IUI in natuurlijke cyclus

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sharon01, 23 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moess

Moess Niet meer actief

En sharon? Hoe is het gegaan?

2. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Sharon : hoe ging het?

Moes : hoe ging je gesprek?

3. Moess

Moess Niet meer actief

Ik heb pas om 14u een afspraak ;)

4. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Hey dames,
    Het ging verder wel goed, alleen had m'n schatje echt weinig zaadcellen over na opwekken. Na opwekken in totaal 750.000 over en 31% hiervan waren uitstekend. Dat dan weer wel... Maar goed... Het was toch een teleurstelling. Ze zei dat ze wel eens erger had gehad, maar wilde wel , als dit de volgende 2x ook zo zou zijn een evaluatiegesprek met m'n behandelend arts aanraden. Ben er btj bang van geworden. Ivf lijkt me echt zo eng.. Maar eerst dit en de andere keren even afwachten. M'n vertrouwen in deze maand is nu wel weg. M'n schatje voelde zich behoorlijk k**, maar goed kan hij ook niks aan doen. We hebben er maar 1 nodig.... Maar hopelijk volgende keer toch weer 2,2 milj ofzo ;)

5. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Sharon : balen van de hoeveelheid, er hoeft maar 1 tussen te zitten ! ik duim voor je!!

Moes : hoe is het gesprek gegaan ;)

6. Moess

Moess Niet meer actief

Ja idd sharon. Je hebt er maar 1 nodig! Nu afwachten pfff

Vandaag bij de fert. Arts geweest. Ik word terugverwezen naar mij eerste gynaecoloog in het ziekenhuis hier om de hoek. We gaan dan 6x iui proberen. Is het dan niet gelukt kom ik weer terug bij deze fert. Arts en gaan we voor ivf. Hopelijk is dat niet nodig! Kan aankomende dinsdag terecht bij de gynaecoloog dus das lekker snel. Dan eerst het eitje van volgende week zelf benutten en hopelijk in mei met iui beginnen :)

Niny: succes morgen!

7. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Overijssel
    Heb behoorlijk k u t dag gehad.. De uitslag is toch echt binnen gekomen als een bom. Ben zo bang dat die dit volgende 2x weer heeft. En dan??? Maja ik moet niet zover denken. Heb er vandaag veel aan gedacht, maar kan er niks aan veranderen. Moet nu maar die twee weken afwachten.. Vreselijk die wachtweken!
    Fijn dat je di al terecht kan Moess. Zeiden ze dat ze vanaf volgende maand dan iui wilde doen? Spannend hoor! Zou je dat dan in natuurlijke cyclus doen of met hormonen? Misschien dat je dat wel di hoort en ik te snel ben haha. :)

8. Moess

Moess Niet meer actief

Ik ga het iig in eigen cyclus doen. Verder zal ik dinsdag horen wanneer. Maar het lijkt me dat ik in mei kan beginnen. Ik zou niet weten waarom niet, of het moet echt superdruk zijn? Ik ben 'gediagnostiseerd' en dat is grotendeels opgelost en het is duidelijk wat het plan verder is..

9. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Sharon, geen leuk nieuws. Maar positief blijven, je hebt er maar eentje nodig. En kan volgende maand een stuk beter zijn. Ik duim voor je!

Moess, super zeg dat je dinsdag al kan gaan. Hopelijk kan je dan ook snel starten.
    Danku wel!

10. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Sharon: balen van het aantal zaadjes onder de miljoen. De gyn heeft liever meer dan 1 miljoen zaadjes, maar het kan wel! Je hebt zeker een kans! Weet je ook wat de beweeglijkheid was? Dat zegt namelijk ook wel wat.
    Leeft je lief gezond? Sport hij voldoende? Eet hij gezond? Extra vitaminepilletje erbij? Is hij recent ziek geweest? Stress op het werk? Dat zijn dingen waar jullie op kunnen letten. Als hij dit alles al doet, is het helaas afwachten. Ik duim natuurlijk wel voor je!

Moess: fijn dat je dinsdag al gelijk terecht kunt! Op naar je iui en hopen op de eerste keer raak!

Hier nog steeds op het wachtbankje, maar verder geen nieuws.

11. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Moes : wat fijn dat je daar al zo snel tercht kan!! spannend! idd hopelijk in mei beginnen!

niny : hoe is het gegaan?

12. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Alles ging goed hier, dus nu gewoon wachten. Vind dat nog het lastigste, maar het hoort er helaas bij.

13. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    ik duim voor je niny!

14. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Niet over nadenken meid..k zag elke poging als een nieuwe kans..niet opgeven je hebt deze stap gezet en dat vindt k super van je! :) wij waren blij te starten met ivf. .komt goed meid je kan het!

15. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Overijssel
    We wachten rustig af.. Dat kunnen we nu als enigste doen... Als het volgende 2x maar beter is!
    M'n vriend werkt ook in warme omgeving. 40 graden. Hijs bakker.. Zijn gewoon dingen waar we geen invloed op hebben.. Hij gaf toch wel toe best wel gespannen te zijn geweest voor gister. Fijn gesprek gehad vandaag met hem. Doet me echt goed dat hij zo begripvol is.. Nu moeten we nig btj vertrouwen hebben.

Niny. Gelukkig is het goed gegaan. Wat was uitslag van jouw mannetje? Veel succes met wachten! Samen op wachtbekken :)

Goldfishie wanneer heb je verwachte nod?

16. Moess

Moess Niet meer actief

@sharon: die warmte ZOU invloed KUNNEN hebben.. maarja, er kan zoveel invloed hebben...
    als ik kijk naar mijn vriend, rookt en is de minst sportieve man die ik ken en slikt allerlei 'beinvloedende' medicatie. Zijn zaad is prima!
    En ja, misschien is een volgende keer niet eens nodig! Positief blijven!

17. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hmm Sharon ik snap je zorgen maar vertrouw er gewoon op. Tenslotte is jullie eerste kindje onder misschien wel de zelfde condities verwekt, daar kom je nooit achter.

Ik heb geen bijwerkingen gehad van de pregnyl enkel zwangerschapssymptomen in de tweede week, deze verdwenen vlak voor nod. Je mag ook niet voor nod testen omdat je test vals positief kan zijn Door de pregnyl.

Gezien het feit dat wij in juni weer terug willen naar fert. Arts zou ik willen vragen of ik mee mag praten met jullie?

18. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Sharon, goed dat je een goed gesprek hebt gehad met je vriend. Is voor allebei een stuk geruststellend.
    En ja de omstandigheden zeggen helaas niks, kan maar hoeft er helemaal niks mee te hebben.
    Bij ons werden er na microtese nooit geen zaadcellen gevonden, dus is het hier een donor. De kwaliteit daarvan is normaal.
    Jij ook veel succes met wachten, hopelijk heb je wat afleiding!

Chelleke, welkom hier! Fijn dat jij geen bijwerkingen had van de pregnyl.
    Hopelijk kan je dan snel starten, waarschijnlijk wel?

19. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Moes : Succes morgen!!

20. Moess

Moess Niet meer actief

Thnx! Ga er van uit dat ze gewoon ff doorspreekt hoe en wat. Denk dat ik gewoon op cd 1 zal moeten bellen de volgende cyclus..

Hoe is het met de rest?

Deel Deze Pagina