Jaaaa! Ik mag vanavond de pregnyl zetten en zaterdag voor de inseminatie! Eitje was nu ruim 16 mm en dan mogen ze hem laten springen en maandag zou anders te laat zijn dus ik hoop dat het allemaal goed getimed is..... Blij dat het op zaterdag kan en niet op zondag valt en het een verloren ronde zou zijn! En dan gaan we weer fijn wachten jippie!!!
Vanochtend de Fm gehad.. Rechts zag er goed uit stuk of 14 volgens mij. ben het vergeten nadat ik het aantal aan de linkerkant hoorde.. De grootste is 13mm en toen ze links ging kijken zag ze er 31. waarvan 24 kleintjes.. die worden nu dus in de gaten gehouden. zondag weer terug mocht het anders worden dan word ik vanmiddag gebeld en dan moet ik zaterdag terug..
WIE, WAT, WAAR? Kaaat[/B]: opnieuw ICSI, voor derde kindje Bloem4: Cryo terugplaatsing, voor tweede kindje MZ25: 5de IUI, voor eerste kindje Weer: ICSI, voor een tweede kindje Cindy2015: Eerste ICSI, eerste kindje Hoffje88: Eerste ICSI, eerste kindje Maartje1: Cryo terugplaatsing, tweede kindje Kleinmuis: ICSI, tweede kindje Jane: Cryo terugplaatsing, tweede kindje Klaproos: IVF, eerste kindje Mariah: IVF, eerste kindje Sugarcoated: IUI, eerste kindje Miepje1985: ICSI, tweede kindje WANNEER STARTEN Kaaat: 21-8 starten deca, 27-8 start gonal F Bloem4: Aanmelden bij volgende menstruatie (ongeveer 11 sept) Cindy2015: Synarel 27-8, Gonal-F 6-9 Kleinemuis: 3-9 start deca, 16-9 start gonal F Klaproos: 21-9 eerste afspraak Mariah: Eind oktober starten ivf ECHO/ FM AFSPRAKEN Kaaat: 7-9 2e FM Kleinemuis:27 -9 echo MZ25: 2-10 intake IVF Cindy2015: 14-9 1e FM PUNCTIE Weer: 14-8 Hoffje: 25-8 Kaaat: 9-9 Cindy: 21-9 terugplaatsing / IUI MZ25: 16-08 IUI Weer: 17-8 Jane: 21-8 Hoffje: 30-8 Maartje: 1-9 Blossem: 2-9 IUI Kaaat: 12-9 SugarCoated: 17-9 IUI Cindy: 24-9 TESTEN MZ25: 30-08 Weer: 31-8 Jane: 2-9 Hoffje: 10-9 Maartje: 15-9 Blossem: 16-9 Kaaat: 24-9, bloedtest SugarCoated: 1-10 ZWANGER Weer NIET ZWANGER MZ25 Jane Blossem Kaaat
Was trouwens wel even stressen vanochtend. Ik was op tijd vertrokken. Normaal rijd je ongeveer 3 kwartier om in Nijmegen te komen. Maar moest er om 9.15 zijn. dus was netjes om 7.30 weggegaan van huis ivm de files. Nou ik heb op elke plek waar je normaal altijd gewoon kan door rijden stil gestaan. Ik was om 9.09 parkeergarage uitgewandeld. En weet niet of er nog meer in Nijmegen zitten. Dan moet je nog een hele lang hal door. Kwam om 9.15 binnen rennen. Gauw even naar de wc en werd al geroepen. pffff
WIE, WAT, WAAR? Kaaat[/B]: opnieuw ICSI, voor derde kindje Bloem4: Cryo terugplaatsing, voor tweede kindje MZ25: 5de IUI, voor eerste kindje Weer: ICSI, voor een tweede kindje Cindy2015: Eerste ICSI, eerste kindje Hoffje88: Eerste ICSI, eerste kindje Maartje1: Cryo terugplaatsing, tweede kindje Kleinmuis: ICSI, tweede kindje Jane: Cryo terugplaatsing, tweede kindje Klaproos: IVF, eerste kindje Mariah: IVF, eerste kindje Sugarcoated: IUI, eerste kindje Miepje1985: ICSI, tweede kindje WANNEER STARTEN Kaaat: 21-8 starten deca, 27-8 start gonal F Bloem4: Aanmelden bij volgende menstruatie (ongeveer 8 oktober) Cindy2015: Synarel 27-8, Gonal-F 6-9 Kleinemuis: 3-9 start deca, 16-9 start gonal F Klaproos: 21-9 eerste afspraak Mariah: Eind oktober starten ivf ECHO/ FM AFSPRAKEN Kaaat: 7-9 2e FM Kleinemuis:27 -9 echo MZ25: 2-10 intake IVF Cindy2015: 14-9 1e FM PUNCTIE Weer: 14-8 Hoffje: 25-8 Kaaat: 9-9 Cindy: 21-9 terugplaatsing / IUI MZ25: 16-08 IUI Weer: 17-8 Jane: 21-8 Hoffje: 30-8 Maartje: 1-9 Blossem: 2-9 IUI Kaaat: 12-9 SugarCoated: 17-9 IUI Cindy: 24-9 TESTEN MZ25: 30-08 Weer: 31-8 Jane: 2-9 Hoffje: 10-9 Maartje: 15-9 Blossem: 16-9 Kaaat: 24-9, bloedtest SugarCoated: 1-10 ZWANGER Weer NIET ZWANGER MZ25 Jane Blossem Kaaat
