Ik ben nu met mn eerste iui ronde weer bezig na mn miskraam afgelopen december. Ik zit nu op de 4e dag prikken met gonal f. Nu heb ik gisteren wat bloederige afscheiding gehad in mn inlegkruisje. Nu had ik vandaag steeds een menstruatieachtige bloeding met ook zo'n zeurend buikgevoel erbij. Heeft iemand dit wel eens gehad? Betekend dit nu dat ik ontregeld ben en deze iui ronde nu al mislukt is? Heb ik toch nog kans van slagen met deze ronde? Ik heb gisteren een echo gehad en had allemaal kleine follikels, nog geen uitspringer. Dus dinsdag weer een afspraak. Maar ik ben nu zo onzeker...... Hopelijk weet iemand van jullie meer.
Ik heb het hier 2 rondes gehad met Puregon en toevallig deze ronde ook weer, ik kreeg beide keurig een eisprong (maar wel laat, want ik reageer laat helaas). Dus hier was het geen probleem! Edit: Komt zojuist in me op, toen ik het de eerste keer had ging ik googlen, en toen zei iemand dat dit ook wel eens gebeurde als de dosis te laag is, dat je lichaam toch weer wat afstoot. Maar dit bleek bij mij dus niet zo te zijn, alleen dat ik laat reageerde.
Oke catmommy bedankt! Geeft even vertrouwen. Ik had de vorige keer op deze dosis gonal f een goede reactie, maar misschien door mn miskraam reageert mn lijf nu zo.
Ik heb het ook 2x gehad. De eerste keer was de eerste ronde na m'n mk. En ik heb het nog een keer gehad. Het bloedverlies duurde tot de iui en was daarna over..