IUI in natuurlijke cyclus

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sharon01, 23 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moess

Moess Niet meer actief

Blij dat ik niet getest heb. Net ongi geworden. Ik vind het eiegnlijk niet eens zo erg maar het is wel jammer. Misschien dat het minder erg is omdat ik weet dat we meteen verder geholpen worden de komende cyclus.
    Op naar iui1 :)

2. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Moess, blijft altijd jammer. Maar zoals je zegt op naar de iui. Ik duim alvast voor je!

3. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Moes : balen zeg!!

4. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik ben weer terug van een heerlijke zonnige vakantie! :)

Wat ik wel ontzettend jammer vind om te lezen dat er geen zwangeren bij zijn gekomen, maar deze ronde bij iedereen weer mislukt is... Echt zo niet leuk... Ik leef met jullie mee... Dikke knuffel!

Wij hebben vanochtend het potje weer ingeleverd. Manlief was ook relaxed na de vakantie, dus ging nu makkelijk. Vrijdagmiddag horen we de uitslag en welke richting in een traject we opgaan. Eindelijk gaat er dan iets gebeuren hoop ik. Eindelijk maken we een echte kans.

Gisterochtend al vruchtbaar slijm gezien en gisteravond eipijn. Vanochtend weer vruchtbaar slijm en vanavond weer eipijn. Morgenavond sexytime en dan hopen of er nog een wonder gaat gebeuren!

5. Moess

Moess Niet meer actief

Hee godfishie! Weer lekker ontspannen dus!

Spannend zeg die uitslag, maar hopelijk snel meer duidelijkheid voor jullie en een stapje dichter bij een zwangerschap :)
    Veel plezier morgen en hopelijk zijn de behandelingen dan ineens niet nodig, wie weet ;)

6. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Goldfishie : Lekker dat jullie zijn ontspannen na de vakantie! ik ben benieuwd na jullie uitslag! spannend dus vrijdag! dan zijn jullie eindelijk stukje verder!

7. Moess

Moess Niet meer actief

Sharon en niny: jullie volgende week weer iui?

8. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Moess, ja heb maandag een fm. Afhankelijk daarvan word de iui dan gezet. Gok op woensdag of donderdag.

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Jaaaaaaaaaa!!! Goed nieuws!!! :)

41 miljoen zaadjes!!

De onbewerkte versie, maar wel goed genoeg voor iui! Dus gewoon verder in het traject waar we vorig jaar oktober instapten. Ben er wel heel blij mee! En we mogen ook zelf kiezen of we nog 1 of 2 iui's doen zonder hormonen en dan nog 3x met hormonen.

Groen licht voor iui!!! :)

10. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Even het verhaal verder afmaken. Het liep onwijs uit, dus we hadden de afspraak pas drie kwartier later. Alle cijfers van alle zaadonderzoeken naast elkaar gelegd en het is echt veel beter dan de vorige vier keren. De gyn vroeg waar ik zat in mijn cyclus en ik zei dat ik nu in de dagen van de eisprong zat en ze ging gelijk kijken. Links zat niets en rechts twee follikels, de ene van 18 en de ander van 19 mm. De ene is nog waarschijnlijk nog steeds die cyste. De gyn vond het niet handig om maandag gelijk een iui te plannen, omdat ze mijn ei niet gevolgd hebben deze cyclus. Dus morgenochtend en zondagavond aan lekkere sexytime doen! :)

We hopen op een wondertje!

Anders over twee weken als er ongi is bellen wanneer ik kan komen voor een fm.
    Eindelijk echte kansen! Zo blij mee! :)

11. Moess

Moess Niet meer actief

Ahhh wat een supernieuws goldfishie! Echt fantastisch!

12. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Goldfishie : Wauw wat een goed nieuws!!!! super blij voor jullie!!

13. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Goldfishie, super zeg! Hopelijk deze maand al geluk en anders kan je gelijk aan de iui beginnen.

14. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ja, ben er zo blij mee! :)

Eerst nog 1 of 2x iui zonder extra hormonen en daarna nog 3x iui met extra hormonen. En hopelijk is het nu deze ronde of in een iui ronde raak!

15. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Super goldfishie! Even herinnering: waarom zaten jullie ook alweer jn iui? Had dat reden bij jou? Nee toch? Wel superrrrr goed zoveel!!!! Wow boven de 5 milj zou ik hier al super blij mee zijn!
    Wat wil je zelf? Één of toch twee keer nog zonder hormonen? Met zulke uitslagen zou ik twee keer proberen, maar ik ben ook doodsbenauwd voor hormonen/ivf enz.

Hier aankomende week idd iui hopelijk, eitje was vrijdag nog maar 7,4 mm, dus dat is hopelijk do of vrij rond de 18!

16. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Nee, we hebben geen reden, alles lijkt allemaal in orde bij ons. Ik ben alleen nog nooit zwanger geworden in de ruim 2 jaar dat we al bezig zijn...

Liefst doe ik nog 2x zonder hormonen. Ik zie ook op tegen het iedere dag spuiten in mezelf.

Sharon: hoop dat je eitje goed gaat groeien!

17. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Ooh was vergeten te vertellen.. Vorige maand hebben ze waarschijnlijk m'n eisprong gemist. Ik word altijd 14 dagen later ongesteld en maandag voor iui had ik last van eipijn, daarna 14 dagen later ongesteld. Dus m'n gevoel leek te kloppen. Nu mag ik van een nieuwe arts meekijken met ovulatietesten. Als die positief is moet ik bellen voor inseminatie. Als die negatief blijft moet ik toch pregnyl spuiten voor laatste setje.. Nu weer in de wachtkamer voor meting en kijken of ik kan beginnen met ovutesten.. :)

Goldfishie dat is wel heel apart. M'n nicht is vd eerste ook 3 jaar lang bezig geweest. Ook geen reden en uiteindelijk met iui 4 zwanger geworden! :)

18. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Sharon : wat goed dat je het hebt gezegt!! en fijn dat je met ovutsten mag werken en gelijk moet bellen als die positief is :D

19. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Sharon, goed dat je dat zo mag doen zeg! Dan heb je nog iets meer controle ook. En hopelijk wordt je ei snel groot genoeg.

Hier gisteren fm gehad, alles was goed, ei 20mm. Dus gisteravond al mogen prikken en dan woensdag iui. Dus dat was terug snel hier.

20. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Niny: spannend weer! Ik duim!

Sharon: fijn dat je het zo kan doen!

Ik ga het wachtbankje op, stiekem hopend op een wondertje.

Deel Deze Pagina