IUI, ivf, icsi en cryo terugplaatsing in september/oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bloem4, 6 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    sugarcoated: balen zulk nieuws!!!! En dat is nog zacht uitgedrukt..

Cindy hoop voor jou dat je nog veel te vroeg test!

Kaat Afstand nemen kan ik niet echt.. Ben nog al gek op lezen dus pluis Zp aardig uit..
    Hoop voor jullie ook dat die pillen zijn werk doen.. Hier lijkt het wel te werken.

Ik zit nu ook aan de rozenthee. Dan zou de baarmoeder een lekker warm nestje worden. En aan de B-12.. Zou ook moeten werken.. Hahaha zoals jullie lezen pluis ik de site aardig uit.. En ik probeer alles zolang het geen schade heeft tenminste. Rozenthee is wel lekker en extra vitamintjes is nooit verkeerd.. Alleen nog even warme sloffen regelen, want koude voeten zouden ook niet werken.. hahahaha als ik mijzelf zo lees verklaar ik mij zelf wel voor gek :D

2. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Kleinemuis, nu duimen draaien maar.. zeg nooit nooit ;)

Sugercoated, balen zeg.. Hoe voel jij je nu? Kan me voorstellen dat je toch wel flinke hoop had bij je 1e iui.

Cindy, ah nee he! Maar wat de andere zeggen, hopelijk ben je nog gewoon vroeg met testen. Duim Duim!

Kaat, hartstikke logisch.. kom maar weer om het hoekje kijken wanneer jij er weer klaar voor bent :) Wanneer weet je wanneer je weer mag starten?

3. Sugarcoated

Sugarcoated Actief lid

9 mrt 2015
    126
    0
    16
    Vrouw
    Randstad
    Hoi dames, wij gaan een maand later verder met iui. Natuurlijk balen we van de uitslag! Door andere omstandigheden even een, misschien twee maand niet. Nog overleggen met het ziekenhuis. Ik hoop als ik terugkom, te lezen dat velen van jullie in blijde verwachting zijn!! Sterkte de komende tijd.

4. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Kaaat, veel succes de komende periode!

Kleinemuis, ik pluis ook veel uit hoor :D. Is de controlfreak in mij. Ik weet niet of je t had gelezen, maar ik had mijn B12 dus laten testen. 163, volgens de gyn prima, volgens de onderzoeken die zijn gepubliceerd een te lage waarde. Als gevolg daarvan bestaat de kans dat je niet genoeg foliumzuur (B11) opneemt. Ik slik nu extra B12 tabletten, maar de vraag is of dat (genoeg) helpt. Smelttabletten en, beter nog, injecties helpen beter, als je echt een tekort hebt. Ik wil volgende opnieuw laten prikken om te kijken of die gewone tabletten voor mij al iets hebben geholpen. Ik wil minimaal op 180 zitten. Rozenthee krijg ik niet weg denk ik. Warme voeten probeer ik wel aan te denken, maar sokken in bed trek ik niet heb ik al gemerkt. Heb een elektrische deken, dus ik zorg er wel voor dat ik het niet koud heb in bed :p.

Sugarcoated, dat zou natuurlijk mooi zijn :). Succes ook voor jou!

5. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    Cindy vlak voor we de traject weer in gingen had ik ook al bloedtest gedaan. Ook omdat ik veel haarverlies had. Ik had toen een goeie score geen idee hoeveel eigenlijk. Vanochtend de eerste b12 ingenomen. Sokken aan in bed is ook niks voor mij. Ach met pittezak op de bank is het ook wel lekker

6. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Heb je de oorzaak achterhaald van je haarverlies?

7. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    Nee helaas niet

8. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey dames,

Ik ben vandaag eindelijk naar de gynaecoloog geweest. We mogen meteen starten met IVF:D. Nou ja, na de uitslagen van het bloed en de verplichte voorlichting waarbij ik ook de medicijnen krijg. Ik denk dat het nog maximaal n maandje ofzo duurt. Ik krijg het korte protocol zonder decapeptyl maar met Orgalutran (antagonist). Nog nooit van gehoord, jullie? Ik start dan eerst met Gonal F 125 eenheden en kort daarna de Orgalutran erbij. I.p.v. de Pregnyl moet ik een spuit Decapeptyl zetten. De eventuele embryo's worden op dag 3 teruggeplaatst en de overgebleven embryo's worden op dag 5 ingevroren. Een heel verhaal dus. Ik moet het korte protocol omdat ik moeilijk te stimuleren ben en er daardoor een grotere kans op overstimulatie is. Geen pil en volgens de arts weinig bijwerkingen t.o.v. de Decapeptyl.

