MZ25 Misschien dat het voor icsi anders is.. geen idee. ik hoor het zondag wel. Ze zei in ieder geval dat de kans bestond dat ze niet eens zouden groeien deze keer. Vandaag weer soort van groeipijn gehad voornamelijk aan de rechterkant. dus dat is goed Onze ziekenhuis hier is niet zo groot vooral niet zo'n lange hal! hihi Geen idee of ik er 2 oktober ook ben haha.. Dus nu bij elke vrouw die binnen komt.. Oeh zou die ook op ZP zitten
WIE, WAT, WAAR? Kaaat[/B]: opnieuw ICSI, voor derde kindje Bloem4: Cryo terugplaatsing, voor tweede kindje MZ25: 5de IUI, voor eerste kindje Weer: ICSI, voor een tweede kindje Cindy2015: Eerste ICSI, eerste kindje Hoffje88: Eerste ICSI, eerste kindje Maartje1: Cryo terugplaatsing, tweede kindje Kleinmuis: ICSI, tweede kindje Jane: Cryo terugplaatsing, tweede kindje Klaproos: IVF, eerste kindje Mariah: IVF, eerste kindje Sugarcoated: IUI, eerste kindje Miepje1985: ICSI, tweede kindje Blossom82: IUI eerste kindje WANNEER STARTEN Kaaat: 21-8 starten deca, 27-8 start gonal F Bloem4: Aanmelden bij volgende menstruatie (ongeveer 8 oktober) Cindy2015: Synarel 27-8, Gonal-F 6-9 Kleinemuis: 3-9 start deca, 16-9 start gonal F Klaproos: 21-9 eerste afspraak Mariah: Eind oktober starten ivf Miepje1985: 9-10 starten met Deca ECHO/ FM AFSPRAKEN Kaaat: 7-9 2e FM Kleinemuis:27 -9 echo MZ25: 2-10 intake IVF Cindy2015: 14-9 1e FM Miepje1985: 20-10 startecho PUNCTIE Weer: 14-8 Hoffje: 25-8 Kaaat: 9-9 Cindy: 21-9 terugplaatsing / IUI MZ25: 16-08 IUI Weer: 17-8 Jane: 21-8 Hoffje: 30-8 Maartje: 1-9 Blossom: 26-9 IUI2 Kaaat: 12-9 SugarCoated: 17-9 IUI Cindy: 24-9 TESTEN MZ25: 30-08 Weer: 31-8 Jane: 2-9 Hoffje: 10-9 Maartje: 15-9 Kaaat: 24-9, bloedtest SugarCoated: 1-10 Blossom: 10-10 ZWANGER Weer NIET ZWANGER MZ25 Jane Kaaat Nu sta ik er ook weer goed in😊
Helaas stond mijn hcg zoals verwacht op 0. Vandaag hoor ik meer over eventuele cryo's. Dus zal eind van de dag een updateje geven hoe verder hier. Mijn duimen draaien voor jullie dames!
WIE, WAT, WAAR? Kaaat: opnieuw ICSI, voor derde kindje Bloem4: Cryo terugplaatsing, voor tweede kindje MZ25: 5de IUI, voor eerste kindje Weer: ICSI, voor een tweede kindje Cindy2015: Eerste ICSI, eerste kindje Hoffje88: Eerste ICSI, eerste kindje Maartje1: Cryo terugplaatsing, tweede kindje Kleinmuis: ICSI, tweede kindje Jane: Cryo terugplaatsing, tweede kindje Klaproos: IVF, eerste kindje Mariah: IVF, eerste kindje Sugarcoated: IUI, eerste kindje Miepje1985: ICSI, tweede kindje Blossom82: IUI eerste kindje WANNEER STARTEN Kaaat: 21-8 starten deca, 27-8 start gonal F Bloem4: Aanmelden bij volgende menstruatie (ongeveer 8 oktober) Cindy2015: Synarel 27-8, Gonal-F 6-9 Kleinemuis: 3-9 start deca, 16-9 start gonal F Klaproos: 21-9 eerste afspraak Mariah: Eind oktober starten ivf Miepje1985: 9-10 starten met Deca ECHO/ FM AFSPRAKEN Kaaat: 7-9 2e FM Kleinemuis:27 -9 echo MZ25: 2-10 intake IVF Cindy2015: 14-9 1e FM Miepje1985: 20-10 startecho PUNCTIE Weer: 14-8 Hoffje: 25-8 Kaaat: 9-9 Cindy: 21-9 terugplaatsing / IUI MZ25: 16-08 IUI Weer: 17-8 Jane: 21-8 Hoffje: 30-8 Maartje: 1-9 Blossom: 26-9 IUI2 Kaaat: 12-9 SugarCoated: 17-9 IUI Cindy: 24-9 TESTEN MZ25: 30-08 Weer: 31-8 Jane: 2-9 Hoffje: 10-9 Maartje: 15-9 Kaaat: 24-9, bloedtest SugarCoated: 1-10 Cindy2015: 9-10, bloedtest Blossom: 10-10 ZWANGER Weer NIET ZWANGER MZ25 Jane Kaaat
