Weer en jane, ik zie ook positieve testen hoor!! Super!! Cindy, fijn dat het goed ging. Ik hoor rond de middag hoeveel bevruchtingen er zijn. En als het goed is zondag de terugplaatsing. Spannend!! Buik is nu nog ietwat gevoelig maar het gaat goed .
Hier nog niet getest. Bang voor weer een teleurstelling dus wacht gewoon tot zondag. Heb daar totaal geen moeite mee. @Cindy2015: fijn dat de prikinstructie mee viel. Je zult zien dat het spuiten ook mee valt. @Hoffje88: spannend zeg!! Ik hoop op veel bevruchtingen!!
Mz: knap!!! Ik had het me ook voorgenomen maar de nieuwsgierigheid heeft gewonnen. Mijn duimen draaien hard! Hoffje: oh meid ook voor jou draaien mijn duimen. Rond deze tijd ben je in elk geval 'verlost' van de vraag hoeveel er bevrucht zijn. Cindy: kijk dat scheelt misschien als je het niet ziet. Dapper hoor, gaat goed komen.
WIE, WAT, WAAR? Kaaat: opnieuw ICSI, voor derde kindje Bloem4: Cryo terugplaatsing, voor tweede kindje MZ25: 5de IUI, voor eerste kindje Weer: ICSI, voor een tweede kindje Cindy2015: Eerste ICSI, eerste kindje Hoffje88: Eerste ICSI, eerste kindje Maartje1: Cryo terugplaatsing, tweede kindje Kleinmuis: ICSI, tweede kindje Jane: Cryo terugplaatsing, tweede kindje WANNEER STARTEN Kaaat: 21-8 starten deca Bloem4: Aanmelden bij volgende menstruatie (ongeveer 11 sept) Cindy2015: Synarel starten 27 augustus Kleinemuis: 3-9 start deca, 16-9 start gonal F ECHO/ FM AFSPRAKEN Kaaat: 27-8 uitgangsecho MZ25: 2-10 intake IVF Maartje: 28-8 echo Kleinemuis: 16-9 echo Cindy2015: 3-9 uitgangsecho PUNCTIE Weer: 14-8 Hoffje: 25-8 terugplaatsing / IUI MZ25: 16-08 IUI Weer: 17-8 Jane: 21-8 TESTEN MZ25: 30-08 Weer: 31-8 Jane: 2-9 ZWANGER NIET ZWANGER
Ik ben net gebeld door gent. En er zijn 14 bevruchtingen. Zo'n score had ik echt nooit verwacht. Zondagochtend is de tp .
Ik vraag me af, heeft het al zin om een digitale te doen? Zou dit nou nog steeds van de ovitrelle komen?
Geweldig hoffje!! Daar moet toch een mooie tussen zitten! Jane: meid, geef het ff een dag of 2 is mijn advies. Anders vlieg je zo heen en weer tussen hoop en vrees (zeg ik, ik ben ook niet bepaald de nuchtere hoor, maar ik zie je struggle)
@Weer: mijn nieuwsgierigheid wint nooit. @Hoffje88: wat een super score zeg!! Daar moeten toch een of meerdere toppers bij zitten
Hofje; wat een geweldig aantal! Top. Jane; hopelijk blijft de streep. Ik duim voor je! Weer; gefeliciteerd!!!! Ik heb vanmorgen weer de echo gehad en heb net pregnyl gespoten. Dinsdagochtend is de terugplaatsing. Spannend!!
Nog getest dames!! Lekker Maartje zit lekker schot in! Hofje dat is zeker een top aantal. Ik mag vanavond beginnen met de gonal f, volgende week vrijdag weet een echo!
Spannend Kaaat! Ik heb vanochtend voor het eerst synarel gespoten/gesnoven (zeg je dat zo?). Voor het eerst in m'n hele leven dat ik neusspray moest gebruiken, dus ook dat vond ik eng (jaja, ik ben een rasechte schijterd). Na vijf minuten treuzelen en tips vragen van manlief (een echte neusspray-expert, dus die vond vooral dat ik me niet moest aanstellen) toch maar gedaan. Nog niet heel soepeltjes, maar goed, oefening baart kunst .
Maartje, super! Het is al bijnaaa dinsdag Kaat, ik kan het me niet zo goed meer herinneren van de vorige keer maar nu dus de deca plus de gonal toch? Succes! Cindy, hihi ik moet stiekem wel lachen om jou, mag dat? Zie al helemaal iemand zitten twijfelen met een flesje neusspray in de hand. Fijn dat het in ieder geval gelukt is! Vandaag een mail gehad over mijn eventuele droombaan. Er zijn een aantal interne kandidaten voor de vacature die ze gaan beoordelen. Redelijk kansloos dus voor mij als externe kandidaat. Dat wordt dus echt voor een cryo tp gaan over een maandje
Vanmiddag ga ik op hoop van zegen een digitale doen... Uk haar verjaardag dus zou een mooi cadeau zijn.....
Dames zou ik met jullie mogen meekletsen?😊 Wij gaan voor ons eerste kindje en hebben 22 september de eerste afspraak voor IVF. Ik heb eerder een icsi gehad in Dusseldorf maar het is zo een gedoe met reistijden en mijn man zijn baas vond het niet leuk dat we nu in nl verder gaan. Mijn icsi was vorig jaar februari dus ik heb bijna 1,5 jaar pauze gehouden. Xx Klaproos