Ja ik heb absoluut nog positieve testen. Action van daarnet is weer duidelijker dan vannacht. Wordt vanmiddag gebeld door mijn fa. Assistente vond het ook erg vreemd dat ik de 28e negatieve cb had, gister positief en nu oplopende action testen. Zou nog van een innesteling kunnen zijn zei ze.
Denk toch over en sluiten hoor, bloed neemt nu echt enorm toe. Edit, nu ook een super licht streepje op kV dus echt einde oefening
@jane: wat balen zeg meid😞, had het je zo gegund. Wel raar van die positieve testen. Hier is de menstruatie doorgebroken. Wil iemand mij bij niet zwanger zetten? Mijn volgende afspraak is 2 oktober voor ivf. Heb echt super last joh😝
Wat vaag allemaal Jane. Ja Cindy zou wel vaker willen rijden maar met 2 kleintjes is het allemaal wat lastiger. Mijn tijd komt wel weer! Bah mz maar wel duidelijkheid. Kk ga je op het lijstje zetten. Jane ik laat jou nog even bij zwanger staan. Doe het morgen 2 maal quoten op de Ipad doet ie niet.
Jeetje Jane wat irritant die onzekerheid!! Ik ben vanmorgen voor de tweede echo geweest en ik had 1 goed eitje maar.... Dus woensdag inseminatie en heb vanavond de pregnyl dus moeten zetten. Ik ben een beetje teleurgesteld dat het maar een eitje is. De bedoeling van hormoongestimuleerde iui is toch meerdere eitjes meer kans...... Voor mijn gevoel heb ik dus voor niets geprikt. Maar goed het hoeft maar 1 eitje te zijn natuurlijk dus we gaan ervoor!
Hoi Blossom volgens mij is 1 eitje juist goed, maar niet veel verstand van IUI. Mijn duimen gaan aan voor jou. Jane echt balen dit.
WIE, WAT, WAAR? Kaaat: opnieuw ICSI, voor derde kindje Bloem4: Cryo terugplaatsing, voor tweede kindje MZ25: 5de IUI, voor eerste kindje Weer: ICSI, voor een tweede kindje Cindy2015: Eerste ICSI, eerste kindje Hoffje88: Eerste ICSI, eerste kindje Maartje1: Cryo terugplaatsing, tweede kindje Kleinmuis: ICSI, tweede kindje Jane: Cryo terugplaatsing, tweede kindje Klaproos: IVF, eerste kindje WANNEER STARTEN Kaaat: 21-8 starten deca, 27-8 start gonal F Bloem4: Aanmelden bij volgende menstruatie (ongeveer 11 sept) Cindy2015: Synarel starten 27 augustus Kleinemuis: 3-9 start deca, 16-9 start gonal F Klaproos: 21-9 eerste afspraak ECHO/ FM AFSPRAKEN Kaaat: 4-9 1e FM MZ25: 2-10 intake IVF Maartje: 28-8 echo Kleinemuis: 16-9 echo Cindy2015: 3-9 uitgangsecho PUNCTIE Weer: 14-8 Hoffje: 25-8 terugplaatsing / IUI MZ25: 16-08 IUI Weer: 17-8 Jane: 21-8 Hoffje: 30-8 Maartje: 1-9 Blossem: 2-9 IUI TESTEN MZ25: 30-08 Weer: 31-8 Jane: 2-9 Hoffje: 10-9 Maartje: 15-9 Blossem: 16-9 ZWANGER Weer Jane NIET ZWANGER MZ25
Jane, wat een rollercoaster! Hoe is het vandaag? Nog steeds bloed? Blossom, jammer dat het er maar 1 is. Maar, één is genoeg, en het gaat er vooral om dat de zaadcellen op de juiste plaats op het juiste moment worden gebracht! En hoe is het met de rest? Maartje, jij hebt je terugplaatsing vandaag?
jane, wat vervelend al die onzekerheid! hoe is het nu met je? mz, balen dat t niet gelukt is. op naar ivf blossem, je hebt maar 1 eitje nodig . spannend morgen. ik heb vanmorge de tp gehad. van de 5 eskimo's hebben ze er twee ontdooid. 1tje heeft het niet overleefd. volgende wk zondag mogen we testen. de dag erna gaan mijn man en ik een weekje met vakantie. hopelijk goed nieuws!!
Blossom, spannend. Ik ga ook duimen voor je. Maartje, ik hoop ook op goed nieuws voor jullie. Jane, wat rot.
Blossom, succes morgen met de inseminatie! Met 1 eitje kan het ook raak zijn. Jane, hoe gaat het met jou? Maartje, fijn dat je een tp hebt gehad! Ben ook benieuwd waarom er 2 uitgehaald zijn? Hoe gaat het met de rest van de dames vandaag?