IUI, ivf, icsi en cryo terugplaatsing in september/oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bloem4, 6 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blossom82

Blossom82 Actief lid

8 jul 2015
    325
    22
    18
    Bezig voor ons eerste kindje vanaf 07-2014
    Noord-Brabant
    Hahahaha nee ik heb nog niet getest..... ik voel nog volop pregnyl in mijn lijf dus denk dat dat geen nut heeft ik begin nu wel drang te krijgen om te testen:cool:. Maar aan de andere kant durf ik niet na zoveel negatieve testen over de jaren heen....... geen nieuws is goed nieuws toch. De test ligt wel klaar een stuk of 6 denk ik( ik heb een tas vol gekregen van een vriendin die vrij snel zwanger was) en verschillende merken, waaronder een vroege test ;)

Maar ben me er van bewust dat het nog geen nut heeft dus ik wacht netjes. NOG 6 DAGEN..................zucht.....

2. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    943
    113
    Vrouw
    Wat goed dat je het volhoudt Blossem, ik hoop net zo een geduld te hebben.

3. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Goedemorgen! Hoe gaat het met iedereen?

Kaaat, weet je al iets over de bevruchtingen?

Hier spuit nr 5 gehad en gaat alles verder wel goed. Ik ben benieuwd naar maandag, het is wel een beetje raar dat ik nu geen idee heb of er wat gebeurt en hoeveel er dan gebeurt :p.

4. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    943
    113
    Vrouw
    Ja vreemd is dat hè. Ik mag tussen 15-16 bellen dus dan weten we meer.

5. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    943
    113
    Vrouw
    Morgen half 12 de tp. Over hoeveel bevruchtingen wist zij niets, zij twee verschillende ziekenhuizen dus dat moeten we morgen vragen.

6. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Wat jammer dat ze dat niet wist of even voor je heeft nagevraagd. Het zal er dan in ieder geval wel eentje zijn, anders hoefde je niet te komen :p.

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    943
    113
    Vrouw
    Haha zo is dat. Heb het amc gebeld want vooral manlief is heel nieuwsgierig. Maar daar zetten ze ook niets in de pc tot de tp dan wordt het verteld. Dus nog een nachtje geduld. Heb er wel een goed gevoel over, over de cryo's dan zullen er wel iets zijn. De tp ben ik alleen maar nerveus voor niet de tp zelf maar het lange wachten.

Hebben de dames op het wachtbankje nog niet getest?

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    943
    113
    Vrouw
    Hofje en blossem? Maartje is natuurlijk op vakantie.

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    943
    113
    Vrouw
    Net een tp gehad van een 5 cellige embryo beetje teleurgesteld mijn dochter was bijvoorbeeld 8 maar hij zag er verder keurig uit. Van de 5 rijpe eitjes zijn er 4 goed bevrucht dus er zijn er nog 3 in de race voor de vriezer dat horen we op de dag van testen.

10. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Oeh ik duim voor je kaaat! Toch weer een stap verder, zie het maar zo :)

11. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Goedemorgen!

Spannend Kaaat, ik duim ook voor je! Voor jou nu dus de oh zo beruchte wachtweken..

Ik heb eind van de middag de eerste FM, ben benieuwd.

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    943
    113
    Vrouw
    Spannend Cindy!!

Wat een rust hier, echt nog niemand getest?! Ik ben echt bang dat ik de 24ste niet ga redden, nu al op wachtdag 2 haha 😄

Weer wanneer is jou eerst echo?!

13. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Spannend kaat, ook op het wachtbankje dus. Succes met je testdrang haha ;)

Cindy, succes met je eerste fm!

14. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Nou, het is gelukt :D. Aan de ene kant zijn er zes gevonden, de drie grootste waren 16, 13 en 11 geloof ik. Aan de andere kant zaten er tien, waarvan één 11 en de rest kleiner. In totaal dus 17, dat is best wel wat geloof ik. Verpleegkundige vond het ook best veel. Ik moet wel doorgaan met 150eh Gonal-F en dan woensdagochtend weer echo.

15. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Heey ladies! Hoe is het hier? Rustig geloof ik! Cindy wat een mooi aantal!!! Nog niet teveel gelukkig, houden zo.

Kaaat jij druk aan het broeden hè?! Was er nu al iets bekend over evt cryos?! ik kon ook niet zo kan wachten hoor ;)

Geen bericht goed bericht van de overige dames? Hoop het maar.

Ik heb volgende week maandag de echo... Ben zo benieuwd en zenuwachtig. Ik had de eerste week veel klachten als verbeterde reuk, misselijkheid maar nu vrijwel niets meer. Het maakt me zo onzeker! Ben wel wat moe en futloos steeds en in de avond een beetje last van mijn borsten... Maar pff het voelt als te mooi om waar te zijn. Betrapte mezelf er vandaag op dat ik al ging Googlen op missed abortion enzo omdat ik zo bang ben dat dat het is. Dus mijn euforie is wel wat weg ;) tot zo ver mijn ego bericht hihi.

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    943
    113
    Vrouw
    Prachtige aantallen Cindy! Je lijf is goed bezig.

Nee cryo's hoor ik de dag van de bloedtest wel was bekend dat er nog 3 in de race waren.

Snap je gevoel van to good to be true erg goed, vooral als je symptomen afnemen. De weken tot de eerste echo en dan tot de 12 weken zijn ook gewoon killin! Maar we slepen je er doorheen.

17. Blossom82

Blossom82 Actief lid

8 jul 2015
    325
    22
    18
    Bezig voor ons eerste kindje vanaf 07-2014
    Noord-Brabant
    Hee meiden, bij mij zijn denk ik vanmiddag de duivels doorgebroken....... Ik weet het nog niet helemaal zeker het gaat een beetje raar. Eerst met afvegen wat toen weer niets....zucht wat een gedoe. Maar goed ook al gaat het niet zoals altijd ik denk dat het morgen door gaat zetten helaas. Dus iui 1 is helaas mislukt voor mij.

Ik bel morgen even het zhuis hoe en wat als ik met iui 2 gelijk door wil gaan.

Helaas geen eerste iui succes verhaal voor mij. :( ontzettende baaldag ook gehad vandaag. Morgen weer een nieuwe dag.....

18. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Ach wat balen blossom niet leuk!!!

Kaaat super lief dank je wel

19. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Ow dat zou balen zijn Blossom! Hoe is het vandaag? Als je voor een tweede ronde zou gaan, wil je dan hetzelfde recept volgen? Je had één eitje toch?

Jullie zijn iig enthousiaster over die 17 follikels dan de verpleegkundige, die zei vooral een paar keer dat het er toch ook zeker niet te veel mochten zijn, dus ik had het idee dat ze het er eigenlijk wel al bijna te veel vond.

20. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    943
    113
    Vrouw
    Blossem hoe is het vandaag?

Cindy het is ook wel veel hoor, als er ook kleinere zijn dan zou ik mij niet gelijk druk maken hoor.

Deel Deze Pagina