnyl zal wel de oorzaker zijn!

Iedereen succes met de IUI als deze binnen nu en een paar dagen gepland staat.

Groetjes Ingrid

2. gritje

gritje Lid

29 apr 2012
    75
    0
    6
    Verkoopmedewerkster
    Buurt van Eindhoven
    Super lindah!! En nu?! Moet je dan alsnog naar het ziekenhuis voor een bloedtest?! Dat hebben ze tegen mij geloof ik wel gezegd dat als ik zwanger ben je bloedonderzoek enzo krijg.
    Maar was vandaag ook je NOD?
    Ik kan btw de foto niet zien of openen ofzo..

3. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Hoi Gritje,

De foto staat bij het onderwerp: Zwangerschap en ovulatietesten en dn begint mijn topic met AHHHHHH ;)

4. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Juf san,FM is follikel meting ;) Dan kijken ze met een echo of je eitjes aan het groeien zijn. FM op CD 11 is dus een echo op cyclus dag 11 :D

Linda,een streep is een streep zeggen ze he!

5. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Ik mag helaas op rood!! Flink balen natuurlijk!! Aan de andere kant betekent dat dat we over 2 a 3 weken IUI gaan krijgen. Dat is dan wel weer een opluchting!!

Vanavond kookworkshop met vriendinnen en met een wijntje natuurlijk!!

Prettig weekend allemaal!

Liefs jufaman81

6. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Nou vanochtend mijn eerste bericht geplaatst. Nod zou maandag moeten zijn. Helaas vandaag al ongesteld geworden. Volgende maand geen iui maar vakantie! Gewoon door gaan... wie weet toch?

7. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

17 feb 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lindah gefeliciteerd hoor!! Al klachtjes?

Liefde overwint en jufaman81, balen zeg!! Inderdaad op naar de volgende ronde, nieuwe kansen!

8. maria6

maria6 Actief lid

21 jun 2011
    212
    0
    0
    @Lindah
    Van harte gefeliciteerd meid!!
    Wat een geluk dat iui 1 gelijk raak is..
    Hoop dat t bij ons ook zo gaat ;)
    Geniet ervan!!

@jufaman81
    Jij helaas geen positieve test, balen!!
    T voordeel is dan weer wel dat er een wijntje in gaat vanavond haha
    Veel s6 met de volgende ronde, wel positief blijven he.
    Mij is verteld dat de eerste iui 10% zwanger word..

Groetjes!!

9. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Even weer een update.. Gistermorgen 7e FM gehad en jaja jullie gaan 't niet geloven, 1 super ei van 17mm.. Dinsdag staat onze 1e IUI gepland :) spannend

Rare vraag. Vanavond 23:00u moet ik pregnyl zetten, de puregon hoeft dan dus toch niet meer gedaan te worden toch?

10. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Frida87

Volgens mij niet maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Misschien verstandig om even met het zh. te bellen.

11. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    thanks 'liefde overwint', heb de kliniek aan de lijn gehad en hoeft idd niet meer

12. juf san

juf san Nieuw lid

18 mei 2012
    3
    0
    0
    leerkracht
    Drenthe
    @ gritje: Bedankt! ik kon nergens bijwerkingen vinden. Heb op dit moment ook een erg kort lontje, volgens mijn man!!
    @ frida: top meid, succes dinsdag!

13. gritje

gritje Lid

29 apr 2012
    75
    0
    6
    Verkoopmedewerkster
    Buurt van Eindhoven
    Nee hoeft niet, heb ik ook niet meer gedaan. Omdat je vandaag toch die spuit gaat zetten!

Succes iig dinsdag! Worden 2 spannende weken! Ik moet helaas nog 1 weekje wachten voordat ik kan testen :D

Groetjes Ingrid

14. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Voordat je het weet is het zover Ingrid..
    Nog een vraag.. Advies gekregen om ovulatietesten te gaan doen: gister negatief, vandaag positief, IUI staat gepland voor dinsdagmorgen 11:00u
    ... is dit dan niet te laat??

