hallo allemaal, ik ben luuc woon in den helder en ben 26 jaar ik ben nieuw hier en heb vanmiddag een afspraak bij de GYN gehad en die kon ons eindelijk na 8 jaar zelf klote de verlossende woorden geven dat wij mogen beginnen aan IUI behandelingen.... Het is allemaal een lange weg geweest en heel veel om uit te leggen even kort samen gevat: Eerst te veel overgewicht Meerdere keren miskraam werd ons verteld blijkt nu niet van waar wij snappen er niks meer van. Maagverkleining 44 kilo kwijt weer proberen maar niks. afspraak gyn met IUI behandelingsplan Dat is even super snel samen gevat van onze voor geschiedenis... als jullie meer willen weten vraag gerust . Vandaag eindelijk de woorden nou mevrouw dan gaan we toch beginnen met IUI wat een opluchting kan dat zijn zeg, eindelijk erkenning en hulp. Wij gaan beginnen met IUI met medicatie. Ik ben super zenuwachtig moeten even maandje overslaan vanwege manlief die weg gaat voor het werk maar dat geeft niks. ik ben idd erg jong en al 8 jaar bezig, wij dachten namelijk voor dat wij trouwde 8 jaar geleden dat we zwanger waren en dachten daarna wat maakt het uit we zijn gelukkig dus laten we het opnieuw proberen zonder resultaat. Zijn hier meer dames die gaan beginnen of bezig zijn met IUI ik ben erg benieuwd naar verhalen en natuurlijk gewoon lekker kletsen en een beetje steun liefs luuc
Hallo luuc, Wat ben je al lang bezig zeg! Ben je in die 8 jaar nooit eerder naar de gyn geweest? Ik ben nu bijna anderhalf jaar bezig en vind het al behoorlijk zwaar.. Heb je wel een eisprong? En zijn de zwemmers van je man wel goed? Wat voor medicatie krijg je ? En hoe kan het dat ze dachten dat de miskramen geen miskramen waren? Veel vragen haha Ik begin als het goed is 6 juni weer met spuiten, ben dan wel op vakantie maar dat maakt me niet uit( alles er voor over). Wat knap dat je zoveel bent afgevallen
hoi hoi, ja al erg lang bezig idd. zijn al 2 keer eerder door de gyn door de MMM gehaald en alles bleek goed alleen mijn over gewicht. zaadjes van manlief prima en ik zelf gewoon netjes een eisprong, al vertelde hij gister bij mijn bloed test van afgelopen maand kon hij het er niet uithalen. Dat was echt even flink slikken ... ja ik heb er ook alles voor over en wat spannend zeg hebben jullie al behandelingen gehad? ik zei al tegen manlief als ik precies op dag 10 in me vakantie zit (in ermelo) rijd ik terug naar huis voor die echo's hihi dank je wel liefs
Wat voor medicatie krijg je? Ja ik ben sinds juni begonnen met de behandelingen. Heb eerst clomid gehad maar daar had ik geen reactie op. Mijn eitjes groeien niet, heb pco. En zit sinds december aan de injecties. Reageer daar wel op maar ik reageer of te veel of helemaal niet, dus ben nogal moeilijk te behandelen.. Heb nadat ik gestopt ben met de pil ook nog maar 1 eisprong gehad ( 1,5 jaar tijd). Ik begin maandag met de primolut om ongesteld te worden en dan mag ik op de derde ongesteldheidsdag weer beginnen met spuiten. Dag 12 kom ik dan weer op controle.