IUI, ivf, icsi en cryo terugplaatsing in september/oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bloem4, 6 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Maartje, jammer dat het de vorige tp niet is gelukt. Hopelijk heb je deze ronde wel geluk en heb je een positieve zwangerschapstest in je handen!

Cindy, wat een domper zeg. Ben benieuwd wanneer jij weer door kan voor de cryo.

Guppy, succes morgen! Spannend weer..

2. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    Cindy dat is $%^& die negatieve test. En ook omdat hij eerst positief was.. Echt stom..

Sorry voor de rest even snel.. Ik heb
    het idee dat mijn ongesteldheid er aan komt.. last van krampen in mijn buik..

3. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Dat zou jammer zijn kleinemuis. Nog even duimen dus.

Vandaag bloedprikken. Niet bijster nuttig, dus ben blij dat ik zelf nog B11 en B12 test heb aangevraagd, heb ik minder het gevoel dat het voor niks is :p. En dan ben ik idd benieuwd wat het plan voor de cryo terugplaatsing is.

4. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Uitslag binnen, uiteraard niet zwanger. Ik moet kennelijk een verplichte rustmaand en verplicht een gesprek met de gyn voor we aan de cryo terugplaatsing kunnen beginnen. Ik zou niet weten waar dat goed voor is, want cryo terugplaatsing is een standaard protocol (echo's, ovitrelle, terugplaatsing) waar verder toch niet over gepraat kan of hoeft te worden. Evaluatie van de afgelopen poging vind ik pas nuttig als we daadwerkelijk aan de nieuwe beginnen, maar nee, daar moet weer een apart gesprek voor komen...Als ik nu toch per se moet komen, dan wil ik het ook meteen over een nieuwe poging hebben, ik ben gekke henkie niet die telkens voor een gesprekje op en neer gaat liggen rijden midden op de werkdag.

Valt het heel erg op dat ik enigszins chagrijnig ben van de hormonen momenteel ;)

5. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam

Succes Cindy!

Hier hanteren ze ook een rustmaand, maar ik had maar 1 gesprek totvandaag.
    Net een uitgangsecho gehad: ik mag weer beginnen met de Menopur!

6. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Kleinemuis, hopelijk is de menstruatie niet doorgebroken?

Balen cindy, volgens mij is dat ook trouwens wel normaal een maand rust na een verse tp? Neemt niet weg dat het weer een loze maand wachten is :(

Fijn Guppy! Succes met spuiten weer. Wanneer starten met spuiten?

Ik merk verder niet zoveel. Wacht de echo van as woensdag rustig af :)

7. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    F
    .
    Ik heb net weer gespoten, dag 2 dus. Ging soepel!

8. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    Cindy volgens mij is dat normaal dat je een rustmaand heb.. Maar natuurlijk begrijp ik het helemaal dat het niet normaal is en dat wij gewoon door kunnen gaan.. Gewoon belachelijk!!
    Zo even lekker met je meegeklaagt

Hoe gaat het spuiten nu guppymaaike??

Hier gaat het redelijk.. Vandaag lekker zwembad hangen gedaan haha.. Nu moe met een lekkere chloorlucht in onze neuzen op de bank..

Ben nog niet ongesteld! Dus wachten weer rustig af.. En wachten duurt lang maar ben druk zat dus kom vast de dagen wel door. Al moet ik wel zeggen door die krampen houd ik er niet echt rekening meer mee.....

9. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Ik wil me ook even voorstellen, ik heb afgelopen juli tp gehad van 1 cryo was me eerste tp en ik was meteen zwanger en later een miskraam gegad jammer genoeg. 😔 En nu heb ik afgelopen vrijdag weer een tp gehad dit keer van 2 cryo. En ik ben onder behandeling in dusseldorf

Mvg

10. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    Ik heb vandaag getest.. Zucht waarom test ik nou... Nou ja van de week ook getest van de action.. die was witter dan wit.. Vandaag getest met een kruidvat2v5 Test ik alweer 10 jaar mee.. en die heeft mij nooit meer laten zien dan 1 paars streepje.. En vandaag laat hij ineens 2 streepjes zien.. Okee een hele lichte streep maar ik zie hem.. Hoe vaak ik die dingen wel niet bekeken heb, nog nooit is die 2de streep er geweest.. Nu is die zelfs donkerder nadat die is opgedroogd.. Zou het dan toch nog de pregnyl zijn..
    Mocht van mijn man niet zo vroeg testen.. Maar dacht ach vandaag kan wel.. Volgende keer ga ik ook testen of pregnyl weg is!!
    28sept 18.30 pregnyl gezet
    30sept 10.00 IUI

11. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo kleinemuis

Pregnyl is ov met 15 dagen weg maat ik denk haast dat het wel de zeangerschap zou zijn ik hoop het voor je

Gr

12. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Ik lees nog altijd mee in deze groep in de hoop dat jullie me snel volgen... Veel meiden bij wie het nog niet is gelukt.. :(

Maar kleine muis jij zit echt al wel veel dagen na pregnyl hoor! En 5000 neem ik aan na iui? Ziet er zeer hoopvol uit meid

13. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    Idd 5000

14. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan is die zowiezo uit je lichaam

15. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    staan trouwens foto's bij de testenhoekje.. ach ja ik wacht gewoon rustig af weer.. nou ja rustig hahaha....

16. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Welkom Anoniempje! Hoe lang zitten jullie al in het traject?

Kleinemuis, ik heb even gekeken en zie het streepje ook. Spannend! Als de testen nu gaan oplopen is het zeker niet van de pregnyl meer :D

17. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hou bloem

Ik ben sinds ong feb bezig, en heb eerste tp afgelopen juli gehad en was ook meteen raak maar jammer genoeg met een miskraam beeindigd en nu heb ik afgelopen vrijdag een tp gehad van 2 cryo's
    En jij dan hoelang brn jij al bezig ??
    Gr

18. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Spannend 2 cryo's, is dit je 3e icsi dat je nu 2 cryo's terug geplaatst hebt gekregen?

Wij hebben al een dochter uit icsi-1 en zijn nu gestart met de cryo's uit icsi-1. Hopelijk binnenkort de eerste tp :)

Weer, hoe is het met jou? Voel je je goed?

19. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Hoi bloem ja ik moet zeggen het gaat prima! De kwalen verdwijnen wat naar de achtergrond en heb mooie echo's gehad. Ga als richting magische 12 weken :D
    Al vind ik het nog steeds raar dat alles in een keer goed gaat, dat mij dit overkomen mag.

En met jou? Jij zit ook in d icsi nu lees ik, eindelijk van start. Heb je al een echo gehad? Hoop dat alles goed groeit... Ben erg benieuwd, fijne avond!

20. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Iemand trouwens nog iets van hoffje gehoord? Zoals ik al zei, ik lees nog wel mee maar misschien heb ik haar berichten ff gemist?

Deel Deze Pagina