IUI, ivf, icsi en cryo terugplaatsing in september/oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bloem4, 6 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoffje88

Hoffje88 Lid

8 mei 2015
    61
    41
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    MZ, dat is echt heel erg rot! Sterkte.

Jane, hoe gaat het met jou nu?

Vanmorgen mijn tp gehad van een mooie blasto. Maar waarschijnlijk geen cryo's. Dus nu maar hopen dat deze mooi blijft plakken. 10-9 mag ik voor een bloedtest. Spannend!

2. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Zie vorige pagina

3. Hoffje88

Hoffje88 Lid

8 mei 2015
    61
    41
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    O, wat gek die had ik gemist. Gefeliciteerd!

4. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx allemaal. Zeker niet leuk maar ben wel blij dat we nu eindelijk het ivf traject ingaan. Heb geen vertrouwen meer in IUI dus ben blij dat een 6de poging niet hoeft. Wat ik alleen niet snap is waarom we maar niet zwanger worden. Elke maand 1-3 eitjes gehad. Zaad van ml is zeer goed en toch niet zwanger😢. Nu ff 2 maandjes rust en verwacht dan in november met ivf te kunnen starten.

@Jane: gefeliciteerd meid!!
    @Hoffje: spannend zeg! Balen geen cryo's. Hoe kan dat bij zo veel bevruchtingen? Er waren er toch 14 bevrucht? Zijn die eisen zo streng?
    @Klaproos: ik zie ook wel n beetje tegen de hoofdpijn op😝

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    WIE, WAT, WAAR?
    Kaaat: opnieuw ICSI, voor derde kindje
    Bloem4: Cryo terugplaatsing, voor tweede kindje
    MZ25: 5de IUI, voor eerste kindje
    Weer: ICSI, voor een tweede kindje
    Cindy2015: Eerste ICSI, eerste kindje
    Hoffje88: Eerste ICSI, eerste kindje
    Maartje1: Cryo terugplaatsing, tweede kindje
    Kleinmuis: ICSI, tweede kindje
    Jane: Cryo terugplaatsing, tweede kindje
    Klaproos: IVF, eerste kindje

WANNEER STARTEN
    Kaaat: 21-8 starten deca, 27-8 start gonal F
    Bloem4: Aanmelden bij volgende menstruatie (ongeveer 11 sept)
    Cindy2015: Synarel starten 27 augustus
    Kleinemuis: 3-9 start deca, 16-9 start gonal F
    Klaproos: 21-9 eerste afspraak

ECHO/ FM AFSPRAKEN
    Kaaat: 4-9 1e FM
    MZ25: 2-10 intake IVF
    Maartje: 28-8 echo
    Kleinemuis: 16-9 echo
    Cindy2015: 3-9 uitgangsecho

PUNCTIE
    Weer: 14-8
    Hoffje: 25-8

terugplaatsing / IUI
    MZ25: 16-08 IUI
    Weer: 17-8
    Jane: 21-8

TESTEN
    MZ25: 30-08
    Weer: 31-8
    Jane: 2-9

ZWANGER :)
    Weer

Jane

NIET ZWANGER :(

6. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Wauw!! Gefeliciteerd!

7. Maartje 1

Maartje 1 Lid

19 nov 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi.
    ik zit af te tellen 😄. dinsdag de tp!!!
    hopelijk komen de eskimo"s goed uit de vriezer en blijft hij/zij zitten.

hofje: spannend! wordt er bij jullie standaard een bloedtest gedaan?
    jane: wat een geweldig nieuws! gefeliciteerd.
    mz: balen zeg! maar straks ivf, hopelijk gaat t daarmee lukken! nu even twee maanden lekker rusten.

8. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Hoffje, jeetje geen cryo's? Hoe kan dat? Fijn dat er nu in ieder geval een mooie cryo in jou buik zit :)

Jane, gefeliciteerd meid!

Mz, wat vreselijk balen voor jullie. Vooral na even een positief lijntje op de test :(

Maartje, oeh spannend! Op naar een broertje of zusje!

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw
    Jane super zeg gefeliciteerd!

Hoffje gefeliciteerd met je prachtige Emmy! Nu broeden en hopen dat het uitgroeit tot een prachtige baby.

MZ onweer wat jammer! Dikke knuffel.

Maartje nog 1 nachtje slapen.

Bloem tel je de dagen af tot je ongesteldheid of valt t mee?

Hier is de hoofdpijn echt overheersend en buik wordt aardig blauw! Maar we houden vol voor het goede doel! Kijk de dagen wel weg, ben benieuwd wat er vrijdag allemaal groeit.

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw

Vanaf de Ipad hoop dat t goed gaat.

11. Hoffje88

Hoffje88 Lid

8 mei 2015
    61
    41
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Kaaat, alles voor het goede doel idd. Blijft toch enorm rot die hoofdpijn. Hopelijk wordt je straks enorm mooi beloond.

Maartje, spannend!!
    Bij ons is het idd standaard bloedtest.

Bij mij waren er idd 14 bevrucht. Had ook niet verwacht dat er zo weinig overbleef. Er waren een hele hoop die niet goed waren door gedeeld. Er waren er nog 2 waar ze naar gingen kijken maar die liepen achter dus denk niet dat het wat word. Maaar ik heb nu een hele mooie in mijn buik. Daar heb ik veel vertrouwen in ;). Als die net zo sterk is als mijn man komt dat helemaal goed.

12. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Was bij mij ook zo hoffje, maar dan 10 bevruchtingen en alles liep achter... Maar dat zegt dus niet alles, er hoeft maar 1 goede tussen te zitten... ;) broed ze!

Ben benieuwd kaaat! Hopelijk vrijdag goed nieuws. Dan doe je het niet voor niets.

Ik reageer vaak met de button 'snel reageren' maar kan nu alleen maar 1 bericht lezen vd nieuwe pagina.
    Maar dacht dat maartje nu ook een tp had gekregen? Broed ze ook, duimen draaien!

*Zwaai* naar iedereen!

13. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Hier helaas game over.
    Veel helder rood bloed verlies dus :(

14. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Goedemorgen iedereen!

Weer, gefeliciteerd met het goede nieuws van je werk én je zwangerschap. Ik zou ook nog niks gezegd hebben overigens, het is nog zó pril. Hoe voel je je?

Hoffje, balen dat er geen cryo's zijn. Hopelijk is dat ook niet nodig!

MZ25, balen dat het niet is gelukt. Er kan helaas van alles zijn waarom IUI niet lukt. Hopelijk lukt het dan wel met IVF!

Kaaat, wat verschrikkelijk naar van die hoofdpijn. Ik kan me voorstellen dat de dagen je nu niet snel genoeg kunnen gaan.

Jane, ik lees net je berichtje. Dat is echt niet leuk! Kan het niet een pseudo-menstruatie zijn, of is dat weer de ras-optimist in mij...?

Het sprayen van de neusspray gaat hier inmiddels al wat soepeler gelukkig :). Verder geen last van hoofdpijn of zo. Ik heb alleen van zaterdag op zondag weer een slapeloze nacht gehad, wat best vervelend was, want ik moest gisteren de hele dag op stap met paardlief en ik was helemaal gaar. Vannacht is manlief op de logeerkamer gaan liggen om me rust te gunnen (hij kan nog wel snurken/zwaar ademen/klappertanden), en heb ik gelukkig wel weer kunnen slapen.

15. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Neeeee jane! Meen je niet.. Wat verdrietig! Wat Cindy vraagt, vraag ik me ook af. Ik heb tijdens mijn 1e zwangerschap ook in week 4 of 5 een bloeding gehad met stolsel. Was ook na 30 min voorbij... Hoop zo dat het toch goed is!

Cindy, fijn een goede nachtrust. Dat doet een mens goed hè.
    Ik voel me goed! Wel wat moe en met vlagen misselijk maar ach, dat is te overleven ;)
    Vandaag het zkh gebeld en 28 september echo. Spannend! Ik mocht eigenlijk morgen pas bellen en daar deed de verpleegkundige ff moeilijk over. Ik dacht echt doe normaal haha. Ik zeg ook nog niks denk ik tot na de echo

16. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Kaaat, haha ja inderdaad. Jullie zijn allemaal al zo lekker bezig in de mmm en ik sta nog stil. Ben er wel klaar voor, hoe spannend ik het ook vind :) Wij willen zelf al wel heel graag maar ben op de 1 of andere manier bang voor negatieve reacties. Vooral omdat onze thuissituatie toch net even wat anders is als bij normale stellen. Weet dat onze ouders vinden dat wij beter nog een jaartje kunnen wachten...

Hoffje, wanneer wordt jou testdatum?

Weer, morgen is de tp van Maartje ;) Fijn dat je je verder goed voelt! Ga je mee doen met moeders voor moeders?

Ach Jane, wat vreselijk verdrietig :( Het was jullie zo gegund en dat na zo'n mooie test.

Cindy, heerlijk een nachtje goede nachtrust! Hier ook zeeeeer dankbaar dat dochterlief ein-de-lijk doorslaapt haha :D

17. Hoffje88

Hoffje88 Lid

8 mei 2015
    61
    41
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jane wat verdrietig :(.

Ik heb 10 sep een bloedtest. Maar wil op 9 sep thuis testen. Dan ben ik namelijk jarig. Zou een mooi kado zijn.

18. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Vreemde is de action van vannacht is echt duidelijker dan gisterochtend?

19. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw
    Hofje mooie testdatum dan de 9de!

Bloem hoezo negatief omdat t snel is na je dochter? Ik heb best wel schijt aan wat andere mensen vinden, wil je daar een beetje van!

Weer aftellen tot de echo dus! Leuk iets om naar toe te leven.

Jane ow no wat sneu! En oneerlijk! Hopen dat het even goed goed zit, maar je kent je kijf zelf het beste. Met mijn laatste cryo had ik ook duidelijk positieve testen met kV maar toch op 14 dpo gewoon ongesteld :(. Weet helaas hoe het voelt.

Cindy fijn nergens last van alleen slapeloosheid is niet fijn. Heb je een eigen paard? Ik vorige week sinds 4 jaar weer een bosrit van 2,5 uur gemaakt ik heb nog steeds spierpijn. Hihi.

20. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Jane, dat komt omdat jij geen ochtend-tester bent, toch :)? Maar je hebt nog steeds positieve testen dus?

Kaaat, ja ik heb een eigen paard, ik rij gemiddeld 6x in de week. Ze staat gelukkig dichtbij en op een fijne pensionstal, dus als ik een dagje niet kan is er niets aan de hand. Ik kan me wel voorstellen dat je spierpijn hebt, dat heb ik al als ik een week niet gereden heb en ik stap weer op!! Vind je het jammer dat je niet meer rijdt?

Hoffje, dat zou wel helemaal fantastisch zijn natuurlijk :)

Deel Deze Pagina