5 feb terugplaatsing.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door manon31, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Wie heeft ook 5 feb terugplaatsing gehad, en zit nu op het wachtbankje? Laten we elkaar op de hoogte houden.

2. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ik niet manon, maar ik wil me nergens mee bemoeien hoor maar ik zou al vast een testje wagen.

succes gr regi

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Dat is het hem nou juist, de Kruitvat test is niet zo gevoelig en zegt negatief. Nu twijfel ik omdat een dipsticktest van Sensitest van de week al een heeeel licht van een streepje gaf. Maar ik vertrouw die testen niet zo omdat ik slechte dingen hierover heb gelezen.

4. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    heb je de kv van 2 voor 5 euro gebruikt want die is wel erg gevoelig

5. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik heb die van kruitvat vanmorgen vroeg gebruikt, maar kon het niet goed aflezen in het lamplicht. Bij ochtend licht zag ik een heeeel licht lijntje maar dat was al wel 3 uur later...ik weet niet of deze snel indrooglijntjes hebben?

Nu net nog twee testen gedaan met twee andere merken(dat het per merk zo verschillend kan zijn zeg), geen ochtendurine, de predictor vroege test(4 dagen) gaf een lichte lijn maar wel duidelijk en de claerbleu(niet digitaal, en ook 4 dagen van tevoren al) gaf aanvankelijk niets dacht ik. maar als ik de test uit elkaar haal een heel heel licht lijntje, je hebt er bijna een microscoop voor nodig. De claerbleu vind ik niet fijn omdat het schermpje een beetje blauwig en en het lijntje ook waardoor je hem minder snel ziet vind ik.

6. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    en het lijntje van de kv is die roze want die hebben volgens mij geen indrooglijntjes.
    ik heb 5 dagen voor nod getest met matcare ultra en 4 dagen voor nod met kv kruis allebij knal positief. heb je vandaag nog getest

7. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik had nog getest met de predictor vroege test en die testte positief. helaas vannacht mijn ongi doorgebroken:(. Sensitesten en predictor komt er hier niet meer in!! Alleen nog KV.

8. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    He gadverdarrie Manon,

Da's ook oneerlijk!!! Is het echt goed doorgebroken?!
    Knuffel voor jou!

9. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Helaas wel...ook heeel veel pijn gehad dus kan niet missen...:(

10. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    balen meis ja predictor is echt niet te vertrouwen maardaar was je al achter. sterkte

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    och meis toch wat erg!
    Heel veel sterkte xxxxx

Deel Deze Pagina