Blossem, whoehoe! Super meid! Kleinemuis, jeetje dat zijn er wel heeeeel erg veel. Ik zit trouwens ook in Nijmegen. Het is inderdaad zo'n vreselijke lange gang naar achter. Toen ik zwanger was deed ik er volgens mij wel een kwartier over voordat ik er was. Zelfs met gebroken vliezen heb ik dat hele stuk nog gelopen haha. Verder een zwaai! Het is alweer de 24e, bijna 8 oktober toch ?
Zijn er idd heel veel.. Ben benieuwd zondag of er nog meer groeien.. Wat is er op 8 oktober zie niks op de schema staan!
Aloha! Vandaag bloed laten testen, was prima. HB iets aan de hoge kant, maar dat was het maandag ook al. Hematocriet was nog hetzelfde als maandag. Dus, de terugplaatsing is geweest . Van de 18 eicellen waren er 11 bevrucht. De mooiste is teruggeplaatst, van de rest is het afwachten hoeveel er goed genoeg zijn voor de vriezer. Ik had overigens gelezen dat ik een (half)volle blaas moest hebben, dus ik kwam wat gespannen binnen . Vroeg ze waar ik dat vandaan had, want dat was echt niet zo, en ga nu maar eerst plassen want anders heb je ook geen rust. Ok.. En, ik mag nu gewoon weer rustig dingen gaan doen, zolang ik er geen last bij heb. Alleen paardrijden was nog een no-go. Dus ik kan morgen gewoon weer naar m'n werk . 9 oktober terug voor bloedtest. Kleinemuis, dat zijn er wel heel veel! Je moest niet minder gaan spuiten of zo?
WIE, WAT, WAAR? Kaaat[/B]: opnieuw ICSI, voor derde kindje Bloem4: Cryo terugplaatsing, voor tweede kindje MZ25: 5de IUI, voor eerste kindje Weer: ICSI, voor een tweede kindje Cindy2015: Eerste ICSI, eerste kindje Hoffje88: Eerste ICSI, eerste kindje Maartje1: Cryo terugplaatsing, tweede kindje Kleinmuis: ICSI, tweede kindje Jane: Cryo terugplaatsing, tweede kindje Klaproos: IVF, eerste kindje Mariah: IVF, eerste kindje Sugarcoated: IUI, eerste kindje Miepje1985: ICSI, tweede kindje Blossom82: IUI eerste kindje WANNEER STARTEN Kaaat: 21-8 starten deca, 27-8 start gonal F Bloem4: Aanmelden bij volgende menstruatie (ongeveer 8 oktober) Cindy2015: Synarel 27-8, Gonal-F 6-9 Kleinemuis: 3-9 start deca, 16-9 start gonal F Klaproos: 21-9 eerste afspraak Mariah: Eind oktober starten ivf ECHO/ FM AFSPRAKEN Kaaat: 7-9 2e FM Kleinemuis:27 -9 echo MZ25: 2-10 intake IVF Cindy2015: 14-9 1e FM PUNCTIE Weer: 14-8 Hoffje: 25-8 Kaaat: 9-9 Cindy: 21-9 terugplaatsing / IUI MZ25: 16-08 IUI Weer: 17-8 Jane: 21-8 Hoffje: 30-8 Maartje: 1-9 Blossom: 26-9 IUI2 Kaaat: 12-9 SugarCoated: 17-9 IUI Cindy: 24-9 TESTEN MZ25: 30-08 Weer: 31-8 Jane: 2-9 Hoffje: 10-9 Maartje: 15-9 Kaaat: 24-9, bloedtest SugarCoated: 1-10 Blossom: 10-10 ZWANGER Weer NIET ZWANGER MZ25 Jane Kaaat Even mezelf weer goed gezet in het schema
@ Cindy : Wat spannend!! Nu afwachten dus.... Ik heb overigens ook ooit eens gelezen dat je volle blaas moest hebben ik weet alleen niet meer waar. Dus je bent niet de enige! In ieder geval heel veel succes met wachten!
