Hoi meiden, Ik ben kim 28 jaar! Getrouwd en mama van een prachtige meid van 4! Inmiddels zijn we ruim 2 jaar bezig voor een 2e en nu blijkt sinds een half jaar dat mijn mam verminderd vruchtbaar! Helaas was het duda of slecht dat we zijn doorverwezen voor icsi eenmaal in dit traject werd ons toch nog aangeraden om iui te proberen! Dus morgen heb ik eens echo en zal snel bekend worden wanneer wij onze eerste iui behandeling krijgen! Het betreft iui in mijn natuurlijke cyclus dus geen hormonen! Ben benieuwd of iemand hiermee ervaring heeft! X
Hoi Kimjoy, Heb jij inmiddels de eerste IUI behandeling gehad? Hoe vond je dat? Ik heb deze week te horen gekregen dat wij ook mogen starten met IUI in mijn natuurlijke cyclus. Ik ben momenteel bezig met ovulatietesten. Zodra deze positief is moet ik contact opnemen met het ziekenhuis. Ik was er eerst heel relaxed onder, maar ik merk dat de spanning nu wel begint toe te nemen.
Hi meis, wat leuk dat je reageert! Inmiddels gister de eerste behandeling gehad! De behandeling zelf viel mij enorm mee het is een beetje ongemakkelijk maar niet echt pijnlijk! Ik heb wel enorme na pijn! En kreeg ook verhoging maar na een uurtje slapen was dit weer weg! Spannend hoe ver zit je in je cyclus? En welk ziekenhuis loop je? Liefs