Ja heb toch maar even gebeld. Zij weten het toch het beste he.. Als ik in de avond een positieve test heb moet ik gewoon de volgende ochtend bellen en dan kijke ze of ze het diezelfde dag nog kunnen doen
MOEs : kijk dat is fijn idd!! dan ga ik er vanuit dat als het savonds is dat ze er voor zorgen dat het de volgende dag gebeurt ???
Ja zou toch moeten? Anders zijn ze die maand te laat. Van uz mocht ik nooit s avonds testen. Wat goed dat jij dat wel mag!
Maar miste je m dan niet? Als je alleen in de ochtend test? Ik weet eigenlijk niet of dat mag maar die assistente zei niet dat het niet mocht... ik vraag voor de volgende keer wel echo's... pfff
Niny zei dat je niet in de avond mocht testen. En bij mij zeiden ze NIET dan het niet mocht.. eigenlijk zei ze er dus niks over. Ben weer lekker duidelijk
Moes : ik snap het hoor dubbelstrijdig zeg maar, van het ene zh mag je wel savonds testen en van de andere niet ik snap het
Ik heb men ei uiteindelijk nooit gevonden met die testen, dus zou ook eerder geneigd zijn om 's morgens en 's avonds te testen. Ja de echo's zijn ook niet alles, kan het nu niet meer proberen met de testen want de pregnyl geeft dan een positieve test.
Ja ik snap m niny. Ik vertrouw ze ook niet, die dure dingen. Ben ook alleen die goekope zooi gewend haha.. gelukkig heb ik nog een stuk of 15 andere ovulatietesten liggen, misschien moet ik ze ff samen proberen. ben er verder niet mee bezig hoor
Pfffff , Heb nu al 2x een heel verhaal getypt haha.. Hopelijk gaat het NU WEL goed. Hoe gaat het met iedereen? Al dames die symptomen hebben? Hier niets, enkel een btj steken in de buik en gevoelige tepels, maar volgens mij heb ik dat elke cyclus rond deze tijd, dus zal wel weer niks zijn. Heb zelf ook niet echt vertrouwen in de testen die zo duur zijn... Die goedkope dipsticks van zwangerenkids.nl werkten super goed. Maar die vd kruidvat geven bij mij elke keer een duidelijke streep... Daarna die dipsticks gebruikt na m'n missed abortion voor 3 maanden ofzo en die deden het super. Wanneer doe positief was, had ik last van eipijn. Zo ging het dus ook deze maand alleen heb ik deze maand vd action gehaald. Ik had ze die dinsdag net in huis gehaald na m'n echo van maandag. M'n arts zei: vanaf de volgende echo kun je beste denk gaan testen, want dan zal je ei waarschijnlijk 15 zijn. Nou kreeg ik dus onverwachts die dinsdag eipijn in de avond (+/- 18.00 uur) en toen had ik rond 18.30 ook gelijk een positieve test, al weet ik niet of ze wel negatief zijn als dit zo moet zijn (jullie snappen me wel toch?) Heb bijna de neiging er nu 1 te doen haha.. Nu ben ik de volgende dag wel om 15.00 geïnsemineerd, maar krijg steeds meer het gevoel dat het dan geen nut meer heeft. M'n ei was immers die ochtend al weg op de echo. Ik hoorde van sommige dat insemineren dan geen nut meer heeft, maar denk wel, als ik dan bv pregnyl moet spuiten om laatste zetje te geven en hij springt 5/6 uur na zetten vd spuit, dan zou de inseminatie toch precies (zelfs later nog) zelfde als mij ongeveer zijn? Nahja ik heb btj slecht gevoel erover, ook omdat m'n ei ma 12 was en di avond/nacht al sprong? Btj apart toch? Wat denken jullie?
Vergeet ik natuurlijk het aller belangrijkste! Heellll veel succes Moess!! Over twee weken gewoon een dikke positieve test! M'n duimen draaien..
Nounou het belangrijkste.. dat valt wel mee.. maar toch bedankt Ik snap je helemaal sharon. Ik kan je vroege ei niet verklaren natuurlijk maar ik had vanochtend om 8u een positieve test. Morgen om 14.30u pas iui. Dus ik vroeg van is dat niet wat laat? ze zei toen dat het eitje nog 12u na het springen bevrucht kan worden. Ook is de weg voor de zaadjes niet zo ver als op de natuurlijke manier bedenk ik me nu ineens.. ja, ze ullen wel weten wat ze doen. Laten we gewoon hopen op je positieve test volgende week! Beetje hard maar je kan er nu toch niks meer aan doen deze ronde..
Haha ja allerbelangrijkste ik vond het heel wat de eerste inseminatie! Ik moet het idd laten gaan of het nut heeft of niet.. Ze zullen het daar wel weten toch wel fijn dat ik het even van me af kon schrijven hier. Hopelijk gaat deze wachtweek snel! En voor jou de wachtweken ook Moess, succes!!!
Ik werd wakker van de pijn vannacht. Mijn eisprong zoals ik hem herken.. vanochtend gebeld naar de poli en gevraagd of het dan nog zin heeft. Ze zei heel overtuigend: 'natuurlijk'! Laat ik er maar op vertrouwen..