IUI in natuurlijke cyclus

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sharon01, 23 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moess

Moess Niet meer actief

Fijn dat het door kan gaan en dat je daarna mee duidelijkheid hebt en dus kunt beginnen met behandelingen!

2. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Super fijn Lorreke... Nu nog duimen dat alles goed is.. :)

Hier morgen om 13.50 weer uitgangsecho.

3. kim1889

kim1889 Lid

14 mei 2014
    74
    0
    0
    verpleegkundige
    belfeld
    Hier na de eerste poging iui in eigen cyclus zwanger geworden.
    Alleen pregnyl gespoten voor de eisprong op te wekken.
    Hier lag het probleem bij mij had vijandig cervixslijm.
    Nu een gezonde zoon van 2 maanden

4. Moess

Moess Niet meer actief

Altijd fijn zulke verhalen,kim! Dat geeft de mens moed:)

5. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Sharon : hoe was het??

6. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Sharon, o neen zeg. Hopelijk was je echo goed vandaag?
    Hopelijk willen ze luisteren, je was waarschijnlijk zelf al je eisprong aan het starten.

Lorreke, fijn dat je toch mag gaan zeg! Dat goed nieuws kon je wel gebruiken.

7. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Ja idd ben ook erg blij :D
    Heb vrij dus scheelt ook weer :)

Wel een sexverbod tm maandag, of alleen met condoom. dit omdat mijn ei wel eens vroeg kan zijn willen ze niets riskeren :)

8. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Overijssel
    Sharon - 26 jaar - IUI ronde 2 - NOD 26 mei ?
    Moess - 25 jaar - ??? - ??? IUI vanaf mei?

Lorreke - 25 jaar ??-???
    Niny - 23 jaar - IUI ronde 2 - Testdag 2 mei
    Goldfishie - 32 jaar - ronde 25 - nod: 21 april

Even het lijstje weer naar voren gedaan en m'n Verwachte NOD er maar in gezet. Niny hoe voel jij je? Al symptomen voor een eventuele zwangerschap? Ik duim hard!

Super Kim! Dat geeft ons moed..

Ze heeft er niet echt veel op uitgedaan wat ik zei, gelukkig wel pas vanaf dag 12 een follikelmeting en niet al vanaf 10., hopelijk een x minder terug komen haha.. Maar ik heb volgende week vrijdag weer een afspraak. Dan heb ik toch een andere arts. Ga dan gewoon weer vertellen/vragen dat ik m'n inseminatie eerder kan krijgen.. Hopen dat zij er wel wat mee doet. Snap dat we nog maar 1x hebben gehad en er weinig zekers over te zeggen is, maar wil wel btj serieus genomen worden.

9. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Overijssel
    Fijn dat je vrij bent lorreke. Dat lijkt me wel zo handig. Hopelijk is alles goed! Succes. Ben je zenuwachtig ervoor?

10. Moess

Moess Niet meer actief

Ja niny, voor jou is het nu 2wk geleden he? Al sporen van ongi? Of niet?

11. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Sharon, ja hopelijk luisterd de andere wel. Volgens mij was je lichaam zelf al begonnen met de eisprong. Waardoor de inseminatie dan de laat was. Is ook allemaal beetje gokken.

Denk dat het hier deze maand ook niks zal worden, ga nog even wachten met testen. Zullen waarschijnlijk morgen doorkomen regels. Al serieus wat krampen gehad, dus hoop er al niet meer op voor deze maand.

12. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Overijssel
    Aah nee niny.. Dat zou balen zijn. Je kent je lichaam vast zelf het beste, maar kan het niet zo zijn dat je toch zwanger bent...? Het blijft toch wachten. Knap dat je dat kan. Ik heb in het begin erg de drang gehad voor NOD te testen, nu zie ik het nut er niet meer van in, dus wacht ook (bijna altijd) m'n NOD af. Morgen is het precies 14 dagen geleden toch?? Ik ga toch door met duimen hoor ,.. Al doen ze pijn van al het draaien haha ;)

13. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Ja morgen is het precies 14 dagen. Dus als er morgen nog niks is ga ik testen. Is moeilijk hoor wachten :p maar met die krampen enzo denk ik dat het niks zal worden. Nog even afwachten dus.
    Haha dankje

14. Moess

Moess Niet meer actief

@niny: ik duim voor je. En ja helaas(of niet) kunnen krampen dan 2 dingen betekenen he! Fijn dat menselijk lichaam ;)

15. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Sharon : nee niet echt zenuwachtig, ik zie wel hoe het gaat.

Niny: dat zou balen zijn!! ik duim voor je!

16. Moess

Moess Niet meer actief

@lorreke: ik vond het echt heel vervelend.. maar dat schijnt bij iedereen anders te zijn... bij mij zat het dan ook helemaal dicht, misschien dat het daarom zo'n pijn deed. Heb je pijnmedicatie gekregen om van te voren en erna in te nemen?

17. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Moes : ik moet alleen heen, ik heb een ab kuur gekregen voor zondagavond. en dan zondagavond ook gewoon ibuprofen inneme en dan maandagochtend weer ibuprofen innemen.

18. Moess

Moess Niet meer actief

Oh, ab kuur heb ik niet gehad..

19. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Moes : oke..ik wel een recept gekregen die ik bij apotheek moest ophalen 2 tabletten die ik de avond ervoor moet innemen en de avond ervoor ook ibuprofen en smorgens ok weer ibuprofen

20. Moess

Moess Niet meer actief

Ja dat heb ik wel gehad. Ik heb trouwens wel ervaren dat het alleen tijdens de hsg zelf pijn doet. Daarna meteen geen last meer van behalve dat er vloeistof uitvloeid

Deel Deze Pagina