Moes : idd en miss willen ze nog wel een inwendige echo maken ? zodat hun zien of je eitje er nog zit of al is gesprongen
Ja dat zou kunnen. Maar sinds ik wist dat mijn eileiders verkleefd waren, tot de operatie dat ze het gingen repareren vond ik het zo relaxt. Geen stress om eisprongen etc. Dat ik vandaag heb besloten dat we wel zien. Hebben we zin om te vrijen doen we dat, anders jammer dan, ongeacht of het eitje vandaag of morgen komt. Na 2 jaar tellen en op commando klussen ben ik er klaar mee en heb ik er geen zin in, vl ziet er ook echt tegenop omdat het dan zo half spontaan half berekend is. Ik merk dat ik meteen slecht in mn vel zit hierdoor. Altijd leuke en fijne seks behalve rond de eisprong.. Lukt het deze maand is dat mooi. Anders gewoon iui.
Hey dames, Sorry even paar dagen niks van me laten horen. Had even druk weekend. Gelukkig lkkr afleiding. Het weer heeft ook wel een goede invloed op m'n humeur. Hihi. Moet gewoon afwachten. Wil geen hoop houden, want elke maand zo'n grote teleurstelling is al moeilijk genoeg. Heb ook al paar x echt gedacht (maakte mezelf gek) dat ik zwanger was, pfff en das dan zo moeilijk. Welkom chelleke84! Gezellig dat je mee komt praten en succes. Misschien leuk als we allemaal even voorstellen? Weet niet of 1 van jullie lijstje kan maken met nod ? Zoiets: Sharon - 26 jaar - IUI ronde 1 - Testdag 1 mei Misschien kunnen jullie even je eigen naam bijschrijven?
Moes: succes morgen! Snap dat je er niet mee bezig wil zijn. Hopelijk lukt dat een btj. Idd anders gewoon IUI, dan maar zo zwanger worden toch!
Ja handig zon lijstje. Alleen heb ik geen idee wanneer mn ei komt laat staan mn nod ergens over 2 weken ongeveer.. En idd sharon, anders hopen dat het via iui lukt.. spontaan was het toch al niet meer
Sharon - 26 jaar - IUI ronde 1 - Testdag 1 mei Moess - 25 jaar - ??? - ??? IUI vanaf mei? Lorreke - 25 jaar ??-???
Sharon - 26 jaar - IUI ronde 1 - Testdag 1 mei Moess - 25 jaar - ??? - ??? IUI vanaf mei? Lorreke - 25 jaar ??-??? Niny - 23 jaar - IUI ronde 2 - Testdag 2 mei Moess: veel succes vandaag!!
Net terug vd gyn. Ze heeft even een echo gemaakt. Daarop was een eitje te zien wat bijna ging springen. Ik was redelijk geshockeerd toen ze zei dat we dan vandaag of morgen iui gingen doen!! Ik had met vl afgesproken om volgende maand te beginnen dus dit gaan we ook doen. Deze maand laten we voor wat het is. De arts heeft deze keuze ook bij ons gelaten. Ik heb clearblue ovu testen meegekregen, die met die smiley en moet volgende maand bellen als ie positief is. Hoef niet eens pregnyl te spuiten! Fijn! Bij een positieve test de volgende dag iui.
wij hebben ook IUI zonder hormonen gedaan (dus ook geen Pregnyl) maar met ovulatietesten. 4x keer raak en nu inmiddels 33 weken zwanger. Moet zeggen dat ik er eerst niet zoveel vertrouwen in had door alles wat je op internet leest icm de kansberekening (2 milj zaadjes per keer) maar t is toch gelukt. Achteraf blij dat we het op deze manier hebben kunnen doen!
Sharon - 26 jaar - IUI ronde 1 - Testdag 1 mei Moess - 25 jaar - ??? - ??? IUI vanaf mei? Lorreke - 25 jaar ??-??? Niny - 23 jaar - IUI ronde 2 - Testdag 2 mei Goldfishie - 32 jaar - ronde 25 - nod: 21 april
Mijn nod is vandaag, maar nog niets wat op ongi lijkt... Wel gisterochtend en vanochtend getempt en het ging van 36,8 naar 36,4 graden. Dus dan weet ik genoeg, laat die ongi zsm maar komen. Moes: fijn dat jullie zelf mochten kiezen! Voelt dan altijd wel beter als je zelf mag bepalen wanneer je mag starten.
MOes : jeetje zeg!! dat kon echt heel snel gaan bij jullie dus!! jeetje dat is wel ff schrikken maar zeker goed nieuws fijn dat ze ook nog ff naar je eitje hebt gekeken, klopt je ovutest toch aardig goed
Moess, dat is lekker snel zeg. Hopelijk blijf je met de ovu testen je eisprong vinden. Scheelt een hoop ziekenhuisbezoeken. En fijn inderdaad dat je dan geen pregnyl hoeft. Hier werkten de ovu testen helaas niet.
Ja het scheelt al dat het die dubbele hormoon dingen zijn. Die digitale. Hoef ik geen streepjes te kijken..
Goldfish : balen zeg!! Ik had vandaag het zh nog even gebeld ivm hsg gezien als ik ongi word ik moet bellen dus was benieuwd of ze maandag wel open waren nee dus maandag zijn ze er niet. toen zei ze ook dat er geen plaats meer was voor nu, oftewel volgende cyclus pas!! dus ik verhaal uitgelegd etc, ook van half jaar terug, zei ze dat is niet netjes. had ze met de arts gesproken, nu is er een plekje voor 4 mei voor mij, maar alleen als ik dan moet ik zondag of maandag onig worden, anders word het alsnog volgende ronde (geizen het dan te dicht op eisprong zit) dus als ik vrijdag of zaterdag ongi word, dan krijg ik de hsg pas eind mei. en volgens de app komt mijn ongi vrijdag of zaterdag. Dus flink balen, gezien er 4 plaatsen per week zijn zei ze, en ik een kortere cyclus heb en mijn ei eerder komt moet het bij mij op cd 8 of 9 plaats vinden. Maar as dinsdag moet ik bellen om te vertellen wanneer ik ongi ben geworden, dus ik hoop heel hard dat het pas zondag komt, want dan mag ik 4 mei, anders moet ik nog een cyclus wachten word het eind mei dat ik hsg krijg.
Gisteravond bruinverlies zoals het hoort en vanochtend brak de rode hel los. Aangezien ik vorige week vrijdag al mijn jankmoment heb gehad hoeft dat nu allemaal niet meer, al blijft het k*t en balen. Vandaag is weer dag 1.
Ahh shit zeg goldfishie... ennu? Heb je nog een afspraak staan bij de arts? Of moet je wachten op de semenanalyse?