Kans verkeken op zwangerschap met blaasontsteking?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by ShallY, Jan 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Ik heb afgelopen weekend mijn eisprong gehad dus zit nu in de wachtweken. Sinds vanmorgen moet ik telkens kleine beetjes plassen en als ik niet meer hoef te plassen heb ik nog wel steeds het gevoel te moeten plassen. Ook een wat branderig gevoel.
    Nu hoeft dit geen blaasontsteking te zijn maar weet wel dat het symptomen kunnen zijn. Ik heb het nooit eerder gehad dus ook geen idee hoor.

Maar is de kans op een zwangerschap deze ronde nu verkeken mocht het wel een blaasontsteking zijn?

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Blaasontsteking is geen anticonceptie. Hooguit zal je libido lager zijn.

3. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Nee weet ik maar bedoel of het invloed kan hebben op de innesteling. Heb namelijk afgelopen weekend mijn eisprong gehad,

4. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik zou niet weten waarom blaasontsteking effect zou hebben op de innesteling. Je blaas zit niet in de baarmoeder. ;) Ik neem aan dat je geen hoge koorts hebt gehad? Hoge koorts kan wel nadelig zijn. En je hebt ook geen medicijnen gehad die nadelig kunnen werken. De moed dus nog niet opgeven, succes!

5. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Nee ik weet eigenlijk ook niet waarom maar dacht, vraag het even.
    Voel me verder prima, geen koorts. Morgen even m'n plasje inleveren en dan zullen we het morgen wel horen.

6. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Nope, heeft geen invloed :)

Ik had op sommige dagen tijdens en na innesteling ook koorts en ik ben toch echt zwanger dus zelfs dat maakt niet uit.

7. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Gelukkig. Ik heb nu soms ook bloed bij m'n plas. De huisarts was om 4 uur al niet meer te bereiken dus weet niet zo goed wat wijsheid is?

8. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Hmz, morgenochtend urine opvangen en inleveren (mag niet ouder dan ene uur zijn). Je hoeft daar geen afspraak voor te hebben; inleveren kan bij assistentes.

Veel drinken en je mag gewoon cranberriesap en vitamine c nemen; dat helpt tegen de pijn.

Sterkte! Blaasontsteking is naar :(

9. Sweetharty

Jan 13, 2014
    29
    0
    0
    En er is medicatie die je mag gebruiken, mocht je zwanger zijn.
    Idd morgen inleveren, dan krijg je waarschijnlijk wel een recept mee.
    En ik zou even melden dat je misschien zwanger bent, kunnen ze daar rekening mee houden.. Sterkte ermee!

10. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Ben net bij de hap geweest. Het was inderdaad een blaasontsteking dus heb een kuurtje mee gehad. Heb gezegd dat er een kans is op een zwangerschap dus daar hebben ze de AB op aangepast.

Nu maar hopen dat ik over 2 weken positief test. Want anders ga ik weer denken ' zal wel door de ABbkomen' haha, hoe stom.

11. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik duim voor je meis.

12. liza1991

liza1991 Bekend lid

May 14, 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Hè shally ik heb chronische blaasontsteking. Heb 2 X vmk gehad maar ondanks dat ik vorige maand met nierbekenontateking in ziekenhuis lag ben ik die maand zwanger geweest bij mij is het denk ik een vmk geworden Door morfine en andere troep.

X

13. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Dankjewel dames voor jullie reacties!

Share This Page