Cindy voor jou dus nu spannende weken?! Ik weet dat je met de echo's een lege blaas moet hebben en idd met terugplaatsing een volle blaas. tenminste dat hebben ze toen hier wel gezegd. Ik hoef niet te minderen of te stoppen met spuiten. Misschien dat dat nog veranderd omdat ze smiddags alles bespreken dus kan daarover nog gebeld worden. En anders gewoon door gaan met alles.. Wel moet ik zeggen dat die vele eitjes hele kleintjes zijn.. echt hele kleintjes.. Laat ik het zo zeggen zoals ik op scherm zag zagen ze eruit als knikkers (maar dan natuurlijk kleiner)
Ik had nog ff gegoogled en het staat inderdaad overal. Misschien dan net niet op de site van mijn ziekenhuis, maar zover had ik nu ook weer niet gezocht. Ik vind het wel veel fijner met lege blaas overigens .
Dank u dank u. Ja ik ben benieuwd hoe ik het ga vinden op het o zo beruchte wachtbankje. De verpleegster kon al inschatten dat ik het helemaal niks zou vinden .
Haha, ja ze noemen het natuurlijk niet voor niks het beruchte wachtbankje Ben benieuwd wanneer je testdrang krijgt
Hello ladies! Hier was inseminatie nu ruim een week terug. Door de menopur had ik enkele opvliegers. Die blijven? Pregnyl spuiten vond ik niet zo fijn, maar alles voor het goede doel Had uiteindelijk 1 ei van 18,5 mm. Mocht deze ronde niet lukken, dan verhogen we de dosis van 75 naar 112,5. Wachtbankje duurt lang 😣 Al een paar dagen last van pijnlijke borsten. Beetje gevoel dat ik normaal rond eisprong en iets voor nod heb. Niet heel pijnlijk, maar wel aanwezig. Ik zeg maar tegen mezelf dat dat komt door de hormonen Ook bezig met solliciteren! Ik was niet actief op zoek naar een andere baan, maar dit kwam voorbij. Ben door voor ronde 2. Spannend maar ook wel fijne afleiding. Zit er wel mee of ik het, mocht ik door ronde 2 komen, moet melden dat wij met een traject bezig zijn. Enerzijds gooi ik dan vast mijn eigen ruiten in. En het is prive. Anderzijds... stel dat het niet lang meer duurt. Stel. Dan heb je best een vslse start. En eerlijkheid duurt het langst... toch? Zucht...
@kleinemuis en bloem4: ik zit ook in Nijmegen. Het is een enorme gang maar ik kom hier al heel mijn leven als ik naar het ziekenhuis moest dus ben niets anders gewend. Ik mag 2 oktober weer naar de gynaecoloog. Misschien zie ik 1 van jullie wel. @kleinemuis: dat zijn er veel zeg. Bij mij zijn ze in Nijmegen tijdens de IUI altijd al erg voorzichtig geweest. @sugarcoated: spannend zeg! Lastige situatie met solliciteren en dan in zo'n traject zitten. @Cindy: goed nieuws zeg een TP en dat je weer rustig aan dingen mag doen. Nu duimen!! Ik ben vast nog iemand vergeten maar ik kan niet verder terug lezen op mijn telefoon. Ik mag 2 oktober eindelijk weer terug naar de gyneacoloog. Ben echt klaar met het wachten.