Dames ik heb nu wel btj last van eipijn? Is dit dan van het groeien of zal die nu toch al springen? Pfff dit maakt me wel bang ja
Even contact opnemen met het ziekenhuis ??? Ik verneem het ook vaak, en dat is dan het laatste beetje groeien want de dag dat ik het voel heb ik positieve ovutest, en de dag daarna of daarna is hij gesprongen.
Ik wacht het nog even af. Wil niet gelijk gaan 'zeuren'. En m'n linkereierstok die is moeilijker te vinden. Daar porren ze voor in mn baarmoeder. Dus misschien daarom ook wel btj gevoelig van onderen. Misschien dat ik vanavond wel ff een ovulatietest doe.
@sharon: je eitje is mooi gegroeid! Ik begeijp je zorgen. Ik zou ook bang zijn dat het te laat is, maar zoals er al meerdere zeggen: idd vertrouwen op de artsen. Ik probeer ook niet meer te veel op te zoeken, levert alleen maar stress op!
Moess: gelukkig was die idd goed gegroeid! Was al bang dat ik nóg een keer moest, maar gelukkig niet. Haha soms zou Google niet moeten bestaan voor ons vrouwen die zwanger willen worden...
Sharon, goed nieuws zeg! Ben blij dat je eindelijk mag prikken, hopelijk gaat je prikken nu ook vlot. Geen paniek, bij mij zit er ook telkens een dag thuis. En denk dat het voelen er ook een beetje extra opletten is? Had ik vorige keer ook. Hopelijk heb je niet te veel last van de pregnyl dan. Ja ik zal waarschijnlijk donderdag dan de iui hebben. Ik zit nu nog maar op dag 10. Ei groeit meestal 2mm per dag, vandaar dat ze me morgen terug wil zien.
Niny: zo dan , je eitje heeft er zin in. Hopelijk heb ik volgende maand (als het niet lukt) een sneller ei dan ik nu had hihi. Spannend, gaan we ongeveer gelijk op. Moet straks spuiten. Ben zo benieuwd hoe het gaat. :x Hebben jullie ook ervaring met verpleegkundigen die insemineren? Vroeg vandaag wie dat deed en toen zei ze: dat doen de verpleegkundige... Toen stond ik ff te kijken haha. Dat wist ik niet.
Sharon, ik duim voor je dat het vlot gaat. Gewoon rustig blijven dat lukt wel, je hebt de prikles gehad. Dus je doet dat wel goed. Jij bij mij is het de arts die de puncties doet, die de inseminaties doet. Al is er eerlijk gezegd niet zoveel aan.
Ooh dames. Ik ben dom geweest. Heb op Google gezocht naar bijwerkingen vd pregnyl. Halleluja wat een enge verhalen kom ik daar tegen. Jullie kunnen me vast wel gerust stellen toch? Hihi. Eng hoor. Nog een uur hihi. gewoon blijven ademen he hihi Vind wel raar dat Vp de inseminatie doet, maar zal wel goed zijn toch
Sharon : komt vast wel goed hoor dat een vp dat doet, die worden daar dan extra in geschoold zodat de gyn meer tijd heeft voor andere dingen denk ik. normaal doet een gyn dat idd, tenzij het druk is dan mag een vpk die geschoold is dat ook doen.
Hey meid k heb je topic gevonden hihi. .hoe ging het spuiten gisteravond? En ja op Google lees je de gekste verhalen en moet je eigenlijk niet lezen he hihi maar ik Google ook nog wel eens Mijn verhaal ken je hihi dus met vragen weet je me te vinden
Lorreke ze zullen idd wel weten wat ze doen. Moet het wat meer loslaten. Maar das zooo lastig Hihi lieke, lief dat je me opzocht. Ben wel blij met dit clubje.. Google blijft ook verleidelijk. Spuiten ging super. Alleen loop hele dag met zeer hoofd. Vanaf opstaan vanmorgen. Is dat een bijwerking? Kan ook wel van ziek zijn komen. Ben niet helemaal lkkr. Zere keel en verkouden.. Dames lkkr aan het genieten vh weer? Morgen word het nog mooier. Mooie tijd om op m'n eitje te broeden
Jazeker aan het genieten! Mijn laatste herstel vd operatie. Morgen weer aan het werk, is ook weer fijn morgen eerst naar de fert.arts. ben benieuwd. Ik heb geen idee wat ik daar moet doen nu. Denk dat het de laatste keer is. Even afronden en ik denk dan terugverwezen te worden naar de gynaecoloog die ik eerst had in een ander ziekenhuis waar ik eerst onder behandeling was maar waar ze de operatie niet uit konden voeren. Ze doen hier wel iui. Ik wil graag weer daar terug omdat dit 300m van ons huis is kan vl mooi thuis zn potje vullen... Sharon: spannend zeg morgen! Ik geloof dat de handeling opzich niet veel voorsteld maar het idee is wel spannend succes!
Lieke, welkom hier. Moess, misschien willen ze gewoon nog even controleren? Wat handig dat het ziekenhuis dan zo dicht is! Sharon, fijn te horen dat het prikken goed ging zeg! Ja de hoofdpijn hoort bij de pregnyl, ik was vorige maand ook net verkouden geen idee of het ermee samenhangt of het toevallig is. Werd wel beter na een paar dagen. Ik mag vanavond prikken en dan donderdag de iui. Fm vandaag was dus goed, ei 20mm en bms was verdubbelt dus goed nu.
Niny : spannend!! dan zou het idd wel normaal zijn om er 1,5 dag tussen te hebben tussen prikken en de iui
Fijn niny! Hopelijk is het een vruchtbare maand... Ja idd controle.. maar die doet de gynaecoloog die me geopereerd heeft en dat is volgende week. Ach ik zie wel. Vanaf nu kan het bij mij alleen nog beter worden..
Echt leuk niny! Een dag na mij. Wel fijn dat jij idd ook 1,5 dag ertussen hebt zitten. Succes! Laat ons weten hoe het spuiten is gegaan? Moess: misschien willen ze gewoon weten wat jij zelf wilt. Ben benieuwd. Hoelaat moet je? Morgen is het dan zover! Ben benieuwd hoe het gaat.
Sharon : Succes morgen!!! Moes : ook succes met het gesprek ! hopelijk kan je terug naar je andere zh die dichterbij is!
Ja klopt is een bijwerking. .ik heb ook hoofdpijn als bijwerking..1 van de vele hihi maar ik gebruik iets anders suc6 morgen meid en laat je weten hoe het gegaan is? ik duim!
Lorreke, ja blijkbaar wel. Enkel als lichaam zelf al Lh piek heeft is het dag na pregnyl. Was hier dus niet het geval. Moess, ja best gek dan. Veel succes alvast ermee! Sharon, veel succes vandaag! Ja zullen inderdaad maar een dag schelen, wordt samen wachten dus. Prikken ging super, opvallend minder last van dan vorige maand. Enkel de hoofdpijn hier.