Bloem, je mag zeker om mij lachen, je bent niet de eerste vandaag . En dan moet je je eigenlijk ook nog voorstellen dat ik iemand ben die in het normale dagelijkse leven behoorlijk zelfverzekerd overkom... Balen van je droombaan zeg :x. Aan de andere kant is het nu niet in jouw handen en scheelt het twijfel, maar een beetje jammer is het natuurlijk wel. Klaproos, welkom. Weten jullie waarom het bij jullie niet lukt? Mag ik vragen waarom jullie de vorige keer direct voor DD hebben gekozen? Ik heb daar ook nog wel over nagedacht namelijk (maar ook vooral omdat de punctie dan onder narcose kan ).
Balen Jane, dat de testen niet zijn opgelopen. Op welke dag zit je nu? Het kan misschien alsnog (misschien was je urine niet geconcentreerd genoeg, of heb je echt ochtendurine nodig of of (ja, rasoptimist én schijterd hiero ))?
Nee, tot 10 dagen na het zetten. Dus dat is tot 8 dpo. Maar ik geef de moed absoluut nog niet op. Testjes blijven gelijk, vanmiddag weer donkerder dan vanochtend. Ook nu een streepje op de action test dus denk gewoon even 1 uitschieter, misschien was die net wat gevoeliger.
Hallo!! Gister zo moe en vandaag gewerkt, nu weer ff bij jullie kijken Test: vandaag ff niet. Is ook niet nodig, ik ben al drie dagen misselijk, vanaf vandaag ook echt de hele dag door (op en af). Ik wist niet dat het vanaf zo vroeg kon. Heb dat bij mijn vorige zwangerschap bijna niet gehad. Heb gister het zkh gebeld en mocht voorzichtig blij zijn maar ze vond het nog te vroeg om me echt te feliciteren. Jane: pff wat een stress steeds. Ik duim voor je, nog steeds! Leuke verjaardag gehad? Maartje: wow gaat snel! Op naar een topper! Cindy: held . Ik kan niet zonder neusspray tijdens verkoudheid, degene die dat uitgevonden heeft mag echt een prijs winnen hahahaha. Maar dit is natuurlijk wel anders. Klaproos: welkom en alle geluk gewenst in het traject Bloem: wat stom hè van die baan. Ik had al eens eerder aangegeven ik zit ook in een lastige werksituatie... Meteen ff jullie mening nodig: Ik werk via een uitzendbureau bij mijn werkgever. Tot aan het eind vh jaar. Mijn leidinggevende heeft het er steeds over dat ze met willen verlengen of tot oktober of tot 31 dec (2016 dus). Naar nog niks op papier. Zij weten dat ik mijn vorige kind via icsi heb gekregen. Maar weten niet van deze poging. Ik had zoiets het is privé en het moet allemaal ook maar eens lukken. En daar lijkt het nu op. Maar het is nog zo vroeg. Wanneer ga ik open kaart spelen? Ik weet dat het realiteit is dat ze me obv zwangerschap misschien niet meer willen. Maar wil eigenlijk gewoon eerlijk zijn maar dan heb ik dikke kans dat ik vanaf januari zwanger in de ww kom. Tips iemand?
ja heb de ziekte van lyme en daardoor een overactief immuunsysteem en progesteron tekort dus moet aan de prednison. Vandaar meteen Dusseldorf de punctie was idd onder narcose,nauwelijks pijn gehad daarna! Jane ik duim voor je dat het toch goed komt.. Iedereen bedankt alvast voor het welkom
Blijft spannend. . Bovenste van gistermiddag, midden vanochtend, onder vanmiddag. Nou valt mij wel op dat de c streep van de test van gistermiddag erg donker is. Donkerder als vanmiddag?
Goedemorgen allemaal!!! Kan iemand mij op het lijstje bij schrijven als 'zwanger'? Ik begin het nu echte geloven En als iemand tips heeft wat betreft mijn werk verhaal, graag! Fijne dag allemaal
WIE, WAT, WAAR? Kaaat: opnieuw ICSI, voor derde kindje Bloem4: Cryo terugplaatsing, voor tweede kindje MZ25: 5de IUI, voor eerste kindje Weer: ICSI, voor een tweede kindje Cindy2015: Eerste ICSI, eerste kindje Hoffje88: Eerste ICSI, eerste kindje Maartje1: Cryo terugplaatsing, tweede kindje Kleinmuis: ICSI, tweede kindje Jane: Cryo terugplaatsing, tweede kindje Klaproos: IVF, eerste kindje WANNEER STARTEN Kaaat: 21-8 starten deca, 27-8 start gonal F Bloem4: Aanmelden bij volgende menstruatie (ongeveer 11 sept) Cindy2015: Synarel starten 27 augustus Kleinemuis: 3-9 start deca, 16-9 start gonal F Klaproos: 21-9 eerste afspraak ECHO/ FM AFSPRAKEN Kaaat: 4-9 1e FM MZ25: 2-10 intake IVF Maartje: 28-8 echo Kleinemuis: 16-9 echo Cindy2015: 3-9 uitgangsecho PUNCTIE Weer: 14-8 Hoffje: 25-8 terugplaatsing / IUI MZ25: 16-08 IUI Weer: 17-8 Jane: 21-8 TESTEN MZ25: 30-08 Weer: 31-8 Jane: 2-9 ZWANGER Weer NIET ZWANGER Kom straks even echt reageren.