WIE, WAT, WAAR? Kaaat: opnieuw ICSI, voor derde kindje Bloem4: Cryo terugplaatsing, voor tweede kindje MZ25: 5de IUI, voor eerste kindje Weer: ICSI, voor een tweede kindje Cindy2015: Eerste ICSI, eerste kindje Hoffje88: Eerste ICSI, eerste kindje Maartje1: Cryo terugplaatsing, tweede kindje Kleinmuis: ICSI, tweede kindje Jane: Cryo terugplaatsing, tweede kindje Klaproos: IVF, eerste kindje Mariah: IVF, eerste kindje Sugarcoated: IUI, eerste kindje Miepje1985: ICSI, tweede kindje Blossom82: IUI eerste kindje WANNEER STARTEN Bloem4: Aanmelden bij volgende menstruatie (ongeveer 8 oktober) Cindy2015: Synarel 27-8, Gonal-F 6-9 Kleinemuis: 3-9 start deca, 16-9 start gonal F Klaproos: 21-9 eerste afspraak Mariah: Eind oktober starten ivf Miepje1985: 9-10 starten met Deca ECHO/ FM AFSPRAKEN Kleinemuis:27 -9 echo MZ25: 2-10 intake IVF Cindy2015: 14-9 1e FM Miepje1985: 20-10 startecho PUNCTIE Weer: 14-8 Hoffje: 25-8 Cindy: 21-9 terugplaatsing / IUI MZ25: 16-08 IUI Weer: 17-8 Jane: 21-8 Hoffje: 30-8 Maartje: 1-9 Blossom: 26-9 IUI2 SugarCoated: 17-9 IUI Cindy: 24-9 TESTEN MZ25: 30-08 Weer: 31-8 Jane: 2-9 Hoffje: 10-9 Maartje: 15-9 SugarCoated: 1-10 Blossom: 10-10 ZWANGER Weer NIET ZWANGER MZ25 Jane Kaaat Als ik vanmiddag meer weet zet ik mijzelf weer kloppend op het lijstje
WIE, WAT, WAAR? Kaaat: opnieuw ICSI, voor derde kindje Bloem4: Cryo terugplaatsing, voor tweede kindje MZ25: IVF, voor eerste kindje Weer: ICSI, voor een tweede kindje Cindy2015: Eerste ICSI, eerste kindje Hoffje88: Eerste ICSI, eerste kindje Maartje1: Cryo terugplaatsing, tweede kindje Kleinmuis: ICSI, tweede kindje Jane: Cryo terugplaatsing, tweede kindje Klaproos: IVF, eerste kindje Mariah: IVF, eerste kindje Sugarcoated: IUI, eerste kindje Miepje1985: ICSI, tweede kindje Blossom82: IUI eerste kindje WANNEER STARTEN Bloem4: Aanmelden bij volgende menstruatie (ongeveer 8 oktober) Cindy2015: Synarel 27-8, Gonal-F 6-9 Kleinemuis: 3-9 start deca, 16-9 start gonal F Klaproos: 21-9 eerste afspraak Mariah: Eind oktober starten ivf Miepje1985: 9-10 starten met Deca ECHO/ FM AFSPRAKEN Kleinemuis:27 -9 echo MZ25: 2-10 intake IVF Cindy2015: 14-9 1e FM Miepje1985: 20-10 startecho PUNCTIE Weer: 14-8 Hoffje: 25-8 Cindy: 21-9 terugplaatsing / IUI Weer: 17-8 Jane: 21-8 Hoffje: 30-8 Maartje: 1-9 Blossom: 26-9 IUI2 SugarCoated: 17-9 IUI Cindy: 24-9 TESTEN Weer: 31-8 Jane: 2-9 Hoffje: 10-9 Maartje: 15-9 SugarCoated: 1-10 Blossom: 10-10 ZWANGER Weer NIET ZWANGER MZ25 Jane Kaaat Ik heb het lijstje ook maar even aangepast. @Kaaat: balen zeg meid! Hopelijk nog wat cryo's! @Kleinemuis: wie heb je voor de echo's? Ik vind dat ze vrij voorzichtig zijn in het Radboud. Idd erg grappig om te denken dat er wel eens iemand van ZP in de wachtkamer kan zitten. Heb je een vaste gynaecoloog?
