Vrees bij mij toch vals alarm, net nog een kV gedaan. Erg licht streepje, veel lichter dan gister en vanochtend.
@Jane en Weer: jullie maken het wel erg spannend zeg. Hopelijk worden de testen alleen maar donkerder komende dagen. @Hoffje88: wat een super score!! Dat er maar veel bevruchtingen uit voort komen. Viel de punctie mee? Ik denk dat ik de enige van ons 3en ga zijn die niet positief zal testen.
Ik begin te twijfelen nu, deze kV lijkt echt lang nodig te hebben om te kleuren. Zie hem wel duidelijk zonder turen.
Jane:neeeee sjonge killing. Misschien moeten we er ff 2 dagen tussen laten zitten. Dan moet het duidelijk zijn. Mz: nee jij doet ook mee met de broed club dus houd hoop! Bloem: je denkt dus wel dat het ondanks de negatieve test v zondag dat dit nog vd pregnyl komt???
@mz, ik hoop het zo voor je dat ook positief kan testen. Punctie zelf had ik geen last. Ik was op dat moment best van de wereld haha. Alleen daarna kwam de pijn. Dat was niet leuk. Flink wat geslapen en gaat nu veel beter. Overstimulatie heb ik de arst niet over gehoord.
Goedemorgen!!! Hier weer ff een foto van vanmorgen (testwoede, jippie) Met ochtendurine, pregnyl is nu 2 weken geleden. Jane hoe is het daar?? Hoffje: fijn dat je tijdens de punctie geen last had. En dat de pijn nu weer is verbeterd. Wanneer krijg je nieuws over bevruchtingen?
Weer, gefeliciteerd!! Jij bent zwanger hoor wat gaaf Hier nog steeds een licht maar duidelijk zichtbaar streepje. 11 dagen na ovitrelle, 9 dagen na eisprong en 5 na terugplaatsing.... Bij dochter hield ik echt vage tuurstreepjes tot 12 na eisprong dus spannend...
Jane bij jou zit ie er ook hoor!!! En echt bizar: geuren ruiken die ik anders nooit ruik en dan bijna over mn nek gaan.... Nu al?! Weird
Wat geweldig Weer die is echt duidelijk, ik durf je al voorzichtig te feliciteren hoor! Jane ze blijven zichtbaar hoor! MZ nog niet getest? Hoe hou je het vol?! Ik heb alleen clearblue liggen, en hoop ook geen kv te kopen tot mijn testdatum, maar mijzelf kennende wordt dat het lastig !
Ow, Jane en Weer, wat super goed!!! Dat zou toch helemaal fantastisch zijn . Ik vind beide jullie testen er positief uit zien hoor. MZ25, heb jij al getest? Hoffje, fijn dat de punctie meeviel, en wat een superscore! Balen van de pijn erna, hoe gaat het nu? Ik lees en schrijf ook alleen als ik op m'n werk ben, dus ik mag af en toe weer heel wat bijlezen. Goede berichten deze keer . Prikinstructie ging hier prima gelukkig. De spuiten mogen ook in m'n bil, als ik dat liever heb, ik heb geen naald gezien en er hoefde ook niets per se proef-geprikt te worden . Ik heb ook meteen de urine en swap ingeleverd voor het IVF/ICSI-onderzoek (Erasmus MC : Test voorspelt kans op zwangerschap na ivf). Ik moet daar wel zelf iedere keer naar vragen, en ik was volgens mij ook de eerste die het deed, want ze moesten duidelijk gaan zoeken naar wat ervoor nodig was etc.
Fijn Cindy dat het goed ging! Hoffje hoe laat hoor je over bevruchtingen en wanneer heb je je terugplaatsing? "Gewoon" 3 dagen erna of meer?