Voor degenen waarbij de tp ook mislukt is... KUT!!! En nu op naar een plakkertje in de volgende ronde. Voor degenen waarbij een roze streepje op de test te zien was... Super gefeliciteerd! Op naar een voorspoedige zwangerschap! Wij hebben komende woensdag als het goed is weer een tp. Hopelijk gaat onze 2e cryo een plakker blijven. Mocht het niet zo zijn hebben we er nog eentje over voordat we weer opnieuw de IVF in moeten.
Vervelend om te lezen dat het bij jou ook niet gelukt is liesjuh. Over 3 daagjes dus weer een nieuwe kans, spannend! Wanneer hoor je of het ontdooien goed is gegaan? Ik heb de 17e de uitgangsecho, verwacht daar niet zoveel problemen mee. Maar voor dat ontdooien ben ik nu zo huiverig geworden. Vrees dat het ons niet gegund is om zwanger te worden van de cryo's helaas.
Ophoopvanzegen, ziet er goed uit. Gefeliciteerd! Wat klote Liesjuh dat het bij jou ook niet gelukt is. Succes voor aankomende woensdag, dat hij lekker mag blijven zitten!! Bloem, dat ontdooien dat lijkt mij ook heel spannend! Ik ga voor jullie duimen dat het ontdooien goed mag gaan en dat er iets moois uit voortkomt! Ik zal voorlopig nog even geduld moeten hebben. Ik heb eerst een verplichte rustmaand en pas 4 december een evaluatiegesprek. Dan hoor ik ook wanneer er weer een tp gepland kan worden. Nog even een vraagje... Het is allemaal nog nieuw voor me... Maar is het normaal dat na een mislukte verse tp de menstruatie weinig is? Heb normaal ook geen last van een abnormaal hevige menstruatie, maar dit had ik niet verwacht... Wel helder bloed, maar nog geen maandverband vol, geen stolsels... (en ben al 6 dagen gestopt met de Utrogestan)
Heey meiden, Ik heb al een hele tijd hier niet mee geschreven, hopelijk mag dat nog? Eindelijk ben ik na anderhalve week over tijd te zijn geweest ongesteld geworden en ik had vandaag me eerste fm. Die ging erg goed ik heb totaal 13 eicellen waarvan er zeker 9 mee zullen doen 2 waren al 18 mm. Donderdag is de punctie , ik vind het echt heel erg spannend maar ben wel bang voor de punctie hoop dat het allemaal mee valt Ophoopvanzegen dat ziet er positief uit, voorzichtig gefeliciteerd!!
Nala, ik had juist het tegenovergestelde. Dus denk dat er geen pijl op te trekken is? Ik had juist heel erg last van menstruatiekrampen en verloor ook echt stolsels. Nog nooit eerder gehad. Mijn cyclus is ook een week langer gerekt door de hormonen dus denk dat het daar ook wel mee te maken heeft gehad. Spannend Mariah, succes alvast as donderdag!
@mariah21 dat ziet er positief uit! Spannend! Probeer je niet te zenuwachtig te maken. Bij mij viel het heel erg mee! Maar iedereen ervaart het anders. Leuk om weet van je te horen! @hoopvanzegen Dat ziet er goed uit. Alvast een beetje gefeliciteerd!
Kdenboer dat is fijn om te horen dat het mee viel, welke medicijnen kreeg jij ? Ik moet 2 paracetamol in nemen en ik krijg iets van morfine vertelde mijn gyn. Hoe voel jij je nu?
Ik moest de avond van te voren 2 oxacepan in nemen en de volgende ochtend nog 1. In de ochtend ook 2 paracetamol en kreeg daar inderdaad ook morfine. Jij moet ook in Nijmegen toch? Ik voel me verder goed. Vandaag de 1e avond dat ik me moe voel. 'S ochtends moet ik even een half uurtje wachten met ontbijt en koffie. Ben soms een beetje misselijk. Vorige week 1 dag zo erg gespuugd dat ik een nachtje in het ziekenhuis moest blijven. Morgen komt de consulente van moeders van moeders en 18 november eindelijk de echo. Tot die tijd vind ik het allemaal heel onzeker en kan ik nog niet echt blij zijn. Ik probeer samen met mijn man ook te stoppen met roken, maar man wat is het moeilijk. Nu samen met de arts een plan opgesteld om steeds minder sigaretten per dag te roken. (Dus om af te bouwen)
Op hoop van zegen, gefeliciteerd, al is het voorzichtig. Kdenboer ik heb de 17e echo, maar ook ik durf nog echt niet blij te zijn. Hoop dat dat na de echo verandert. Dit valt me heel erg tegen, het is alsof de mmm dit ook afpakt en dat had ik niet verwacht.
Bloem, komt waarschijnlijk idd door de hormonen. Ik heb er weinig last van gehad verder. Niet een menstruatie zoala ik t ken. Bijzonder.. Er nu iig van af. Wel nog steeds beetje misselijk. Zal ook wel vanzelf wegtrekken neem ik aan. Mariah succes alvast voor donderdag. Spannend! Hier ook een positieve ervaring betreft de punctie.. Viel mij erg mee. Maar zoals kdenboer zegt zal t door iedereen anders ervaren worden. Succes iig!
@ kdenboer ik lees nu het boek Stoppen met roken van Allen Carr mijn man heeft het eerst gelezen en is er nu al een maand vanaf.
Eindelijk mag ik vanmiddag voor de pre-ivf middag langskomen in het Radboud na 3 maanden geen behandelingen te hebben gehad. Spannend. Volgende week echt starten. @kdenboer90: gefeliciteerd!! Hoop je snel te volgen! Is voor mij positief dat je in het Radboud zwanger bent geworden.
Hey dames, Hier inmiddels een week na de tp man die WW zijn echt killing Je voelt van alles en weet niet of dit nou goed is of juist niet. Ook voel ik geen bekende dingen van de vorige 2 x waarvan ik 1 x zwanger ben geworden en eigenlijk helemaal geen zwangerschaps klachten heb gehad. Nu last van krampjes steekjes en luchtjes heel appart moet s nachts uit bed om te plassen iets wat anders nooit voorkomt ik hoop zo dat het allemaal positief uitpakt. Hoe is het met jullie?
Ipp ik mag de 18e testen. Maar mijn mam heeft op die dag een examen dus waarschijnlijk testen we de 17e