Weer, gefeliciteerd!! Wat een mooie test! Hopelijk valt het mee met de misselijkheid . Voor wat betreft je werk; hoe zijn je baankansen? Wil je graag blijven waar je nu werkt? Is het verlengen tot oktober 2015 of 2016? Jane, ik zie vooral wat op de laatste, het loopt weer wat op? Ik zou me geen zorgen maken over die controlestreep, ik zie die op ovulatietesten ook vaak wel ietsje wisselen qua donkerte. Klaproos, oi, lyme is wel heel vervelend! Heb je daar veel klachten van (buiten dit hele proces dan natuurlijk al)? Heb je een tekenbeet gehad en had je dat toen door? Begrijp ik dan goed dat het innestelen met name het probleem is bij jou? Omdat je lijf dan het vruchtje weg wilt werken?
Cindy je bent idd een bange poeperd, maar wel een gezellige bange poeperd ! Bloem stom dat er zoveel interne kandidaten zijn, al is het ook logisch als het een geweldige baan is. Klaproos wat heftig zeg allemaal, welkom hier. Hoop dat het snel mag lukken! Weer wat een geweldige test. Wat fijn dat het ook zo snel kan ! Misselijkheid neem je voor lief neem ik aan! Jane het kan nog echt hoor, maar je wilt natuurlijk gewoon een knaltest het liefst zsm! Weer over je werk, lastig ik. Ik kies meestal ook voor eerlijkheid in dit soort situaties, maar je wilt natuurlijk ook gewoon blijven en meer vastigheid. Hoe groot acht je de kans dat je eind december zonder werk zit als je nu eerlijk bent? Lastige situatie! Maartje succes met de echo vandaag!!
Weer, nogmaals gefeliciteerd! Kaaat, ja en ik geloof er nog steeds in. Heb geen kV testen meer maar had nog 1 action test, deze zie ik duidelijker dan die van gisteravond dus ik houd hoop.
WIE, WAT, WAAR? Kaaat: opnieuw ICSI, voor derde kindje Bloem4: Cryo terugplaatsing, voor tweede kindje MZ25: 5de IUI, voor eerste kindje Weer: ICSI, voor een tweede kindje Cindy2015: Eerste ICSI, eerste kindje Hoffje88: Eerste ICSI, eerste kindje Maartje1: Cryo terugplaatsing, tweede kindje Kleinmuis: ICSI, tweede kindje Jane: Cryo terugplaatsing, tweede kindje Klaproos: IVF, eerste kindje WANNEER STARTEN Kaaat: 21-8 starten deca, 27-8 start gonal F Cindy2015: Synarel starten 27 augustus Kleinemuis: 3-9 start deca, 16-9 start gonal F Bloem4: Aanmelden bij volgende menstruatie (ongeveer 11 sept) Klaproos: 22-9 eerste afspraak ECHO/ FM AFSPRAKEN Maartje: 28-8 echo Cindy2015: 3-9 uitgangsecho Kaaat: 4-9 1e FM Kleinemuis: 16-9 echo MZ25: 2-10 intake IVF PUNCTIE Weer: 14-8 Hoffje: 25-8 terugplaatsing / IUI MZ25: 16-08 IUI Weer: 17-8 Jane: 21-8 Hoffje: 1-9 TESTEN MZ25: 30-08 Weer: 31-8 Jane: 2-9 Hoffje: 15-9 ZWANGER Weer NIET ZWANGER Sorry ik ben autistisch als het om lijstje gaat, alles op datum gezet
Nou, hebben we iig een lijstjes-autist en een bange poeperd in dit topic . Ben benieuwd wat voor kwalificaties we nog gaan krijgen .
Ik ben vanmorgen voor de eerste echo geweest voor de meting. Ik vind het echt allemaal retespannend het is mijn eerste iui dus allemaal nog beetje nieuw. Vandaag cyclus dag 9 en volgens mij had ik 4 eiblaasjes van ongeveer 11mm maar verstond de goede man nauwelijks...... baarmoederslijmvlies was goed dat heb ik gehoord. Maandag weer tweede echo en gelukkig dan mijn eigen arts die praat wat harder nu dus voorlopig door met fostimon prikken. Spannend!
Weer, gefeliciteerd!! Een mooie test Klaproos, welkom. Hoop dat het allemaal mag lukken. Duim voor je!! Voor het lijstje, mijn terugplaatsing Is de 30ste . Komt heel dichtbij nu. Zo spannend
Blossom82, vier is wel veel voor IUI toch, of niet? Ik heb verder geen verstand van IUI, dat is bij ons nooit een optie geweest. Hoffje, zeker spannend!! Ben je al helemaal bijgekomen van de punctie?