Heey bloem, je tp gehad?! Super, nu duimen en broeden. En b kwaliteit lijkt balen maar mijn achterblijvende deler zit inmiddels 12 wkn in mn buik!! Hou hoop!
Liesjuh en weer, goed om te horen dat jullie ook ervaring hebben met een 'mindere' kwaliteit embryo. Ik hou van die positieve verhalen! Ik kan me trouwens jou berichten nog wel herinneren Weer. Volgens mij was jij hetzelfde als ik nu ben.. Weinig vertrouwen in een goede afloop. Konden we de tijd maar een schop vooruit geven haha. Zit nu op wachtdag 3, over een dag of 4 maar eens een testje er tegenaan gooien
Goed zo bloem, ik had inderdaad weinig vertrouwen.... En soms ben ik nog wel eens bang. Maar het kan!ik blijf meelezen en hopen!
Kdenboer!! Ontzettend gefeliciteerd. Wat fijn nieuws zeg! Ik heb vrijdag mijn eerste terugplaatsing gehad en ik moet zeggen dat ik eigenlijk nog helemaal niks voel. Geen krampjes maar ook niet misselijk. Wel veel last van opkomend maagzuur. Hoort dit erbij? Klopt dit wel? Kdenboer90, hoe waren jouw 2 wachtweken?
Ik denk dat wij ook te graag dingen willen voelen ophoopvanzegen Ik zit nu op wachtdag 5 na cryo terug plaatsing. Heb ook gevoelige borsten en het idee dat ze groeien. Helaas wordt dit ook veroorzaakt door de utrogestan...
Hoi allemaal, Het lijkt me leuk om met jullie mee te praten en te delen. Ik heb afgelopen vrijdag een verse TP gehad na IVF. Nu dus in de wachtweken... brr spannend! Aangezien ik op het randje van overstimulatie zit, moet ik rust nemen en veel drinken. De tijd lijkt daardoor nog langzamer te gaan...
Hoi Nala, welkom. Hoe weet je dat je op het randje van overstimulatie zit? Heb je symptomen/klachten?
Ik zit op cd 20, nog in afwachting van m'n eisprong in deze rustmaand. Ik merk wel duidelijk dat ik veel haar verlies, en ik vermoed dat de utrogestan de boosdoener is (het is eigenlijk pas begonnen na mijn menstruatie). Ik hoop dat dat snel weer 'normaliseert'.
Hoi Cindy en Bloem, bedankt voor het welkom Ik heb vorige week dinsdag punctie gehad en daaruit zijn 19 eicellen gekomen. Super natuurlijk, maar dit was voor de arts een teken om alert te zijn op eventuele overstimulatie. Na bloed- en echo onderzoek bleek, dat de situatie niet erger moet worden, of het zou een ziekenhuisopname worden.. Heb vocht in de buikholte en de eierstokken waren enorm vergroot. Ik lig sindsdien op streng advies van de arts netjes plat. Morgen weer bloed en echo onderzoek om te kijken of de situatie zich heeft verbeterd. Vandaar dat ik het weet... Want ik heb eigenlijk verder geen klachten gelukkig!
Haha jaa het vervelen begint wel toe te slaan. Vandaag was het een uitje naar het ziekenhuis, met het mooie weer vond ik het wel ff fijn! Maar helaas toch weer te horen gekregen, dat de waardes niet waren gedaald... ook niet gestegen gelukkig! Nu nog steeds rustig aan doen, maar mag gelukkig wel weer wat meer doen dan afgelopen dagen omdat ik me verder prima voel. En ik mag 14 dagen na de punctie testen ipv `17! Scheelt weer drie dagen Hoe gaat het nu dan met jou Cindy? Ik las dat je in een rustmaand zit?
Hoe waren je waardes, als ik vragen mag? Hier alles rustig qua MMM, idd in een rustmaand. 12 november weer naar de gyn voor de opstart van de (hopelijk) cryo terugplaatsing.
Fijn dat het even rustig is, maar een spannende tijd komt er dus weer aan. De waardes waren hb 9,2 en ht 0,44.
Jeetje Nala, dan heb je het flink te pakken. Gelukkig dat het niet erger is geworden! Ik had overigens wel flinke pijn een week lang toen ik tegen overstimulatie aan zat. Heb toen ook een week niet gewerkt. Cindy, wat vervelend dat haar verlies. Ik vind die utrogestan ook zo'n rot spul. Ik ben zooooo moe. Heb nu avonddienst, vraag me nu al af hoe ik veilig weer naar huis moet rijden om 23.30 uur. Stokjes tussen de ogen misschien?
Heb je er ook tegen aangezeten ja? Ging het na die week rust beter? Ik heb eigenlijk niet echt een idee wat de waardes precies zouden moeten zijn... Weet jij dat wel Bloem? Ik lig nu ook al bijna een week met volle rust op de bank, maar voel me eigenlijk wel goed. Geen pijn, niet aangekomen, ga veel naar het toilet ivm veel drinken.... Dus was eigenlijk wel verbaasd, dat het niet verbeterd is.