15. Jull

Jull Lid

30 dec 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lindah,

Meid, ik lees dat je zwanger bent!
    Wauw, wat bijzonder, geniet ervan.
    Ik hoop dat er snel meer mogen volgen.

Liefs Jull

16. Jull

Jull Lid

30 dec 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Frida, wat zegt je eigen gevoel hierover?
    Ik zou zelf morgenvroeg even bellen.
    Ik denk eerder dat maandag een betere dag is dan dinsdag.
    Het lijkt me dat het dan wel eens te laat zou kunnen zijn.
    Maar ja, ik ben ook geen gyn
    Succes meid.

Groetjes Jull

17. gritje

gritje Lid

29 apr 2012
    75
    0
    6
    Verkoopmedewerkster
    Buurt van Eindhoven
    Mijn eitje was voor de IUI, dus voordat ze het zaad gingen inbrengen 2,6 mm. Het is onwaarschijnlijk dat jou eitje in 1 dag tijd bijna 1,0 mm is gegroeid. Maar voor de zekerheid kun je idd altijd ff bellen morgenvroeg. Zelf heb ik zo mn twijfels over die ovulatietesten. Mijn arts heeft daar helemaal niks over gezegd.
    Ik moest op zat morgen 9 uur mijn pregnyl zetten en de volgende dag om 3 uur had ik de insimenatie 31 uur na de spuit.

Succes iig

18. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey meiden,

helaas mag ik weer geen goed nieuws komen brengen. ik voelde gisteravond al ongikrampjes en vanmorgen was mijn temp al flink gedaald. eenmaal op het toilet aangekomen was ik al ongi geworden.. wel weer precies mooi op 13dpo:) had het wel aan zien komen. had gister wel flink pijn van mijn cystes dus vrees dat er weer een paar joekels tussen zitten. woensdag de uitgangsecho en dan weer een weekje of 3 niks helaas:(

@lindah, gefeliciteerd meid!! gelukkig mocht jij wel goed nieuws komen brengen:)

@jufaman, balen dat je ook ongi bent geworden maar nu kun je dan wel met de iui gaan beginnen:) succes!

liefs

19. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

17 feb 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    @boeff, balen zeg! :( Vervelend dat je pijn hebt zeg.Nu weer even loslaten en hopen op de volgende ronde!

Gister heb ik gebeld met het ziekenhuis en vanmiddag om 11.45 uur de iui!! Toch was vanmorgen eigenlijk m'n ovulatietest pas positief. Ik ben bang dat het dan misschien te vroeg is...Maar morgen zou misschien weer te laat kunnen zijn want m'n eisprong is meestal kort na de lh piek (ik voel dat altijd wel een beetje). Blijven die zwemmers nog wel even leven binnenin? Ook in de baarmoeder??
    Hopelijk dat de kwaliteit een beetje goed is want m'n vriend is ziek geweest. En hopelijk dat ik een beetje fit blijf want voel me sinds vannacht ook behoorlijk slecht.
    Spannennnnnnnd!

20. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Hey allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties!
    Het is inderdaad allemaal nog heel onwerkelijk en natuurlijk ook heel pril.
    Ik heb nergens last van, soms wel opgezette buik en rommelende darmen maar is goed te doen.

Ik hoop dat er voor jullie allemaal snel ook een positieve test is!

@boefff: Inderdaad balen dat je er lst van hebt en natuurlijk dat je ong bent geworden..

@Morgaine: straks de IUI. Spannend!
    Hopelijk is de kwaliteit goed en heb jij geen griepje onder de leden.

Ik hoop dat jullie het wel goed vinden dat ik hier mee blijf lezen want ben natuurlijk wel heel benieuwd hoe het jullie vergaat en hopelijk hebben jullie ook snel een positieve test.

Liefs Linda

Deel Deze Pagina