Hallo, Ja het is inderdaad best zwaar en af en toe zit ik er ook wel echt doorheen maar we zullen toch hoop moeten blijven houden. Heb niet echt vertrouwen in de IUI behandelingen aangezien de slagingspercentages erg klein zijn. Maar het is te hopen dat we bij diegene waarbij het wel aanslaat bijzitten Sterkte allemaal! X cindy
Linneke, eigenlijk wilde ik daar inderdaad mee beginnen maar nu de mm zo dichtbij is heb ik daar van af gezien omdat het nu niet meer 'nodig' is. Of mijn gyn moet het ook willen maar dat proces van hoe en wat moet ik nog maar even afwachten. Cindy, je moet zeker hoop hebben meid. Het komt vast goed. Ik neem aan dat je regelmatig in de gaten wordt gehouden omdat je pco hebt ivm de hormoon behandelingen. Nou morgen de grote dag, ik ga heel hard voor je duimen meid! Hopelijk slaat de 2e iui wel aan. Denk er aan he, er zijn meiden bij waarbij de iui pas de 5e of de 6e keer aan slaat. Dus niet meteen van het slechtste uitgaan, gewoon positief blijven hoor! Heel veel succes morgen!
@cindy hoe was het gister om te beginnen met de iui? @vanilia en heb je al een eisprong gehad. Maandag moet je prikken voor de progesteron toch? Nou ik voel me niet zo goed hoor. Ik ben zo moe! Niet normaal. Hijg al na een klein stukje fietsen. Ik ga ook niet meer hardlopen. Vorige keer, 3 jaar geleden hoefde ik Utrogestan helemaal niet te gebruiken. Als ik nu niet zwanger ben, wil ik het toch eens met de arts bespreken of het niet zonder kan. Vanmorgen had een beetje last van mijn baarmoeder, net of ik ongesteld moet worden. Fout of goed teken?
Hoi hoi, De behandeling is goed verlopen er zijn 15 milj zaadcellen teruggeplaatst waarvan 73% goed beweeglijk. Ben ook wel erg moe nu was een zware cyclus. Vorige behandeling was dit 27 milj maar ja je hebt er natuurlijk maar een nodig Wat doen jullie om afleiding te zoeken in die twee wachtweken? Gr cindy
Hoi allemaal, Ik ga zo voor de prikinstructie. Heb het inmiddels verteld aan mijn 2 leidinggevenden en een aantal directe collega`s. Zit nu in het laatste deel van mijn wachttijd en zo als gewoonlijk heb ik toch stiekem weer hoop. Wil het zo graag op de gewone manier.......... @linneke hopelijk waren het innestelingskrampjes @cindy ja dat lijkt me na de iui helemaal zwaar. ik vind het in een gewone cyclus al zwaar Hebben jullie bijwerkingen van de puregon? Ik had altijd veel bijwerkingen van de pil dus ben er echt bang voor. groetjes
Linneke, ik denk toch dat mijn eisprong eerder heeft plaatsgevonden dan mijn banner aangeeft. Ik voel de eisprong elke maand heel goed. De pijn is nu weggezakt sinds gisteravond. 2 dagen geleden had ik een erg ongemakkelijk en opgeblazen gevoel. Dus ik denk dat hij die avond id gesprongen....... Zeker weten doe ik het niet natuurlijk. We hebben vanaf dag 9 elke dag geklust, nu maar hopen dat het iest heeft opgeleverd . Mijn gevoel zegt van niet, maar goed. Last van je baarmoeder kan zòveel betekenen voor nod, ik heb er helaas veel ervaring mee (lees negatief). Ik hoop voor jou dat het goed nieuws is! Cindy, spannend meid. 17 miljoen is ook een heel goed aantal volgens mij. Nu maar afwachten.... Tja wat ik zoal doe aan afleiding is eigenlijk niet veel bijzonders. Ik heb een zoontje van bijna 3 dus hij is voor mij afleiding genoeg. Lezen, beetje in huis klussen etc. Klinkt saai maar wat kun je anders doen . Zowizo vind ik de 1e week na eisprong altijd erg langzaam gaan, maar het laatste weekje gaat voor mijn gevoel gelukkig wat sneller. Nou dames, toi toi. Hoop in ieder geval dat 1 van ons zwanger is deze maand (liefst allemaal natuurlijk )
Rebma, succes met de prikinstructies. Hopelijk valt het heel erg mee. En veel succes met je laatste wachtweek, spannend meid. Mijn duimen draaien voor je . Ik zit ook in mijn laatste 2 wachtweken. Hoop ook stiekem dat de mm misschien toch niet nodig is, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat het deze ronde ook niet raak is. Als je al 2,5 jaar bezig bent ....
@cindy lees maar terug wat ik voor de afleiding doe. Gelukkig heb ik nog geen last van het wachten Ik heb van morgen met mijn fertiliteitsarts gebeld over de vermoeidheid, maar ik kan niet zonder de Utrogestan omdat ik decapeptyl heb gespoten. (3 jaar geleden niet). Ik kan volgende keer ook niet iets anders spuiten omdat zij dit hebben gebruikt vanwege mijn leeftijd. Ze zei ook dat ik mezelf moet ontzien als ik zo moe ben. De was hoopt zich op, maar ja. En het is volgens haar ook zo dat de vermoeidheid de 2e week vaak minder wordt. Gelukkig nog maar een week.
