IUI in natuurlijke cyclus

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sharon01, 23 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Sharon - 26 jaar - IUI ronde 2 - NOD 26 mei ?
    Moess - 25 jaar - ??? - ??? IUI vanaf mei?

Lorreke - 25 jaar ??-???
    Niny - 23 jaar - IUI ronde 3 - /
    Goldfishie - 32 jaar - ronde 25 - nod: 21 april

Zoals verwacht deze maand dus niks hier, regels zijn doorgekomen.

Lorreke alvast veel succes ermee. Ik heb het nooit moeten doen, hopelijk heb je er niet te veel last van.

2. Moess

Moess Niet meer actief

Ahh niny balen zeg!

3. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    niny : balen meid!! en bedankt voor het succes :)

4. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Balen niny! Ik had t echt gehoopt voor je..! Dikke knuffff
    Xxx

5. Moess

Moess Niet meer actief

Heeft hier iemand nog iets spannends meegemaakt? Hoe gaat het met iedereen?
    Ik wacht op mn NOD of beter gezegd mn ongi. Ik verwacht het pas donderdag of vrijdag maar ik heb vanaf het weekend echt ongikrampen..:(

Lorreke, succes morgen!

6. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Moes: balen! Bedankt vor het sterkte wensen. zit nu in het zh wachten tot 8:00

7. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Overijssel
    Moess balen, hoop misschien toch op iets positiefs.

Lorreke, succes! Weet je al Hoelaat je ongeveer aan de beurt bent? Zal aan je denken en duimen!

8. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    was om 8.00 aan de beurt officieel maar er was nog iemand anders en die stond op tijd.
    om 8.15 werden we opgehaald dus heb ik hun voor laten gaan, uiteindelijk was ik om 8.50 aan de beurt nu net thuis.
    Was erg pijnlijk die klem op de bmm de rest viel gelukkig wel mee. wel erg veel pijn gehad.
    Morgen om 8.30 controle foto, en waarschinlijk om 9.15 alle utislagen bespreken en vervolg traject.

9. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Lorreke, hopelijk vandaag niet teveel last mee en morgen een goede uitlag.

Moess, minder meid. Je zal zien wat het geeft.

Ik heb 11ste een fm en zit dan op dag 11. Vorige keer mocht ik dan al prikken, dus zal zien wat het deze maand geeft.

10. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Hier pas volgende week dinsdag de uitslag helaas.. ze hadden de uitslag niet zo snel binnen zeiden ze :(

11. Moess

Moess Niet meer actief

Spannend lorreke

Aaaahh ik wilde ineens testen vanochtend maar gelukkig niet gedaan :) trots op mezelf. Denk dat ik het woensdag doe. Misschien krijg ik dan rust als ik geen streepje zie. Als ik dan niks zie wacht ik op mn ongi. Ik vind het zo spannend. Aangezien dit eigenlijk pas de eerste keer is dat het zou kunnen lukken haha.

12. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Moes : spannend!!!

13. Moess

Moess Niet meer actief

Nou eigenlijk weet ik gewoon dat het niks is. Maar ook door een witte test krijg ik wat rust in mn lijf :)

14. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Moes : dat kan ik me ook wel indenken idd :)

15. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Overijssel
    Vervelend vd de pijn lorreke.. Heb je nog veel napijn gehad vandaag? Ik dacht dat je wel snel de uitslag zou krijgen.. Dat xe het gelijk zagen zelfs.. Hmm.. Zal wel ander onderzoek zijn waar ik aan denk. Succes. Wel vervelend dat je weer week in spanning moet zitten.

Moess spannend, wie weet toch de laatste maand voordat je medisch circuit in gaat! Ik hoop het voor jullie!

Hier vrijdag eerste follikelmeting bij andere arts weer. Vind dat altijd spannend.. Gelukkig kan ik op de site kijken om er een gezicht bij te krijgen. Ze hebben allemaal een foto erop staan! Ik dacht eerst dat ik dat als enigste deed, maar hoor van meerdere wel dat ze het ook doen gelukkig hihi. Hebben jullie ook zoiets? En doen jullie dat dan ook van tevoren bekijken?

16. Moess

Moess Niet meer actief

Wij hebben een vrij klein ziekenhuis. Ik heb daar alle gynaecologen al gezien (behandelend arts, arts vd operatie, die de hsg heeft gedaan en meerdere dienstdoende ivm samenlevingstesten in het weekend) dus het hoeft niet meer haha. Bij mij doet trouwens de echoscopiste vaak de follikelmetingen, lieve vrouw.

17. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Sharon : nee geen napijn meer gehad..
    uitslag werd ook gelijk gegeven door de radioloog en arts die erbij was, zag er goed uit en liep mooi snel weg dus heel tevreden, vandaag controle foto gehad zag er ook goed uit! het gaat meer om de uitslag dat ze het waarschijnlijk nog willen bespreken voordat wij wat meer weten. dus volgende week dinsdag alle officiele uitslagen en dan horen we hopelijk ook verder van hoe en wat.

18. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Lorreke benieuwd wat ze dan nog zullen zeggen. Gelukkig weet je toch al iets en was het goed!

Moess, spannend zeg! Kan er inkomen, eerste keer dat je echt kans hebt. Is spannend. Had ik hier bij eerste iui. Ik duim voor je.

Sharon, heb het nog nooit opgezocht. Maar mocht deze maand zelf kiezen welke gynaecoloog, vond ik wel fijn. Aangezien ik me stuk beter voelde bij tweede.
    Ik duim alvast voor je voor vrijdag, ben eens benieuwd.

19. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Niny : we krijgen dan officieel te horen hoe de hsg was en de uitslag van vl van echo vd ballen en bloedprikken, aan de hand daarvan zullen we horen van hoe en wat verder.

20. Moess

Moess Niet meer actief

Vanochtend toch maar gewoon geplast en heel snel doortgetrokken. Gisteravond ook weer superrugpijn die helemaal tot aan mn knieen trok. En ongipijn.. ik wacht gewoon op bloed, zonde om te testen

Deel Deze Pagina