IUI, ivf, icsi en cryo terugplaatsing in september/oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bloem4, 6 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Nou meiden, ik zit ook weer in de wachtweken hoor. Gisteren middag een hele mooie blasto terug geplaatst gekregen. Ik hoop zo dat deze zich wel gaat nestelen en ik niet weer over 5 dagen ongesteld ga worden.

We wachten het af, hopelijk kan ik de 23e een postieve test in handen houden. Zou wel echt geweldig zijn! En zeker weer even iets in deze tijd wat positief is, ik heb namelijk vorige week woensdag te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt dus ik mag weer fijn op zoek naar een andere baan...

Overigens weer geen Utro gekregen, dit keer wel netjes 5000 Pregnyl gespoten dus dat zou nu na een week zo ongeveer wel uit m'n lijf moeten zijn. Ik hoop maar dat er snel weer kwaaltjes gaan komen, dan ziet het er postief uit. Ik heb er iig een goed gevoel bij. Nu weet ik dat dat eigenlijk niks zegt, maar toch...

2. Nala1987

Nala1987 Actief lid

7 aug 2014
    137
    3
    18
    Aahh spannend of niet Miepje die wachtweken!! Hopelijk heb je de 17e/18e een mooie positieve test in handen!(Y)

Liesjuh voor jou hopelijk de 23e goed bericht! Balen van je contract zeg:(.
    Dan snap ik dat je des te meer wel toe bent aan iets positiefs!
    Sterkte en succes de komende dagen!

3. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    MZ, hoe was de voorlichting? Wanneer kan je van start :) ?

Miepje, spannend! Je hebt flink wat discipline om nog niet te testen haha. Ik had er allang een testje tegenaan gegooid.

Liesjuh, ook weer op het wachtbankje. Hopelijk is het dit keer wel raak! Sterkte met de wachtweken..

Ik wacht rustig af. As dinsdag echo, verwacht daar niet zoveel gekkigheid mee. Dan waarschijnlijk een week later de tp ergens. Al ben ik er nog steeds van overtuigd dat er geen tp gaat zijn. Ben het vertrouwen in de laatste cryo volledig kwijt :(

4. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Zit nu op dag 9 na tp en ben bang een valse positieve test te krijgen ivm de 10000 pregnyl de drang is er ook zeker wel maar ik laat ze sowieso tot maandag in de kast liggen.
    Liesjuh veel sterkte in de WW.
    En Bloem houd de moed erin je eskimootje doet het vast prima

5. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Goedemorgen iedereen. Ik heb afgelopen donderdag 'evaluatie' gesprek gehad met de gyn. Wij hebben aangegeven dat we nogal teleurgesteld waren in het feit dat er maar twee embryo's waren overgebleven van de tien. Volgens haar was niet te zeggen waar het aan lag, maar er werd wel gehint naar mijn leeftijd en hoeveel invloed dat kon hebben op de kwaliteit. Dus ik ga er voor nu maar vanuit dat het daar aan lag. Ze zei nog wel dat de kans groot was dat ze goed ontdooiden, omdat het echt de beste en de sterkste embryo's waren. Dus daar hopen we dan maar op. Verder hebben wij met name nog aangegeven dat we niet blij waren met de 'paniek' die ontstond toen ik >15 eicellen had, en we ineens een overstimulatie-protocol in moesten, terwijl ze dat van te voren ook wel hadden kunnen zien aankomen.

Er is ook een echo gemaakt omdat ik deze cyclus geen eisprong heb kunnen vinden en dus geen idee had waar ik (maar wel al op dag 37 zat). Ik had mooi opgebouwd bmsv en geen follikel te zien, dus ik zou binnen nu en een week ongesteld moeten zijn. Dan moet de terugplaatsing nog lukken vóór de kerst-stop op 20 december, dus dat zou fijn zijn.

6. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Cindy stom hè dat ze niet echt een reden kunnen geven. Bij mij zieden ze toen het kan ook gewoon een slechte oogst zijn geweest. Fijn dat je voor je cryo nog voor het eind van het jaar kan, ws lopen we in de wachtweken dan wat gelijk op.

7. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Fijn om weer wat van je te horen cindy. Toch fijn om zo alle spanningen even open op tafel te gooien bij zo'n arts. Hoe voelt het nu voor jou? Een beetje opgelucht?
    Op naar een goede cryo tp binnenkort!

En dat is overigens nu wel het voordeel dat ze nu later ingevroren worden. Inderdaad de sterkste worden eruit gepikt. Bij mij zijn ze op dag 3 ingevroren, dat verklaard waarschijnlijk ook waarom er 4/6 al kapot zijn gegaan...

8. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Ik ben weer helemaal kalm inderdaad :p. Dat was ik voor het gesprek ook wel weer hoor. Ik ben inderdaad vooral opgelucht over de cryo's, ik had nog wel het gevoel dat de kans erg groot was dat ze niet goed zouden ontdooien, en daarin ben ik wel gerustgesteld.

Kaaat, wanneer verwacht jij je terugplaatsing dan?

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Denk punctie week voor kerst dus tp ook rond de 20ste

10. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Goedemorgen, hoe gaat het met iedereen?

Hier inmiddels op dag 43 en nog geen menstruatie te bespeuren. Meer mensen ervaring met een langere cyclus in de maand na de punctie?

11. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Mag ik even heel hard gillen? Bloed vanmorgen, ik ben ongesteld geworden. Deze 2e cryo poging is dus ook mislukt. :'(

12. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Wat balen Liesjuh! Dat is dan wel snel, als de tp op 11 november was, toch?

13. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Soms wel iets langer Cindy maar nooit zo lang.

Liesjuh das wel heel snel na tp wat een domper.

14. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Liesjuh, wat vreselijk rot weer :( en wat snel al naar de terug plaatsing. Sterkte!

15. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Hier 15 dagen na tp negatieve test ik heb weinig hoop meer maar moet volgens protocol morgen nog eens testen.
    Ik baal enorm nu moeten we van voren af aan beginnen en ik ga ook zeker klagen over het minimale resultaat na al die hormonen maar 2 eitjes.

Dikke knuffel voor jullie hoop snel op positieve ontwikkelingen.

16. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Miepje, ook een dikke knuffel voor jou! Wat vreselijk $^@% weer dat het niet gelukt is :(

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Mielie dikke knuffel. Het is niet eerlijk.

18. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Hoe is het dames?

19. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Ik ben gisteravond ongesteld geworden, dus dat was een cyclus van 44 dagen...Eerste echo voor de cryo tp is gepland op 4 december. Dus het wordt nog krapjes om het te redden vóór 20 december (ivm kerstreces ziekenhuis), maar het zou moeten kunnen lukken.

20. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Ja moet dan wel lukken hoor Cindy :) Ik heb een week na de 1e echo een tp gehad. Mits natuurlijk het baarmoederslijmvlies goed is.

Ik heb als het goed is (met de nadruk op als het goed is) dinsdag weer een tp. Indien er geen tp gaat zijn kan ik stoppen met de progynova en dan wachten op de menstruatie. Hopelijk dan snel van start voor de icsi.

Deel Deze Pagina