Moest even Mijnradboud raadplegen haha C.M.J. van Mook-Cobussen Die heeft de 16de gekeken F. Rafouf Heeft gisteren gekeken. Zij zou het met hoofd overleggen. En gynaecoloog is O. Hamdine Denk dat ze echt wel voorzichtig zijn.. En dat ze vast wel weten hoe zoiets gaat. Dat ze ook naar de grote van de kleintjes heeft gekeken. Ben vast niet de eerste die dit heeft, en die ze behandelen.. En al ze het echt niet vertrouwen ik ook wel of had moeten stoppen met spuiten of eerder moeten komen. We zien zondag wel hoe nu verder. Of het wel gewoon doorgaat, of dat de punctie snel komt.
Sterkte allemaal meiden! En sorry voor mijn egopost eerder, moest ff ventileren haha. Hoe gaan jullie om met de spanning en het wachten? Zoek je afleiding? Of denk je: het hoort er misschien bij en ik kan er nu toch even niks aan doen? Ik ben ergens blij met mijn sollicitatietraject, biedt genoeg afleiding
Ik ben vandaag gelukkig weer aan het werk. Mijn belangrijkste afleiding is paardrijden, maar dat mag ik nu niet. Ik heb trouwens heel erg last van jeuk sinds gisteravond. Begon op mijn enkels, toen bovenarmen en vandaag staan m'n onderbenen in brand. Rode vlekken die wel weer wegtrekken. Iemand die dit wat zegt? Kan dit van de Utrogestan komen?
Dames even ego. Geen enkele cryo, moet 14-10 voor evaluatie gesprek en dan hopelijk eind oktober weer starten. Baal er goed van. Zal volgende week weer uitgebreider reageren.
Hier sinds vanmorgen wat last van mijn onderrug en een weeig gevoel onder in mijn buik. Nog een paar dagen tot nod maar ik denk dat de rode duivels zich aandienen.
Bah!!!! Vandaag had ik om 10.30uur afspraak voor IUI....... Ik netjes samen met mijn vriend bij het lab op tijd het zaad opgehaald. Om vervolgens zonder overdrijven een dik uur te wachten tot we aan de beurt waren voor insemineren..... Nu vind ik het allemaal niet heel spannend maar hoe langer ik moest wachten hoe zenuwachtiger ik werd (ben maar drie x naar het toilet geweest). Nu hopen dat het zaad nog een beetje actief is.......... Volgens de arts kon het geen kwaad maar hij gaat natuurlijk ook niet zeggen dat het geen nut meer had om te insemineren..... Al met al deze ronde geen goed gevoel.... zaad kwaliteit was ook slechter en minder als de vorige keer. Dus alles wat er zon beetje mis kon gaan is wel mis gegaan want ik denk dat we ook te vroeg waren wat betreft de eisprong. Sorry voor mijn negativiteit! Moest even spuien..... @ Kaat, wat enorm ^$#$#%! Wat een baal weekend zul je nu hebben heel veel knuffels vanuit hier! @ Sugercoated, wachten is zo vervelend de eerste week gaat nog wel maar de tweede is killling! Succes nog met wachten hoop dat je pas over een maandje of 9 ongesteld zal worden
Kaaat, wat ontzettend jammer en verdrietig! Er waren er drie 'in de race' toch? Sterkte! Sugarcoated, heb je al een keer getest, of nog niet? Blossom, wat ontzettend balen zeg! Daar zou ik ook kwaad om worden. Bij ons is t ook twee keer 'mis' gegaan met zaad testen (te lang gewacht met testen), dus wij doen alleen nog maar ter plekke afleveren vlak van te voren. Zeker met slecht zaad zoals van mijn man. De jeuk komt hier met vlagen, maar is niet meer zo erg als vrijdag gelukkig. Het wisselt nog steeds ook qua plaatsen waar het zit.
Die 30 eitjes is niets van gegroeid.. Ziet er naar uit dat het er in totaal maar 3/4 zijn.. Misschien word het afgeblazen en dan pas is januari weer verder. De keus is ook bij ons gelegd wat we willen. Als zaadkwaliteit beter was geweest hadden we ook inseminatie kunnen doen. Kan dus ook niet. Dus gaan we de punctie wel doen met 3/4 eitjes of boel afblazen.. Moeilijk!! Morgen weer echo..
Wat lastig Kleinemuis! Vreemd dat er wel 30 follikels zitten, maar er maar 3/4 echt groeien. GonalF ophogen zou niet helpen? Waarom zou je pas in januari weer verder kunnen dan?
Moet eerst mijn menstruatie afwachten. daarna weer wachten op de volgende en dan pas weer beginnen zou je ergens in november uitkomen. Geen idee dus waarom het dan pas in januari weer verder kan. Misschien omdat ze vakantie hebben ofzo. ik weet het niet.. Gonal ophogen kon als ik geen eigen cyclus zou hebben. Maar heb wel een eigen cyclus met af en toe uitschieters en dan zou de gonal ophogen niet werken of niet voldoende werken. Morgen eerst weer voor een echo en dan horen we het weer verder.