Hallo @rebma ik heb best veel last van de puregon ben er flink van aangekomen en qua karakter ook best veranderd veel directer en af en toe erg bot....hoop dat jij er niet zoveel last van hebt @vanilia ja 17 miljoen is ook niet verkeerd en idd een kleine is genoeg afleiding ben wel tante van 4 prachtige kindjes dus daar zoek ik ook wel afleiding bij
aangekomen? Vocht? dat kan ik niet hebben,ben door alle stress al erg aangekomen. vandaag puregon opgehaald, dus als ik niet zwanger ben laat maar komen die ongi!
Rebma en Cindy, ik duim voor jullie beide. Ik hoop echt dat alle stress en zorgen jullie straks een heel mooi vruchtje oplevert! Linneke, nog steeds last van krampjes? Hoop ook dat het straks wat minder wordt met de vermoeidheid.
Nee vanilia, de menstruatiepijn zeg maar , was maar heel even s morgens. Het lijkt dat de vermoeidheid wat minder wordt. Hoe is het verder nu met jullie?
Hai Linneke, Met mij gaat het goed. We hebben goed geklust afgelopen periode maar ik heb niet het gevoel dat het raak is. Gelukkig ben ik nu wel minder gestrest omdat ik snel van start wil met IUI. Dus als ik dan ongesteld wordt ben ik tenminste niet zo teleurgesteld. Maandag nog even bloed prikken en dan een vervolg afspraak maken met mijn gyn. De uitslag van het zaadonderzoek hopen we ook volgende week te horen. Ben blij om te horen dat de vermoeidheid wat minder is nu. Ik moet zeggen dat ik af en toe ook wat krampjes voelde vandaag, maar het rare is dat ondanks dat ik 2 x zwanger ben geweest ik helemaal niks kan opmaken van de signalen die mijn lichaam geeft. Ik ben het gewoon echt vergeten wat ik wel en niet voelde toen het wel raak was. Wanneer mag je officieel testen? Mijn nod dag is de 24e.
Ik mag de 23e testen. Ik weet nog dat ik bij de zwangerschap pas een paar weken na inseminatie misselijk werd en moe en ik heb een innestelingsbloeding gehad. Ik was toen nog zo teleurgesteld, dacht dat ik ongesteld werd en dat met kerst op de wc bij mijn ouders! Spannend voor je vanilia!
Hai Linneke, Hier nog steeds alles goed. Ik heb deze vrijdag weer een afspraak met mijn gyn. Vandaag weer even bloed laten prikken voor het progesteron gehalte. Ik hoop dat die weer net zo goed is als 2 jaar geleden, toen was hij namelijk 86. We krijgen dan ook de uitslag van het zaadonderzoek. Spannend vind ik het toch wel. Ik hòòp dat mijn gyn gelijk van start gaat met iui als deze ronde is afgelopen Hoe gaat het met jou? In feite kunnen we rond dezelfde periode testen. Heb je nog kwaaltjes? Behalve dat ik gisteren de dag door wat zeurderige krampjes had is het nu allemaal rustig. Dus we wachten het maar gewoon af...
@vanilia ik heb wel allerlei kwaaltjes, maar probeer nuchter te blijven, je gaat toch overal op letten Ik heb last van obstipatie, maagzuur, lekkere trek, anders drinken (. Drink normaal veel water, nu geen trek in), soms misselijk Ja jij kan een dag na mij testen. Spannend, nog een weekje. Heb vanmorgen vast de testen gekocht. Vervelend hoor dat ik er niet over kan praten. Vanmiddag was er een vriendin bij mij en die vertelde dat. En vriendin van haar volgende week gaat bevallen. Zij waren al jaren bezig en gingen naar het ziekenhuis voor een gesprek en toen ze terug reden zei ze dat ze al ongesteld had moeten zijn, test gehaal en zwanger! En dan moet ik mijn mond houden, moeilijk hoor.
Hoi Linneke, Alle uitslagen krijgen we dus a.s. vrijdag. Ik ben vooral benieuwd naar de uitslag van het zaadonderzoek omdat bij mij in principe alles goed is. Ik ga er eigenlijk vanuit dat bij mijn man ook gewoon alles goed is. Ik hoop dat we gelijk groen licht krijgen om van start te kunnen met iui. Nou, al jouw kwaaltjes zouden al een goed teken kunnen zijn Maar ik snap dat je uit zelfbescherming eigenlijk nergens vanuit wilt gaan. Heb ik ook elke maand, denk van alles te voelen maar als puntje bij paaltje komt wordt ik toch gewoon weer ongesteld. Wat een pech he dat het gewoon zò lang moet duren terwijl er eigenlijk niks aan de hand is. Tja, misschien is jouw leeftijd een factor, misschien ook niet. Ik ben 34 maar bij ons wilt het ook niet lukken....
Nou wij zijn nu nog maar 3 maanden bezig dus. Wij mochten meteen iui, omdat het 3 jaar geleden niet lukte en gezien mijn leeftijd wilden ze niet wachten
Gisteren nog even een keer de bijwerkingen van Utrogestan gelezen en alle symptomen die ik gisteren hier opnoemde stonden erbij behalve dan maagzuur en lekkere trek, dus pfffff tja....