Wat veel gekletst weer hier, kan het haast niet bijhouden. @Weer: gefeliciteerd meid!! Wat een mooie test. Hopelijk valt de misselijkheid mee. @Jane: ik zie de streep vandaag ook duidelijker dan op de test van gisteren. Positief toch? Op welke dag mag je na een cryo TP uitgaan van een zwangerschap als de test positief blijft? @Cindy2015adelijk ben je nog zwanger. Kaal. Is dat een bijwerking? Ik krijg ook een kort protocol. Was ook blij dat ik niet aan de pil hoef. @Klaproos: welkom! @Blossom82: gaat de goede kant op zo te horen! Ik had er afgelopen ronde ook 4. Waarvan 3 kans hadden op springen. @Hoffje: spannend zeg!! Is het embryo dat teruggeplaatst wordt van goede kwaliteit? Of hoor je dat de 30ste pas? @Kaaat: de deca lijkt mij ook erger. De Gonal F merk ik niets van.
Mz25, volgens bijsluiter kan je tot dag 10 na de spuit vals positief testen. Zit nu op 13 dagen. Heb geen datum gekregen.
Ziet er goed uit Jane!!! MZ morgen testen? Ik had gezegd dat de hoofdpijn alleen met vlagen was helaas vana vannacht in alle hevigheid! Nu aan de paracetamol en hopen dat t Alt want we zouden even naar Artis!
Jeetje Jane, wat een ge-jojo voor jou qua gevoelens moet dit zijn. Er zit in ieder geval iets, dat is wel duidelijk te zien op die testen, toch? Jij kreeg geen bloedtest toch? Wil je ruilen ? Ik krijg er wel één verplicht maar ik wil niet . MZ25, ik heb hormoon-geïnduceerde alopecia (haaruitval). Ik heb flinke haaruitval gehad bij het begin van mijn puberteit. Ik had behoorlijke kale plekken, maar ik heb gelukkig wel veel haar dus ik heb het redelijk kunnen bedekken. Zo'n twee jaar geleden heb ik het ook nog eens een periode gehad, toen was mijn menstruatie ook van slag. Misschien was ik toen stiekem wel even zwanger, maar dat zal ik nooit weten. Iig, ik kon daarom nooit aan de pil en heb een grote kans dat het terugkomt als ik zwanger ben. En nu deze extra hormonen zouden het ook kunnen triggeren. Kaaat, wat balen van de hoofdpijn! Is dat van de decapeptyl? Sterkte ermee!
Pff jane je houdt het wel spannend! Maar dat die streep er is, betekent wel dat er iets gebeurt! Mz: durf je het al aan? Ik besef me dat als mensen het vragen dat het kan voelen als een soort van druk. Zo is het niet bedoeld, laat ik daar duidelijk over zijn. Ik hoop het zo voor je! Zou toch geweldig zijn als je niet de ivf in hoeft. Medicatie: ik haf alleen ff last vd decapeptyl toen de gonal f er niet bij zat. Daarna alleen drukkend/opgeblazen gevoel v alle follikels. Kaaat veel plezier in artis! Hoffje: heel veel succes alvast morgen. Hoop zo voor je dat er een paar hele mooie tussen zitten! Wie ik ben vergeten: sorry Ego: gister op mijn werk het voorstel gekregen dat ik tot 1 jan 2017 kan blijven! Wel op payroll. Wow er gebeurt veel positiefs in 1 week. Ik heb niks verteld over mn zeer prille zwangerschap. Ben net 4 weken. Dat is toch niet gek? Voel me dan zo snel schuldig. Oh ja en ik heb gekeken wanneer ik uitgerekend zal zijn.... Precies op mijn verjaardag!!! Bijzonder hè. Merk wel dat ik meer besef dat het echt echt wordt. En daarmee ook wel dat ik denk: laat het aub niet mis gaan. Maar ja daar doe je niks aan natuurlijk
Jane, wat ontzettend spannend. Hoop echt dat het goed zit! Weer, wat een goed nieuws allemaal . MZ, duim voor een positieve test. Morgen is het bij mij zover. Vind het enorm spannend vooral omdat ik niet weet hoe het gaat met de embryo's. Maar denk dan ook maar geen nieuws is goed nieuws.
Het is mij nu duidelijk, ik ben geen ochtend tester. Net nieuwe gedaan. Stuk donkerder als vanochtend en iets lichter dan gisteravond. Wat op zich niet vreemd is aangezien ik een uur eerder naar de wc was geweest...
Jane, het is wel duidelijk dat er iets gaande is bij jou in je buik vooral omdat je niet meer vals positief kan testen. Weer, jij kan kan er niet meer omheen hoor! Hartstikke zwanger! En fijn van je contract zeg. Weer een zorg minder en ik zou de zwangerschap nog even mooi voor je houden tot je wat getekend hebt. MZ, hoe is het met jou? "Voel" je iets? Kaaat, oei dat is niet fijn! Hopelijk heb je alsnog een leuke dag in Artis! Cindy, hoe gaat het nu met je neusspray hihi? Gaat het al beter? Hoffje, ik ga morgen voor je duimen! Ik mag zo weer aan het werk. Niet zo'n zin bleh
Jane,ik blijf voor je duimen dat het goed zit deze keer. Je houdt het spannend.. Weer,wat een bijzondere dag om uitgerekend te zijn! Hoffje,,succes morgen! Ik denk ook maar geen nieuws is goed nieuws😊 Bloem,,sterkte met werken. Bleeh.
Even een kort berichtje want ik ben nu een weekendje weg met ml. Zal na het weekend uitgebreid reageren. Ik heb vanochtend getest. Was een heel licht streepje te zien op de kruitvat test. De Action test was echter negatief. Ik las dat die van Kruitvat vals positief kunnen zijn. Klopt dat? Ik ga er dus een beetje van uit dat ik niet zwanger ben. Zit op 13dpo. Als ik zwanger was geweest had de Action test nu toch ook wel positief moeten zijn??
Vals negatief komt soms voor maar als positief vrijwel nooit volgens mij!!! Meid wat spannend, ik weet niet wat dpo betekent eigenlijk maar die streep, hoe licht ook, is erg hoopvol!
Hoffje succes morgen! Weer wat speciaal zeg op je verjaardag! Bloem nog aan t werk of alweer thuis? MZ je hebt toch niets gespoten, ik vind t wel positief klinken. Action heeft meer hcg nodig van kV dus dat is niet raar. Morgen nog een testje er zijn genoeg dames die op nod of net daarna pas goed positief testen. Hoofdpijn wel iets gezakt maar het blijft aanwezig helaas.
@kaat:balen van de hoofdpijn. Heb Pregnyl gespoten dus het zou daar nog van geweest kunnen zijn. Vanochtend weer getest en nu echt haast niets meer te zien. Dat wordt dus ook definitief ivf voor ons.
15 dagen. Het is de pregnyl denk ik niet geweest maar aangezien de test vandaag ook niet donkerder is lijkt het mij gewoon n negatieve test. Menstruatie maar afwachten😞.
Mz25 he wat rot en ivf erbij nu is helemaal niet fijn, sterkte Kaat sterkte met je hoofdpijn. Ben nu ook al bang voor hoofdpijn als ik met ivf begin. Jane,hoe gaat het met je?