IUI, ivf, icsi en cryo terugplaatsing in september/oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bloem4, 6 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Oh nee Kaat, wat balen! Het leek zo goed te gaan...

Donderdag moet ik terug voor bloedtest (jeuj....) en terugplaatsing, als alles goed is.

Ik voel me verder echt prima. Ik heb me maar wel ziekgemeld op m'n werk. Ik had eigenlijk vandaag en morgen vrij, maar ik heb donderdag een bespreking waar ik iets mee moet, dat kan ik niet met vrije dagen opvangen. Maar ik voel me eigenlijk te goed om thuis te zitten. Maar het mocht echtecht niet van het ziekenhuis...iemand ervaring? Of roep ik te snel en komt de ellende nog?

Bloem, is niks hè, dat wachten. Enig idee wanneer je je volgende menstruatie verwacht?

2. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    Wat een schade van mij.. heel poos terug gereageerd. en alleen af en toe gelezen maar nooit mer geantwoord..

kan ik nog mee typen??

Ben nu bijna een week aan de gonalF maar voellll niks..

3. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Tuurlijk :D. Ik voelde ook niet veel van de GonalF, ik kreeg alleen wel een vol gevoel in m'n buik.

Ben een kilo afgevallen ten opzichte van gisteren (maar was wel 's middags tegen 's ochtends), dus volgens mij gaat het allemaal nog goed hier.

4. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Cindy, ik denk dat je het anders ook wel had gemerkt hoor ;) Nog lekker rustig aan doen.. Ik had vooral pijn. Maar hé, je weet ze zeggen hé? Bij overstimulatie grotere kans op een zwangerschap. Bij mij klopte het ;)

Haha tuurlijk kleinemuis, ik ben ook niet continu super actief hoor. Komt ook omdat jullie allemaal al verder in het traject zijn dan ik momenteel. Wanneer heb jij een fm?

Ik verwacht mijn menstruatie ongeveer rond 8/9 oktober. Dus eind oktober hopelijk de 1e terug plaatsing :) Moet het lijstje nog even aanpassen...

5. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hier vannacht helemaal geen roze, vanochtend wel weer een beetje dus het is en blijft spannend idd. Ik dacht gisteravond ik gebruik de bollen niet meer die houden misschien alles tege, maar toch ingebracht want je weet het niet, killing is dit!

Bloem wanneer moet je ongesteld worden? Hopelijk snel. Ow ik lees het al :)

Cindy het kan nog komen maar hoeft niet, maar even tijd voor jezelf is wel goed hoor.

Kleinemuis welkom terug. Fijn toch dat je niets voelt hihi, wanneer heb je je eerste FM?

6. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    Ik heb donderdag mijn fm.. dus ben zeer benieuwd

Kaat over die bollen dat dacht ik ook toen ik hoorde wat ze deden.. maar heb ze nooit gebruikt. Dus kan er verder niet over oordelen.

7. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Bloem, is dat niet alleen als je je overstimulatie na de terugplaatsing krijgt? Want als ik nu overstimulatie krijg, komt er überhaupt geen terugplaatsing, dus dan is de kans klein dat ik zwanger ben :p.

Kaaat, heb je nog getest?

Spannend kleinemuis. Heb je er decapeptyl bij?

8. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    ja... buik is 1 grote speldenkussen hahaha.. maar ja ben natuurlijk niet de enigste

9. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Ik was anders wel blij met de neusspray en de gonalF in m'n kont. Geen beurse plek of niks gehad. Als t opnieuw moet zou ik het weer zo willen.

10. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    Mijn neus zou er niet tegen kunnen.. Kan ook niet tegen die verkoudheids neusspray.. Dan komt mijn neus in protest!

En bij mij kont kom ik niet bij met de spuit. En doe het liever zelf dan dat mijn man dat gaat doen..

Mijn buik is trouwens niet beurs ofzo.. Ja ik heb waarschijnlijk 1 keer een adertje geraakt dus een heel klein plekje heb ik nu. Voor de rest zie je hier en daar gaatjes hahaha.. Maar heb er verder geen last van..

11. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hi ik had wel een blauwe buik hoor hihi, maar ook dat trekt wel weer weg. Spannend donderdag kleine muis.

Hier niet meer getest, donderdag nog 1 als ik nog niet ongesteld ben. En over dat de bollen de boel uitstellen zijn de meningen over verdeeld, denk ook dat het bij iedereen anders is. Morgen is mijn nod dus verwacht hem dan ook pas.

12. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Nou, nog even duimen dan dus, wie weet!

Vraagje, wanneer komt de 'smurrie' van de Utro-bollen normaal gesproken? Of in ieder geval, wanneer komt die bij jullie?

13. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Ik had er minder last van dan de vorige pogingen. Maar nu de laatste dagen wel wat meer.

14. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    Waarschijnlijk kun jij mij volgende week er alles over vertellen cindy haha dus kan je niet helpen..

hoofdpijn is minder doordat ik veel en veel meer drink (dus ook 3 keer bed uit snachts) Wel begin ik sinds gisteren hele erge onder rugpijn begin te krijgen, en denk zelf dat het wel door de groei komt. Morgenvroeg zit ik in de auto richting nijmegen.. Komt steeds dichterbij!!

15. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Spannend he Kleinemuis. Hopen dat er veel groeit en dat je niet meer te lang hoeft te stimuleren.
    Hier iets meer bruinverlies dus het zal er nu toch echt wel aankomen. Breek dan ook maar snel door dan kan ik door gevoelsmatig iig.

16. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Dat snap ik Kaaat, dit is ook niks.

Ik verveeeeeel me. Thuis zitten en niks (mogen) doen is niks voor mij. Bovendien voel ik me nog steeds prima. Sinds de punctie maandag 2,5kg kwijt, en mijn buik ziet er nog steeds opgeblazen uit dus ik denk dat er nog wel wat vocht zit.

17. Blossom82

Blossom82 Actief lid

8 jul 2015
    325
    22
    18
    Bezig voor ons eerste kindje vanaf 07-2014
    Noord-Brabant
    Ik ben vanmorgen voor weer de eerste fm geweest en alles was goed er groeide er weer eentje van nu 15 mm.
    Morgen terug en hopen dat hij lekker door groeit en ik dan morgen de pregnyl mag zetten en zaterdag insemineren. Ik hoop zo dat het niet op zondag valt want dan doen ze niets......

Duimen, duimen, duimen dat het eitje lekker groeit vandaag!!!

Cyclussen worden overigens wel steeds korter haha dus meer kans op deze manier! Verder van de fostimon weer weinig last soms denk ik wel dat ik kort lontje heb maar dat kan ook van de spanning zijn.....

We wachten het weer netjes af!

Ik zie dat jullie ook allemaal druk bezig zijn heel veel succes iedereen duimen dat deze ronde lekker iedereen goed nieuws heeft!

18. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Klinkt goed Blossom. Vanaf welke grootte zou je de Pregnyl mogen zetten? Stom dat ze op zondag niets doen, sommige dingen zijn niet te plannen..

19. Blossom82

Blossom82 Actief lid

8 jul 2015
    325
    22
    18
    Bezig voor ons eerste kindje vanaf 07-2014
    Noord-Brabant
    Volgens mij als het ong 17,18 mm is.... maar weet het niet zeker het is pas mijn tweede iui.

Ja stom dat ze op zondag niets doen maar dacht dat ze op zaterdag ook niets deden dus dat is dan weer een meevaller.

20. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Hallo allemaal wat word er veel geschreven wel meegelezen de afgelopen tijd maar niet gereageerd. Voor iedereen op het wachtbankje mijn duimen draaien. Zwangere dames gefeliciteerd en voor de anderen een dikke knuffel.

Hier inmiddels gestart met de pil op 22/9 eerste deca mag ik zetten op 9/10 mijn verjaardag leuk verjaardagskado 😆 en 20/10 de startecho. Heb nu al zenuwen gelukkig kan ik mijn verhaal goed kwijt aan mijn beste vriendin. Tot zover mijn update.

Groetjes

Deel Deze Pagina