Halfvolle blaas

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Katja77, 28 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Hoe zorg je eigenlijk voor een halfvolle blaas voor een terugplaatsing??
    Drink je dan een liter water, half uur van te voren?

2. Alexje

Alexje Lid

6 jun 2011
    56
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag de tp gehad. Gewoon een uur van te voren 1 glas gedronken. En ik stond echt op knappen...:)....
    Wanneer heb je de tp en waar?
    Groetjes Annette

3. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Ik plaste twee uur van de voren goed uit. En dronk dan elk halfuur een glas vol leeg. Ik moest overigens een volle blaas hebben, maar ik dronk tot ik net geen aandrang voelde. Een uur na tp plaste ik het weer uit, want dan stond ik op knappen.

4. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Nou nog niet hoor ... Volgende maand begin ik met stimuleren dus hopelijk komt er een punctie en terugplaatsing. maar in mijn hoofd ben ik al wel met dit soort details bezig

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik moest een volle blaas hebben. Halfvol is inderdaad een beetje moeilijk in te schatten. Ik dronk een uur voor de terugplaatsing ongeveer een halve liter water. Dat was genoeg om op knappen te staan.:) Voor een halfvolle blaas zou ik een kwart liter nemen. Dat is hier zo'n hoog frisdrankglas vol.

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ik moest ook naar UMCG Katja. Maar ik moest nog een uurtje reizen. Ik kreeg het advies om voor vertrek nog even goed uit te plassen en dan onderweg een flesje wat te drinken. Nou en aangezien ik vlak voor dat ik ging plassen nog het e.e.a. had gedronken bij het ontbijt, was dat er echt nog niet uit + nog een half flesje water in de auto, stond ik ook op knappen bij de tp ;). Wat geen probleem was verder overigens. Dus beter iets te vol dan te leeg denk ik.

7. jufbibi

jufbibi Actief lid

22 okt 2006
    105
    0
    0
    Ik moest ook een volle blaas elke keer. Dan plaste ik idd een uur van tevoren alles nog uit en dan moest ik in 15 min. tijd 1 liter water drinken. Dat ging elke keer maar net ;) was elke tp meer bezig met het feit dat m'n blaas echt op knappen stond, dan met de tp zelf. :D Als tip wil ik je nog meegeven om geen water of flesje in de koelkast te zetten, maar gewoon zo uit de kraan. Hoe kouder het water, hoe misselijker je ervan wordt en ik had het idee dat ik alleen nog maar erger moest plassen. Succes!! :)

8. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Ik heb een uur vantevoren een groot glas water gedronken. Stond niet op knappen, maar moest best een beetje. Een half uur na de tp moest ik echt nodig.

Succes met de poging volgende maand!

9. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Ik heb tijdens de autorit naar het ziekenhuis ongeveer drie kwartier een half liter water gedronken. Dat was net genoeg, meer moest er niet in....

10. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    katja ik zie dat wij bijna gelijk gaan lopen :)
    ik start 2 feb met decapaptyl en 18 feb met menopur

dit is mijn 1e ivf, ik heb ook geen iui gehad.
    en jij ?
    spannend he om te mogen beginnen

11. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Nou ster.... Wat een toeval ik kwam jou net tegen in een MMM-clubje en las je onderschrift... En dacht 'hè, ik loop gelijk op met haar' en toen ging ik even bij je laatste reactie kijken en die is warempel hier met een soortgelijke bericht naar mij .... Haha.

Ik heb wel 6x IUI gehad, zonder succes en nu op naar de 1e en hopelijk laatste IVF poging. Ik vind het heel spannend ... Ik ben hoopvol maar tegelijkertijd durf ik bijna niet te hopen.

Bij welk ziekenhuis zit jij? Bij jou zijn de echo's al gepland. Ik weet alleen mijn eerste. Die is op 13 febr. Ik ook deca en menopur.
    Dit wordt de eerste keer prikken voor jou?

@all, bedankt voor jullie reacties met tips!!

12. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    ik zit in het catharina ziekenhuis in eindhoven.
    ik heb zojuist iets getypt in het forum waar jij ook in zit over ivf :)

is idd toevallig :)

Deel Deze Pagina