IUI in natuurlijke cyclus

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sharon01, 23 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Niny : Spannend!!!

2. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Vandaag in het ziekenhuis geweest, alle uitslagen waren goed.
    Nu moet ik zodra ik ongi ben het zh bellen en dan word er begin vd cyclus een intake gepland zodat we die cyclus gelijk kunnen beginnen met iui.
    over een week verwacht ik mijn nod.
    als alles goed blijft lopen eind mei de 1e iui :)
    De intake is ervoor om alles uit te leggen hoe het gaat en wanneer vl dan zaad moet inlevren en dat dat geinsimineerd word etc.
    ze zei zodra ik posi ovutest heb moet ik bellen de dag erna gelijk zaad heen en word ook die dag terug geplaatst. de rest krijgen we allemaal nog te horen :)

3. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Lorreke, super zeg! Wat goed dat je nu eindelijk verder kan! Gelukkig niet meer te lang wachten.
    Wat fijn dat je met ovu testen kan werken, scheelt een hoop stress. En geen pregnyl dan?

4. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Niny :zeker is dat fijn :D nee hoor geen pregnyl omdat het in eigen cyclus gaat ;)

5. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Sharon - 26 jaar - IUI ronde 2 - NOD 26 mei ?
    Moess - 25 jaar - ??? - ??? IUI vanaf mei?

Lorreke - 25 jaar - ? -?
    Niny - 23 jaar - IUI ronde 3 - nod 28 mei
    Goldfishie - 32 jaar - ronde 26

Lorreke, ja wel ik dacht het. Wees blij, hopelijk lukt het ook zo.

6. Moess

Moess Niet meer actief

Moess - 25 jaar - IUI 1 - ??
    Lorreke - 25 jaar - ? -?
    Goldfishie - 32 jaar - ronde 26

7. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Lorreke - 25 jaar - ? -?
    Goldfishie - 33 jaar - ronde 26 - nod 26 mei?

8. Moess

Moess Niet meer actief

Idd weer eens aanpassen. Ik hoop dat ik dinsdag een positieve ovutest heb. Woensdag zou goed uitkomen met werk :)

9. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    ik pas hem ook ff aan :D

Lorreke - 25 jaar - IUI1 - eind mei ?

10. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    hallo dames,

Maandag was m'n ei 12 mm afgerond, ik mocht deze cyclus dus volgen mij ovutesten. Ze zei als ik woensdag weer kom zal die ongeveer 15/16 zijn. Dan kun je vanaf die tijd wel beginnen met ovutesten.. Nou kreeg ik gister avond rond 18.30 behoorlijke eipijn. Had echt zoiets van WTF? Dus vanmorgen gebeld. M'n afspraak stond op 09.30 en was beste om dan idd even te komen voor echo om te kijken of m'n eitje dan echt gesprongen is. En dit bleek idd zo te zijn. Hij was weg. Nu vonden ze het vreemd omdat die maandag nog maar 12 was... Dus ik kon kiezen of bloedtesten of inseminatie voor zekerheid. Als ik bloedtesten zou doen en uitslag was dan op z'n vroegst rond 14:00 binnen. Toen liet ik m'n test (op foto) zien en toen zei ze gelijk: Ohja die is positief dus we gaan insemineren en doen ook nog even een bloedtest voor progesteron en oestradiol. Toen we om 15.00 uur kwamen bleek ik idd eisprong gehad te hebben en hebben ze dus geïnsemineerd.. M'n vriend had 1,3 milj! Stukken beter dus dan die 0,75 van vorige maand. Ik ben hoopvol. Ze zeggen dat ei nog 24 na eisprong bevruchtbaar is. Dus ik mag weer op wachtbankje. 29 mei testdag, maar ga zelf btj van 27 uit dat ik m'n nod, altij 14 dagen na eisprong.

Niny: hoe ging het bij jou?

Lorreke: super die uitslag! Echt fijn dat je nu kan beginnen. Hou ons op de hoogte. Hoe gaat het met de rest?

Sharon - 26 jaar - IUI ronde 2 - Testdag 29 mei
    Lorreke - 25 jaar - IUI1 - eind mei ?

11. Moess

Moess Niet meer actief

He?! Wat een verhaal lorreke. Hebben ze soms een ander eitje niet gezien maandag?

Ik begin zondag met testen denk ik. Of misschien zaterdag, nu ik jouw verhaal zo hoor.

Hebben jullie trouwens ook wel eens dat je bericht aangepast/veranderd wordt als je het plaatst.

Als ik o.vu test (maar dan aan elkaar) typ komt er automatisch ovulatietest in mijn reactie te staan. Maar pas nadat ik het verstuurd heb...

12. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Sharon, goed dat je hebt gebeld zeg. Zouden ze volgende maand iets doen om het groter te laten worden? Of bekijken ze het nog even?
    Wat goed dat de kwaliteit zo goed was!

Hier ging alles goed, maandag geweest dan ei 20mm en bms 9mm, dus was goed. Direct mogen prikken maandag. Vandaag iui, ging ook goed. Enkel erg 'gezwollen' van de pregnyl?

Ik duim alvast voor je!

13. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Moes : ik denk dat je sharon bedoelt met het verhaal ;)

Sharon : jeetje zeg!! dat was allemaal last minute dus. spannend!! heb je de bloeduitslag al binnen?

14. Moess

Moess Niet meer actief

Ja sharon bedoelee ik..

15. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Sharon: wat een verhaal zeg...
    Hopelijk gaan ze je de volgende ronde beter volgen. Maar er komt natuurlijk geen volgende ronde! ;)

Niny: fijn dat het goed ging, ik duim voor een positieve test!

16. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Overijssel
    Ja ging heel apart dames. Was echt uit het niets.. Zou denken dat ik met 12 mm een dag later geen eisprong kan hebben, maar voelde toch echt wat en dacht ik ga gewoon testen en jahoor.. Viel wel een last van m'n schouders toen ook de fertiliteitsarts zei: wow dan had je het dus wel goed met je ovutesten en je gevoel.. Ja idd dacht ik. Zo gek ben ik niet haha. Na twee jaar ken ik m'n lichaam wel een btj. Hopelijk volgende maand ook gewoon bijhouden met ovutest.. Dan naar zo uit het niets, blijkbaar maakt m'n eitjes soms rare sprongetjes haha. Ik hoop idd dat het volgende maand niet nodig is hihi. Samen op wachtbankje met bijna alle dames of niet? Behalve Moess, jij wacht nog op je eitje! Spannend. Vroeg beginnen is niks mis mee! Welke cyclusdag zit je dan? En wat is je gemiddelde cyclus? Spannend hoor dames. Hopelijk allemaal goede eitjes in mei! :D

17. Moess

Moess Niet meer actief

Meestal op dag 14/15 eisprong. Cyclus ook altijd 28/29 dagen. Zaterdag zou ik dan op dag 11 zitten. Wat vroeg maar ik krijg toch 10 testen per cyclus dus waarom niet...

18. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Overijssel
    Groot gelijk heb je Moess! Lekker op tijd mee beginnen. Succes!

19. Moess

Moess Niet meer actief

Ik vraag me af.. wat te doen als ik savonds een positieve ovulatietest heb? Bij een positieve test sochtends moet ik tussen 10 en 12 in de ochtend bellen. Dan de volgende dag iui.
    Als ik het nou in de avond rond 20u al heb. Is iui niet te laat dan na meer dan 36 uur?

Morgen de poli misschien ff bellen..

20. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Moes : idd dan zou ik gelijk de volgende ochtend bellen, miss idd morgen maar ff navragen door te bellen van hoe en wat.

Deel Deze Pagina