Volgen jullie het lange of korte protocol?

9. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    MZ25, jij krijgt dus hetzelfde ultrakorte protocol als Puupie :). Ik heb daar op de vorige pagina een toelichting op geschreven (post van 30 september), had je die gelezen? Ik snap alleen de Decapeptyl niet helemaal in plaats van Pregnyl. Het kan denk ik wel, omdat Decapeptyl bij eerste gebruik een 'flare' effect geeft, waardoor je follikels mogelijk een laatste groeispurt krijgen, maar ik heb t eigenlijk nog niet eerder gelezen. Ik zou wel benieuwd zijn naar extra uitleg, mocht je de kans krijgen om die te vragen :).

Ik heb het korte protocol gehad zonder pil, maar dus niet net zo kort als jij :D. Ik begon een week vóór de Gonal F al met de Synarel (wat voor jou de Orgalutran is). Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen van jou en Puupie met dit protocol.

Ennnnnn, ik had vanochtend voor het eerst van mijn leven iets zichtbaar op een zwangerschapstest :D!! Het is nog heel licht, maar er stond echt een streepje. Ik weet niet helemaal zeker of het er binnen de afleestijd stond en het kan allemaal ook niks zijn, maar ik ben voor nu al blij dat ik überhaupt een keer iets zie op zo'n kreng :D.

10. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Whaaaah spannend cindy!

11. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Helaas ook slecht nieuws vandaag. Brief gehad, er zijn maar twee embryo's (van de 10) ingevroren..

12. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Hier eerste bloed gespot. Morgen starten met de tabletten. Here we go!

13. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Wat voor tabletten heb jij?

14. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    OOh balen Cindy.. Maaruh is je plusje/streepje al duidelijker geworden?!?!?!

Bloem succes!

MZ25 voor jou ook spannend.. Weet trouwens niet eens of ik een lange of korte protocol heb gehad.. Of krijg..

Hier gaat alles redelijk.. Alleen pijn bij mijn linkerschouder en opgeblazen buik en kramp onder in mijn buik en moe!!!

Zit nu aan de tabletten utrogestan 3x2 daags en daar kunnen al die kwaaltjes van komen..

15. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Ik heb vandaag niet getest, de wekker ging om kwart voor 7 en ik moest snel weg, druk dagje vandaag :p. Morgen nog maar een keer testen.

16. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Spannend kleinemuis, je weet maar nooit. Maar wat je al zegt, utrogestan kunnen ook voor flink wat kwaaltjes zorgen.

Ben benieuwd cindy! Succes met je drukke dag!

Ik ben nu gestart met progynova :)

17. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Helaas, de test was nog steeds maar heeeel licht. Weinig vooruitgang dus.

Ik heb me nog niet echt verdiept in terugplaatsingen, waarvoor dient de progynova? En hoe zal het dan verder verlopen?

18. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    Even gauw.. Zijn kids hier en heb voor de avond uren netflix ondekt ;)

Cindy had je nog een keer getest of wacht je nu rustig af.. geen bloed dus nog hoop toch??

Hier word het moeilijker.. Niet om niet te testen. dat red ik nog wel.. Maar dingen bedenken.. zal het dan toch eindelijk gelukt zijn!! Sommige kwaaltjes die ik heb. Had ik met mijn dochter ook.. maar weet dat het ook die bolletjes kunnen zijn.
    *hoofdpijn
    *bloedneus
    *brandend maagzuur (doet zo'n zeer)
    *misselijk
    Dus schuif het weer weg... En ik ben mij aan het bedenken wanneer de 5000 pregnyl uit mijn lichaam is..

Ja laatste week duurt lang hahahahahaha

19. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Bloedneus?! Wist niet dat dat kon?

Ik vrees ervoor hier. Pijnlijke borsten zijn duidelijk minder geworden. Vanochtend weer getest, andere test deze keer. Weer een heeeel licht streepje (plusje), binnen de tijd. Maar het zou toch echt duidelijker moeten zijn nu ga ik vanuit.

20. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    Ja heb geregeld bloedneus gehad tijdens zwangerschap van dochter.

Ze zeiden dat je kwalen krijgt van die bolletjes. Dus elke kwaal gooi ik op die bolletjes. Hahaha

Toch best wel spannend die testen van jou cindy

Deel Deze Pagina